Toš serus chlapci,mám za sebů prvních 100 km s novím vífukem.
Pocit č.1 - De to trošku líp od spoda,což sem čekal...
Pocit č.2- Od štyrech tisíc se mi to zdá trošku hlučnější...
Pocit č.3- Po pěti letech se na geesu opět křením jak dyž sem ho měl první den...
Pocit č.4- A votom to je...
Kupredu spatki ni krok...
a máš novou jen koncovku, nebo i svody? Co to koštovalo?
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Mám jej na 1150 a v kombinaci s Y svodem jede výrazně líp ve spodních otáčkách,ale vytratil se zátah ve vyšších otáčkách.S katem je ve spodních otáčkách o fous horší než s Y svodem,ale pořád lepší než s origo koncovkou.horní pásmo otáček pocitově lepší než předchozí kombinace,motor se celkově lépe a lehčeji vytáčí.Jako bonus je krásný bručivý zvuk.Bez tlumítka a s Y svodem protivně uřvaný,s katem a bez tlumítka krásně basuje.Spotřeba stejná nebo menší,protože motor se sbírá z menších otáček a není potřeba tak řadit.
Mám ještě otevřený filtr BMC,protože bez něj použití laďáku nedává moc smysl.Zjednodušeně řečeno: nemá cenu uvolňovat výdech když je zavřený nádech.
Pavelgs ho má na 1150 a tam jsou svody jinak, proto reaguju se svými zkušenostmi z 1100 GS
Já jsem ho koupil minulý rok jako použitý. Místo bedny s katem je trubka přímo ke svodům i s dírou na sondu. Celé je to proti originálu lehčí o bezmála 10 kg. Neměl jsem v tom žádný tlumítko, jen díra. Zvuk byl nádhernej, zátah od spodu jasně lepší, ale ta špice. Nad 4 000 jako krosová motorka. Pak jsem jel delší cestu a začal mi vadit hluk. Laborování s tlumítky (mám asi 10 průchodností) a zvuk, hluk i výkon jsou v rovnováze. Když se chci svézt v "nehomologované zemi", kde neprudí policajti, stačí povolit jednu matičku a tlumítko je venku. V zimě jsem sehnal svody z RT (symetrické) tak uvidím co to udělá.
Já bych ho jednoznačně dopručil, určitě budeš mile překvapen. Za ty peníze co se prodává, se vyplatí. Po výměně originálu budeš mít stejné pocity jako Bohumil
Upravil Dan dne 20.03.2010 11:49
LiborJ napsal(a):
a máš novou jen koncovku, nebo i svody? Co to koštovalo?
Mám koncovku a to esíčko místo katu,kolena zůstali. Kůpil sem ho z inzerce na tipmoto za 4500 stím že dyš se mě to nebude líbit tak za ty prachy to dycki prodám.Zatím se mě to ale líbí. Za nový bych ty prachy nedál,přemíšlal sem nad tím leošem vinckem,toho měl Tonda dyž měl 1100 a byl super ten je za polovic než remus...
Kupredu spatki ni krok...
Novej napsal(a):
Myslíš že by šlo dát video se zvukem?
Na jůtůbu jsou těch videí mraky...jen se musíš prokousávat odkazama
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Novej napsal(a):
Myslíš že by šlo dát video se zvukem?
No já neco hledal na jutubu než sem ho kůpil ale našél sem tam enom jak to borec lechtá na místě.Chtělo bi to aby to negdo natočil f plným trapu Zeptám se v hospodě gdo má vhodné aparát a neco vigómám No a pak ešče negdo gdo to dá na joutube ??
Jinak dneska sem to zas nevidržél a musel si dat kolečko aspoň 80 km. Brm,Brm.
Kupredu spatki ni krok...
Dnes jsem na něj koukal v bikerscrownu, ale mají jen pravej. Kdyby měli levej tak jsem ho vzal.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015