na novou "sezonu" bych si rad poridil "novou motorku". Do posledniho duelu se dostaly Suzuki DL 1000 V-Strom a BMW R 1200 GS (na GSAcko nemam). Predstava je sehnat do cca 300tis kompletne osazenej motocykl. Strom by byl kupovanej novej a BMW bouzel starsi.
Ma nekdo z Vas zkusenosti s temito 2 motorkami?
Je realne sehnat BMW za tudle cenu s plnou vybavou, vcetne kufru?
a do finale se dostava Hyundail a Porsche [na Ferrari nemam]
KLUCI CO MAM DELAT?
to mas jako dilema joooo? [tady jezdi strasne moc DL, videl jsi nekdy DL v poradku po trech letech?]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
A co 1150? Budeš mít nesmrtelnou motorku a ještě ti kilo zbyde?
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Bych volil 1150 GSA - motorka,která vydrží víc než Strom a 1200GS dohromady, koupíš jí v plný palbě,ještě se za zbytek peněz dovybavíš kuframa,hadrama a dáš pěknou dovču.
1150 strčí Stroma do kapsy,vždy když si vzpomeneš a nakonec spolu spokojeně zestárnete.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Moje slova pane Hrabě. Mám 1150 ne Adv a vim, že nebudu měnit ani náhodou. My spolu určitě zestárneme.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Doc, samozrejme ze som videl stroma po troch rokoch uplne v poriadku, nie je to ziadna zvlastnost
napriek tomu ze moj zamestnavatel je oficialny dealer motocyklov suzuki a teda by som sa vedel dostat k novemu stromu za inu cenu ako bezny zakaznik viem preco sa radsej vozim na jazdenej GS 1150
okrem toho co sa tyka DL1000 tak vznikol vazny problem, motorka neplni normy Euro3, zmizla z ponuky z centralneho skladu a importer hlada cestu ako vylobovat vynimku aby sa mohli po novom roku dalej predavat... takze mily mosquito okolnosti ta zrejme donutia kupit si BMW co bude mozno v konecnom dosledku lepsie riesenie
ak mas nejake dalsie otazky mozme cez sukromne spravy, nech ma nevyhodia ak si to precitaju
a taktiez sa pripajam k nazoru ze radsej starsiu 1150 za podstatne menej penazi... ved okolo sveta sa da prejst rovnako na 1150 aj na 1200... lenze ked kupis 1150 tak ti zostane vela vela penazi za ktore spravis vela vela dovolenkovych krasnych kilometrov a to je /pre mna/ dolezitejsie ako mat nove GS1200
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 26.12.2007 10:03
a dobre udelal
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Chlape tady jsi na webu bmwgs, myslim ze zalozenim tohoto threadu jsi predem musel znat vsechny odpovedi.
Ja mam bohaty zkusenosti s Varanem i Stromem a GS1200 jen mizivy.
Ale uz ted vim, ze GS1200 je motorka uuuplne o necem jinym nez obe jmenovany.
Ikdybych se rozhodoval mezi Varanem a Stromem, asi u me vyhraje Varan. Asi pisu proto, ze mi proste vadi jeho hmotnost, ktera je u Stroma vyrazne prijemnejsi.
Ale GS je opravdu uplne nekde jinde. Nerikam, ze to musi kazdym sednout, ale rozhodne bys ho mel vyzkouset.
Ja byl ve stejny situaci jako ty, zvazoval jsem novy Varadero nebo jety GS. Nejvic me pri rozhodovani tlacila neprijemna hmotnost a ovladatelnost Varana, zbytek jsem nejak neznal a jeste ze to takhle dopadlo. Koupil jsem jety GS a rozhodne nelituju a taky verim tomu, ze tenhle vztah bude opravdu na dlouhooo. Nemam potrebu koukat po jinych kockach
No a dopadl jsem tak, ze mi Bob z Nemecka dovezl takovou ojetinu, ze kdybych vyresetoval tachometr tak nikdo nebude verit, ze to vubec nekdy vyjelo. Je fakt jako nova. 2007, 7600km najeto, plna vybava krome kufru a vysla na 305. Takze si myslim ze nemas problem v tvoji predstave o cene koupit GS.
