Pneu, sytič a kouřivost při startu a další info k R 1100 GS a 1150 GS(A)
Přidané 17.02.2010 21:51
Příspěvků: 1352 Registrace: 25.05.07
Joj. Zatim zkusim ve strucnosti, pote se k tomu muzu vratit.
Dorazy rizeni se prodavaji jak pro 11ku, tak pro 1150. Vyztuha prevodovky jenom pro 11ku. Oba tyhle dva vyrobky muzes najit v katalogu touratechu jako hard parts. Oboji jde poznat na prvni pohled. Za me osobne must have Zkusim najit nejakou svou fotku.
BMW padaky jsou jednoduchy padaky bez zadniho prichyceni. Najdu.
Podle me 90 cm v klidu, ale doporucuju stahnout servisni manual, tam budes mit rozmery. Odkaz tu nekde je, pripadne na 11ku tady http://rapidshare...manual.pdf
Nejlepsi by bylo, kdybysis nekoho domluvil s sebou, myslim, ze by kluci odtud za dobrej klobasek a slivovicku s tebou projeli tech motorek i vic.
Pneu, sytič a kouřivost při startu a další info k R 1100 GS a 1150 GS(A)
Přidané 17.02.2010 22:32
Příspěvků: 1352 Registrace: 25.05.07
Huraaa, jak u sebe na disku nemam fotky, tak najit neco pouzitelnyho na netu je teda fuska - hlavne kdyz jsem pripojenej pres telefon.
Takze tady je fotka myho hrocha. Dorazy rizeni je to zluty na teleleveru (to velky predni rameno), vyztuh prevodovky to zluty u stupacek ridice. Funkce viz TOLI.
U nas se daji koupit i kopie originalu, par lidi je dela. Originaly poznas tak, ze je na nich napis/znak Touratech (vyztuhy). Dorazy dela i Wunderlich, jsou provedeny jinak, ale na ty malokdy narazis. Ceny viz online katalog Touratechu.
Pneu, sytič a kouřivost při startu a další info k R 1100 GS a 1150 GS(A)
Přidané 17.02.2010 22:49
Příspěvků: 1352 Registrace: 25.05.07
Male navnadeni, abys neblaznil nad najetyma kilometrama. Tusim nekde v Texasu sidli jeden pan, jmenuje se Hank. A ten pan vlastni BMW R 1100 GS z roku 1995. A uz s ni neco najel. A ta motorka drzi. Fotka tusim stara cca rok.
Pneu, sytič a kouřivost při startu a další info k R 1100 GS a 1150 GS(A)
Přidané 18.02.2010 12:48
Příspěvků: 3969 Registrace: 04.05.08
vasekgs napsal(a):
P.S.
Málem bych zapomněl na běžnou realitu života a garážování motocyklu v zimě.
Dotaz zní:
Projedu s BMW R 1100 GS nebo R 1150 GS(A) dveřmi o šířce 90 cm?
Boční kufry samozřejmě předem odstrojím a ani o řídítka nemám obavu - kdyby měly větší šíku než 90 cm (to asi budou mít) natočil bych je naštorc a přední kolo bych holt těch cca 30 sm popotáhl po zemi smykem.
Jde mi tedy čistě a pouze o (vodorovnou) vzdálenost mezi víkama hlav obou válců - nevíte někdo tento rozměr nebo příležitostně byl by někdo ochoten odměřit to pokud možno přesně in natura? Třeba jenom přiložit dvě krabice nadoraz k víkům hlav válců a změřit na podlaze vzdálenost mezi těmi krabicemi...
Předpokládám, že rozdíl mezi 1100 GS a 1150 GS(A) v tomto kritickém rozměru snad žádný nebude.
Vím toho nemnoho, ale Bobše jsem vloni prorval do kuchyně (stavím, bylo tam místo) a dveře tam mám 80cm. Na Bošovi jsou origo padáky i řídítka. No a ještě jsem se musel vytočit v předsíni. Dva chlapi jsme se zapotili, ale 80tkama dvěřma projdeš.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Pneu, sytič a kouřivost při startu a další info k R 1100 GS a 1150 GS(A)
Přidané 22.02.2010 10:21
Příspěvků: 607 Registrace: 12.07.09
NĚKDE NA FÓRU TO JE NAPSANÝ,UŽ NEVÍM CO TO BYLO ZA TÉMA.TEN BÍLEJ KOUŘ PO STARTU JE OK.
