chlapíci mam takovej problémek koupil jsem si vařič benzínovej coleman a po dovaření my s něj vytéka benzin coš by měla být asi kravina .. stalo se to někomu ?
když ho miluješ není co řešit
Tak to jsi sem snad ani nemel psat.Byl jsem na 100 pro rozhodnut,ze ho letos koupim.Jen doufam,ze jsi neco neudelal tak jak pisou v navodu,teda jestli si ho kupoval novy.A jestli ho mas starsi,mozna s tebou nekdo vy....l.Ale nepises kde to tece.Jestli nekde ve spoji,tak je to v p.....
Nebýt BMW,už bych znovu nezačínal
a máš ten co je tlaková nádoba na pevno přidělaná k hořáku a nebo je na hadičce. Já mám ten na pevno a pokud tohle někdy udělá tak se jen vyčistí ten uzavírací ventil
ja mam s oddělovací lahví a z toho dycky musim benzin vylejt a dát radši do hadru a pak do igelitáku aby to nesmrdělo.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
jakej máš typ vařiče a kde to teče???? co ho po dovaření odtlakovat?
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
ja jsem ted na dovolené na lyžích skoušel jsem ho tady takže uplně přesně nevím odkud to jde ale vypadá to že pod tím systémem co je přišroubovanej na nadrži , pokaždé sem ho odtlakoval muj postup byl takoví že naleju benál povolím tu pumpičku , natlakuju,utahnu pumpičku. povolím kohout zapalím ,uvařím.zastavím kohout .tlak puštím až vychladne a po chvíly jsou na spodku benzínové kapky dost to smrdí vůbec si nedokážu představit jak ho mam v kufru ze svejma věcma,,
kupoval sem ho novej a je to ten co je v jednom kuse a sem docela zklananej za dva litry dost malo muziky
když ho miluješ není co řešit
Právě proto, že každý benzinový vařič který jsem viděl tak smrdí, koupil jsem plynový Coleman F1 Lite. Je prťavý a nic neváží. Plynovou kartuši seženeš všude v civilizaci a vydrží strašně moc. Nádobu na benzin s sebou taky musíš vozit, taky zabere místo a něco váží. Na půlkilovce plynu vaříš v poho čtrnáct dnů...
Na benziňák jsem s sebou vozil těsnou plechovou krabici, protože benzin prosmrdí každej hadr a igeliťák sežere...
Tak pánové,teď jste mě zaskočili. Uvažoval jsem také o benzíňáku docela vážně,ale jak jsem si přečet vaše názory na něj,tak mě to nějak přešlo.Používám Coleman F1 Lite už docela dlouho a zřejmně používat dlouho budu.Ten smrad z benzínu v kufru musí být hrozný.Je pravda jak píše Radosek při cestě mimo civilizaci nic jiného nezbyde,ale na cesty po evropě a nebo ještě dál je plyňák nejlepším řešením.
Das ist BMW
Benzinovej vařič všeobecně je naročnejší na obsluhu udržbu. Komfort vaření je taky nižší než u plynaku. Ale ja na nej nedám dopustit i přes tyhle starosti. Vozim ho v igelitu a nikdy neřešim jestli ho mam plnej nebo prázdnej, natočim si benzin z motorky a vařim
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Pokud cestuješ na dobu kratší než 14 dní a hlavně po Evropě tak je plynový vařič jasná volba(používám coleman už asi 8 let a bez problémů a má toho hodně odvařeno) na delší dovolené je benzínák kvůli nedostupnosti kartuší na východ (daleký východ ne rumunsko apod.) a člověk sebou nepoveze na 2. měsíce kartuše to by byl plný kufr. Další důvod je pro lidi co letají letadly plynová kartuše do letadla ani náhodou a benzín mají všude. Jako benzínák používám MSR a taky super. (Jo a pro lidi co chcou vařit v zimě je taky lepší benzín od větších minusových teplot plynaky mají malou výhřevnost, pokudtedy nemáš jinou než běžnou směs propan a butan, horolezci používají zimní směsi)
No jo,ale ta spotreba lihu je priserna, ta lahvicka je tak na jeden dva dny. Navic nejaka regulace ohne atd.vubec nehrozi...
Ja mam benzinak snad taky od Colemana,zatim spokojenost,ale vedel jsem do ceho jdu.
brozkin napsal(a):
Tak pánové,teď jste mě zaskočili. Uvažoval jsem také o benzíňáku docela vážně,ale jak jsem si přečet vaše názory na něj,tak mě to nějak přešlo.Používám Coleman F1 Lite už docela dlouho a zřejmně používat dlouho budu.Ten smrad z benzínu v kufru musí být hrozný.Je pravda jak píše Radosek při cestě mimo civilizaci nic jiného nezbyde,ale na cesty po evropě a nebo ještě dál je plyňák nejlepším řešením.
Všechno blbost.Já jsem s ním spokojenej.Mám Coleman už víc než 8 let,nikde neteče,v kufru nic nemrdí-pokud ho nepoleju při plnění- další lahev na benzín nevozím,vycucnu z nádrže nebo z kanystru.Případné hledače problémů tímto srdečně zvu ke mě na návštěvu aby se přesvědčili a viděli to na vlastní oči...nos...
Taky se přikláním k benzínaku.Léta jsem používal nejlevnější MSR http://www.bartsp...onale-600- a naprostá spokojenost.Loni jsem pořídil http://www.bartsp...tion--2005
ale ještě neprošel testem.
Myslím že smrad z benzínu není zase tak strašnej,vozil jsem to často sebou v batohu ne nemoto akcích a nevybavuju si zásadnější problém .Nadruhou stranu dostupnost náplně v podstatě kdekoli je k nezaplacení
Upravil bobus dne 06.02.2010 14:11
Tak to mam zas o cem do jara premyslet.Jelikoz se v blizke dobe nechystam opustit Evropu,tak to asi vyhraje plyn.Mohli by jste se podelit o zkusenosti s plynovymi varici?Na netu jsem nasel kartuse ktere se propichuji a nebo sroubuji.Ktere jsou lepsi?Omlouvam se za otazky ktere odbihaji od puvodniho tematu,ale jedno maji spolecne a sice ty dobrutky co na nich vyrabime
Nebýt BMW,už bych znovu nezačínal