Chci investovat do většího pléga.Jaké máte kdo značky a zkušenosti s nimi?Napište i svoji tělesnou výšku,bo je pro výběr plexi rozhodující.
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
Má 1100GS. No a já mám origo plexi. Jsem v celku spokojen. Výška 178 cm.
Upravil Cycli dne 23.03.2007 08:30
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Na 1100GS se mi dost osvědčilo vyšší plexi Ermax, je i širší ve spodní části. Ne že by původní bylo špatné, ale při jízdě s odklopenou helmou už jsem na hlavě cítil turbulence, které s vyšším plexi ustaly. To plexi stálo 2200,-, někdo to řeší různými spoilery což prý funguje taky, nemám s tím ale zkušenost. Ivan
http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=1495
http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=2518
Teď jsem našel tato plexi.Zvláště to první je jak na RT.Neumím to zmodřit a moji synci ještě spí.
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
Tak jsem se pokusil a...podruhé...a snad dobrý
Upravil Cycli dne 24.03.2007 10:42
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
neprehanejte to s temi plexi, cim vyssi, tim nebezpecnejsi je to do terenu na velbloudech, vrazte ty prachy do benzinu, do gum, do hotelu, do viza, do kufru, do poradneho vybaveni, bude to uzitecnejsi...
Dulezitejsi je super helma a spickovy hadry [Rukka, BMW,Rev'It] nez vyfuky a sedla a plexi
muj nazor
Upravil Doc dne 25.03.2007 01:08
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
A proč??Když má někdo 2 metry a rve mu to za jízdy štriclu tak to asi nebude žádná hitparáda ne???A v terénu beztak jezdíš ve stupačkách,takže to plexi stejně překoukneš.To samý u sedla,někomu nevyhovuje standartní dodávané a chce něco lepšího na cestu,komfortnější.To si raději utrhnu od huby a budu spát pod stanem a ušetřím XY éček za který si koupím něco pěknýho a udělám si tak radost............Určitě důležitá je i výbava jezdce a laděnej výfuk,to už je fakt pro fajnšmekry.
Jen tak BTW máš pěknej podpis,ale volvo se píše s 1 L......a na corfu(kerkyra) mám švagrovou
swat napsal:
A proč??Když má někdo 2 metry a rve mu to za jízdy štriclu tak to asi nebude žádná hitparáda ne???A v terénu beztak jezdíš ve stupačkách,takže to plexi stejně překoukneš.To samý u sedla,někomu nevyhovuje standartní dodávané a chce něco lepšího na cestu,komfortnější.To si raději utrhnu od huby a budu spát pod stanem a ušetřím XY éček za který si koupím něco pěknýho a udělám si tak radost............Určitě důležitá je i výbava jezdce a laděnej výfuk,to už je fakt pro fajnšmekry.
Jen tak BTW máš pěknej podpis,ale volvo se píše s 1 L......a na corfu(kerkyra) mám švagrovou
1/ u vyse plexi nejde o to, ze to neprekouknes, ale na velbloudech [nebo malych ostrych prehupech, jak to mam rict], ale i ve stupackach ti to jde jak gilotina na krk
2/s tim vyfukem jde o omyl, naopak jej radim do te same kategorie "zbytecnejsich" veci, jako je jine plexi
3/ dik za upozorneni s tema dvemi L, jdu opravit preklep
4/ nesouhlasim s tim, ze vybaveni je pro fajnsmekry, naopak je to absolutne prvni, kvalitni helma a spravne vybaveni ti zajistuje bezpecnost jak primym zpusobem tak tim neprimym.....mam na mysli ze kdyz se citis komfortne tak se absolutne soustredis na jizdu, naopak kdyz se treses zimou jako ratlik nebo ti fouka a prsi na majak, tak to znemoznuje concentraci. Misto plexi kup poradne boty napr. nebo spravne kalhoty, abys nebyl jako jeden z mnoha co maji bundu a dziny a kecky.....to je povrchni
5. jde o me nazory, kazdy ma jinou hierarchii, ale protoze hraju dobry tenis, je to jako kdyz se nekdo zajima o celenku vic nez o micky a trenera....
6. vse co pisi myslim sice vazne, ale zcela pratelsky, mam 180cm i s keckama, tak mozna nedocenuju spravne tu nutnost vyssiho plexi
6. cau cau, pozdrav svagrove
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Já psal že jen ten lauf je pro fajnšmery...............každej máme svůj názor a tak to má bej,bo aspoň bude furt o čem kecat
Co se týče oblečení(vybavení) na motorku,souhlasím s tebou !!!Helma=základ.Jěžíšek mi donesl ARAI Tour X-2 a hadry jsem kupoval před 3 rokama u PSI......boty oxtar goretexový.......rukavice každej rok nějaký jiný co se mi zrovna líbí
Asi jsi mě špatně pochopil..........jak je v Aténách???To se někdo má,když může jezdit celej rok
No, tepleji nez na Corfu, opravdu jezdime cely rok, ja to mam zvlast dobry protoze posledni rok jsem odesel z Aten trochu za mesto a jezdim denne 40 km do prace, ale pobrezni magistralou.......to se poranu ve slunicku dobre naladis na celej den, no a protoze mam celkem vysoke prijmy, je to vsechno v absolutni pohode, tady zmatek a bor@@@l jizanskej, ale da se osladit penezi a pak je to tady raj na zemi. Vy uz jezdite,ne ? Vzdyt byla celkem slaba zima...