VÁCLAVE JESTLI BUDEŠ STÁLE NĚCO ŘEŠIT TAK SI NIC NEKOUPÍŠ.JARO SE BLÍŽÍ
Pneu, sytič a kouřivost při startu a další info k R 1100 GS a 1150 GS(A)
Přidané 22.02.2010 10:28
Příspěvků: 1897 Registrace: 09.08.07
vasek GS
1. to nie je sytic ale rucny plyn... tvoja otazka je cudna
Na 1150 GS je ruční (páčkou nu levé rukojeti řídítek). U 1150 je také ještě ruční nebo už automatický?
vsak to su dve rovnake motorky.. ale ak si chcel porovnat 1100 a 1150 tak obe maju tu rucny plyn.. az 1200 ho nema
2. podla potreby... ja zahrievam 2-5 minut podla toho aka je teplota a potom pomalou jazdou az na pracovnu teplotu (5 paliciek z 10)
biely dym z vyfuku pri nezahriatom motore moze byt sposobeny nizkou vonkajsou teploto alebo kondenzom vo vyfuku.... biely dym po nastartovani neriesit, treba pockat kym bude motorka zahriata na pracovnu teplotu
Pneu, sytič a kouřivost při startu a další info k R 1100 GS a 1150 GS(A)
Přidané 22.02.2010 13:43
Příspěvků: 443 Registrace: 05.02.08
Vaclave,s nejakou investici navic musis tak jako tak pocitat, nekupujes novej stroj a sem tam neco se taky "vysere" i kdyz je to BMW...pocitej taky ze vybava a doplnky stoji taky peknej ranec Motorek je hodne,preju ti at najdes tu vysnenou,jen nekupuj hned tu prvni.Objed jich par at si udelas obrazek a pak si s klidnou hlavou vyber. Driv jsem taky motorku tak chtel,ze jsem ji musel mit hned,nastesti jsem si nikdy nenabehl,ale ted uz v klidu vybiram klidne i 3 mesice a cekam na ten spravnej kus.Vyplati se to.
Pneu, sytič a kouřivost při startu a další info k R 1100 GS a 1150 GS(A)
Přidané 22.02.2010 15:19
Příspěvků: 1897 Registrace: 09.08.07
vasek GS ta packa "sytica" robi presne to iste akoby si trochu otocil plynovou packou
je to podla mna domyselna technicka finesa ako zjednodusit system t.j. pri studenom starte nie si zavisly od ziadneho cidla ktore dava pokyn na vypnutie obohacovania zmesi ale jednoducho ty sam si povies kedy dost a naviac ak sa ti to lanko dajme tomu pretrhne niekde v bazmekistane tak si pomozes obycajnym podrzanim plynu akurat ze sa vtedy nemozes vzdialit od motorky
p.s. za skuseneho motorkara sa nemam ale za ten cas co sa motam okolo GS sa na mna cosi nalepilo
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 22.02.2010 15:20
Pneu, sytič a kouřivost při startu a další info k R 1100 GS a 1150 GS(A)
Přidané 23.02.2010 15:19
Příspěvků: 5204 Registrace: 28.08.08
Vypadá dobře,když pořídíš holou a budeš ji chtít nastrojit,tak jsi tam za ty samé peníze.Když doloží historii,o které se zmiňuje,tak to stojí za úvahu.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Pneu, sytič a kouřivost při startu a další info k R 1100 GS a 1150 GS(A)
Přidané 23.02.2010 15:21
Příspěvků: 235 Registrace: 12.06.07
Sam za sebe rikam, ze mi ta cena prijde taky hodne. Nerikam ze 1100 je spatna, ale za tuhle cenu bys mel uz hezkou 1150. A kdyz bys neco jeste prihodil tak mozna i ADV. Ale samozrejme holou.
Upravil Alf dne 23.02.2010 15:22
Pneu, sytič a kouřivost při startu a další info k R 1100 GS a 1150 GS(A)
Přidané 23.02.2010 15:22
Příspěvků: 865 Registrace: 01.07.07
Kasak napsal(a):
Vypadá dobře,když pořídíš holou a budeš ji chtít nastrojit,tak jsi tam za ty samé peníze.Když doloží historii,o které se zmiňuje,tak to stojí za úvahu.
Jo,asi stojí za kouknutí,neříkám že ne,jen jsem projížděl inzeráty a není zase tak zajímavá.Koukni se na zdejších stránkách do inzerce a koukni jaký se tu prodávaly voňavky a za kolik.
Pneu, sytič a kouřivost při startu a další info k R 1100 GS a 1150 GS(A)
Přidané 23.02.2010 15:33
Příspěvků: 5204 Registrace: 28.08.08
Neříkám,že je levná.Je to prostě tak,že když koupíš holou,tak potom zjistíš,že tohle by se ti hodilo,potom něco jinýho.Když nejsi schopný to vyrobit,nebo sehnat nějak levně,tak to pěkně naskakuje.Já si dělám spoustu věcí sám,kdybych to měl kupovat,tak to dodneška nemám,protože si myslím,že je spousta věcí předražených
Když je hlad,je i husa dobrá.
Pneu, sytič a kouřivost při startu a další info k R 1100 GS a 1150 GS(A)
Přidané 23.02.2010 16:08
Příspěvků: 5204 Registrace: 28.08.08
Tak jsem prošel inzeráty a ta cena je fakt vysoká.Projdi ještě neco,hlavně nevolej NICOLLE to je šmejd.Na té motoin je taková černá,má sice přes 100000,ale nevypadá zle.Kilometry nejsou problém.Nebo ještě počkej on 30 sleví.
Když je hlad,je i husa dobrá.