Ahoj vsem, nevim jak poradne zacit a jak presne pospat muj problem. Zacaly se mi z motoru, spis z jeho prave casti ozyvat zvuky, jako kdyz rozsype nekdo ve valci hrebiky. Ale dela to jen nad 4500 ot tak do 6 pak to prestane. A jen na 4,5 a 6 prevodovy stupen a zatahu tzn. vetsinou, kdyz clovek vytoci vic motor do kopce z kopce se to neozyva. Motor jinak tahne uplne bez problemu a do otacek jde taky v pohode. Ty zvuky jdou z prave casti ze spodu premyslel jsem jestli to nemuze byt i cerpadlo. FAkt nevim co to je zac a trapi me to. Jinak na zvuky od BMW jsem zvyklej, neni to moje prvni. Diky moc vsem za rady.
Jo a jde o 1150 GSA.
Upravil Alf dne 18.02.2010 22:09
člověče mne to začalo dělat něco podobnýho. Ale jen v tahu. Od čtyřky nahoru. Přibližně v otáčkách jak říkáš. Musí už být prudká akcelerace. Nepravidelný cvakání. Motorka jede naprosto normálně. A jinak se to neprojevuje. Ale rozčiluje mě to. Takže připojuju se. Nějaký nápady? Napadl mě ještě kat ale poklepem jsem na nic nepřišel.
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
pavelgs napsal(a):
A je to tady zase .Klid.Natankuj 98 nebo 100okt. benzín a zase bude dobře.Někdo to trefně nazval omezovač zrychlení
Jo o tomhle jsem tady uz cetl, jen tam bylo napsany, ze je to nekvalitnim benzinem, tak jsem parkrat tankoval u vydriduchu z shellu a delalo to porad. Je ale pravda, ze jen 95. Zkusim teda vyssi oktanove cislo.
Me to zarazilo v tom, ze jednu 1150 uz jsem mel, tankoval stejne jako ted a nedelalo to.
Upravil Alf dne 18.02.2010 22:18
Co jsem zatím tak vyzvěděl od jiných GSářů,tak je to kus od kusu.Někomu to dělá pořád,někdo se s tím nikdy nesetkal a někomu to dělá jen občas.Zajímavé je,že když dám Y svod,tak se to zacinkání objeví jen opravdu vyjímečně.
Edit:Motorku jsem koupil skoro novou a tohle cinkání se poprvé objevilo až po ujetí nějakých cca 10-15tis km.Tenkrát jsem z toho byl docela vyděšený.
Upravil pavelgs dne 18.02.2010 22:32
No já mám 1200 GS a dělá mi to to stejný, je to jako když chrastěj hřebíky v ešusu, nebo jak to nazvat. Někdo tvrdí, že to může bejt lambda sonda. Když dám 98 oktanů, tak to částečně potlačím. A taky někdy to dělá, někdy ne ......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Já mě před bmw první generaci Yama.TDM850, takže mě většina zvuků přijde normálních.
Ale tenhle zvuk mi z toho neleze.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
venca napsal(a):
zvuky z motoru BMW jsou jak s traktoru jeto tak!!!!!!!!!!!!!!!!!
(japonec je japonec)
Sis asi krapánek spletl stránky,ne?
Já si myslím, že má pravdu, akorát tam kde japonec jde do šrotu, tak BMW je zaběhnutý
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
venca napsal(a):
zvuky z motoru BMW jsou jak s traktoru jeto tak!!!!!!!!!!!!!!!!!
(japonec je japonec)
Sis asi krapánek spletl stránky,ne?
Já si myslím, že má pravdu, akorát tam kde japonec jde do šrotu, tak BMW je zaběhnutý
sedí
Jinak k tomu problému...Mě taky dělalo něco podobnýho a taky jsem to tady řešil a taky jsem ho léčil 98okt.meducínou a je po problému
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
venca napsal(a):
zvuky z motoru BMW jsou jak s traktoru jeto tak!!!!!!!!!!!!!!!!!
(japonec je japonec)
Sis asi krapánek spletl stránky,ne?
Já si myslím, že má pravdu, akorát tam kde japonec jde do šrotu, tak BMW je zaběhnutý
sedí
Jinak k tomu problému...Mě taky dělalo něco podobnýho a taky jsem to tady řešil a taky jsem ho léčil 98okt.meducínou a je po problému
Zdar armádo koukám že ty to léčíš dost často!!!
Zdarec Servisáku,mňo,dekme tomu,že jsem vychytával dětský nemoce Teď už bude jen dobře,snad
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Stále nechápu
95-motoru neublíží !!!
A teď trošku matematiky:
Při ročním nájezdu 10000 km ročně: (průměr fóra)
10000 km :100=100
100×5,5=550litrů za sezónu
benzín95,cena cca-29kč=15950kč-rok
benzín verva atd,cena cca-31kč=17050kč-rok
17050-15950=1100 ročně-(možný vhodný doplněk na moto)
Cinkaní hřebíků ve válci další možný pazvuk BMW
Upravil smazak73 dne 20.02.2010 02:44
Tohle jsem kdysi našel na starém foru BoxerMorava -
"No nedalo mi to a pořád jsem se v tom vrtal, spojoval jsem to logicky nějak s tím co dělám a to jsou auta a vstřikování na nich. Problém je v předstihu, protože jsem nevěděl jak se seřizuje na GS, zkusil jsem to ošidit přenastavením úhlu snímače škrtící klapky. Byl jsem celkem překvapen co to s motorem umí a jak se mění jeho charakteristika, napřed jsem to přetáhl moc, klepání sice ustalo, ale motor šel hodně tvrdě, výkon ovšem úžasný, pak jsem tomu trochu povolil, tak jak jsem to cítil , aby šel pěkně kulatě bez nějakých vibrací a klepání je pryč. I když je to vstřikování, tak je to pořád jen spalovací motor a zákony pro něho platí stejně jako u klasického karburátoru a třeba nastavení kladívek, jako třeba u pionýra."
Nemám s tím zkušenosti protože tento problém řešit nemusím, ale souhlasím s tím předstihem ten kdo měl škoda 100 až 120 ten problém zná.