Ta helma je super, i tady si ji moc chvali
Ja cekam na rozjeti Bluesonicu od Shuberta a potom asi S1 nebo C2, na leto mam tady do veder BMW Airflow 3, hadry i helmu, super. Zatim jezdim v helmach Shoei Syncrotec II [sklapovacky], ale jsou velmi hlucne, chci je prodat. Jako endurovku mam jednu docela levnou Uvexku a Rally2Pro, taky vyborny. V zime jezdim v BMW Streetguardu 2, vynikajici bunda, ale draha, jeste ze jsem ji poridil levneji v e-bay, jinak tadz jsou dost drahe, drazsi nez v Nemecku. Dokonala zimni bunda, nevis o zime, vetru, desti, proste nic.
Upravil Doc dne 25.03.2007 23:17
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Pěkná debata... Pravdu má Doc v tom, že každý má jiné priority. Podle mých priorit co se názoru na doplňky týká máte pravdu oba. Nepodceňuju žádný doplněk, který mi cestu zpříjemňuje, zjednodušuje a tím mi dovolí být méně unaven a soustředit se na vlastní jízdu. Laděný výfuk jde úplně mimo mne, naopak helmu chci kvalitní - je to kilo a půl něčeho, co mám 10 hodin denně na hlavě! Stejně tak boty, kalhoty, bundu a celý systém oblečení včetně termoprádla. Ale plexi k tomu patří taky. Teorii o gilotině jsem ještě neslyšel, je zajímavá, ale taky jde mimo mně, jde spíš o to, aby mě turbulence necukaly hlavou ani při jízdě s odklopenou helmou, aby na mne moc nefoukalo, ale taky abych 10 hodin denně nekoukal na silnici skrz zkreslující plexi. Pravda, ve stupačkách koukám přes plexi, ale ač jezdím v terénu relativně dost, stále 90% času trávím v sedle. Ivan
Na gilotinu z plexi se podivej na dvd "Race to Dakar" Je tam každou chvíli ta havárka jak dostane plexikem mezi oči. Pravda, není to do krku, ale přes nos asi taky nic příjemnýho. Myslim si, že Doc myslel něco na tento způsob. Jo a mimochodem neřikej, že sis tam toho nevšim. Vždyť ty jsi to dvd už viděl určitě vícekrát, jak jeho tvůrci
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Hmmm. Žádnej masakr motorovou pilou to nebyl, ale bolet ho to muselo dost.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Kluci, tak jsem doma na svém PC a teď budete mít češtinu i s háčky...
1.
No, gilotinou jsem nemyslel doslova uříznutý krk, ale mrkni se schválně kam až jde to plexi když ve stupačkách přejíždíš nějaký násep kolmo, nebo prostě prudší kopec. Protože se v tu chvíli soustředíš na jízdu, ani to nevidíš, ale když se mrkneš.....tak tě to až překvapí.....a zamrazí
2.
Neberu v potaz jak je plexi a turbulence při odklopené!!!!! sklapovačce, to není argument, zapomeň na to. Ať tě nikdy takhle nevidím jezdit. Já jsem totiž orthoped-traumatolog a je to velmi nebezbečné z hlediska krční páteře při minimálním pádu........takže tě vytahám pěkně za uši za zvednutou helmu.
3.
Kdo chce mermomocí ulevit výfuku, není potřeba kupovat Akrapovič, lze vykuchat originání (odpojit, osdadit, vyřadit U kličku vevnitř). Zdarma, práce na dvě hodiny a nutno mít autogen, a trochu šikovné ruce..........ale..............
zase jsme u toho......co je důležité....nejde jenom pomoci motoru vydechovat, ale aby se mu volněji dýchalo, musí být i nádech jednodušší, takže upravit jenom výfuk bez patřičného upravení i nasávání je vlastně jenom o zvuku.........no a jestli opravdu chcete aby se mu dýchalo lehce..........tak se ze všecho nejvíc zajímejte o správné seřízení ventilů......to je alfa a omega dýchání motoru. A pokud Vám to nebude stačit (doopravdy dosáhnete hranic této motorky) no tak si asi pořiďte HP2, cha cha
Hezké odpoledne, tady teď prší se sluncem, paráda.
Upravil Doc dne 26.03.2007 15:28
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ježíši, doktore, promiň, já to už nikdy neudělám! Ale v létě je kolikrát hroznej hic tak si nemůžu pomoct, i když máš určitě pravdu.
Jak blízko mám hranu plexi ve stupačkách jsem neměřil, asi by hrozil plexokrční styk při nějaké havárii, jinak si to neumím představit, vždyť jsi vzepřený rukama a když už mi to někdy uklouzlo a šel jsem na tl..., tak do strany. Snad jedině kdyby se přední kolo zapíchlo do nějakého rigolu a šel bys rovně dopředu, tam by to ruce asi neudržely. No, daleko od domova v terénu si vždycky říkám, že nejdúležitější je dojet, takže klídek a žádné závodění.
Ivan