ja se po letosku rozhodl, ze jiz asi novou motorku nebudu potrebovat.
zatim jsem mel vzdycky auta a masiny novy, ale je to blbost, protoze moje "nova" masina ma jiz kolem 15.000km a ja rikam nova, protoze ji mam pul roku, ale kdyz ji pujdu prodat, tak se jmenuje "ojeta"....a ja ji mam za novou. Proto bych musel slevit z ceny, pritom je absolutne perfektni. No a to je teda radost koupit lehce jetou motorku, kterou za dva mesice i novou kdyby sis koupil tak taky mas bratru 5-10.000...takze neni co resit....ale usetris dost penez, ktere se ti budou hodit prave na dobrou vybavu, coz je dulezitejsi, nez zda-li jde o rok 2007 nebo 2006.
Bracha si ted koupil auto ctryri roky ojete, ale v absolutne perf. stavu za ctvrtinovou cenu oproti novemu. Tzn. ze nemusi premyslet o tom, aby s nim zestarnul, protoze ho to stalu ukrutnejch penez.....o kolik spadne za dalsi dva tri roky? Z 25% na 15%? To je jednoduchy, ztracet po dvouletem provozu 20%, ale pokud beres novou vec, ty dva roky zaplatis skoro 50%. Mam velky dzip Volvo skoro 4 roky, je jak nove, povazuji ho za lehce zajete a ani nechci premyslet kolik malo bych za nej dostal, kdyby prisla nutnost ho pradat. To bych radsi byl na te strane toho kupce.....
Proto pokud neni penez uplne mnoho [na vyhazovani], asi je opravdu nejrozumnejsi brat dobrou ojetinu. Ano nemas tu radost z toho vonaveho funlace, ale bohuzel, jak rikam, po pul roce je to jedno a vsichni ho amj jiz za ojetinu...
Upravil Doc dne 26.12.2007 10:56
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Teda necekal jsem ze az si zapnu PC tu bude takovejch odpovedi.
Na otazku proc jsem tam zaradil 1200 GSko tu nekdo odpovedel, ze je to sen mit takovou motorku. A vim ze je to srovnavat jako nebe a dudy. Proto jsem to spis myslel tak zda novou "horsi" motorku a nebo jetou "lepsi" kdyz nevis jakej blb to mel pred tebou.
No a proc se ptam tady? Protoze predpokladam, ze ne kazdej rovnou hupnul na GSko ale spise se k nemu presoval pres jine motorky a tak treba ma zkusenosti s temito 2ma.
Mam 193 cm a tak jsem se dival po "velkych" motorkach. Co jsem obchazel ruzne znacky, tak mi pohodlnosti se zalibily tyto 2. Varan, TDM apod mi proste nepadly do ruky.
Po 1150 jsem se taky dival, ale protoze motorku budu vyuzivat spise na cestovani po silnicich a sem tam cestickach, vyhral spise vzhled nad nesmrtelnosti.
Pokud rikate, ze se do 300k vejdu s bramborou plne osazenou, tak neni co resit.
Rozhodně doporučuju popřemýšlet o 1150GSA. Za ty peníze bude v bezvadném stavu a s plnou výbavou s velkou nádrží. Na silnici nebudeš mít problém a vzhledově se mi pořád líbí víc než 1200GSA. Jinak z 1200GS není zase takový problém udělat vzhled Adventure i změnit techniku (velká nádrž, jiné tlumiče) ale kromě nádrže toho zase tolik užitečného není a zjistíš že vyšší plexi má taky svoje mínusy, stejně jako sice lepší ale pořád ne nejlepší tlumiče (myslím tím techniku použitou na Adventure modelu ve srovnání s normální 1200GS). Takže bych se zase tolik nebál jít i do hodně starší 1200GS. Zejména když budeš převážně jezdit po silnici.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT zo zadnej duse si mi to napisal... u mna tiez vyhrava vzhlad 1150 GS nad 1200GS
moskito ak chces chodit po dialnici doporucujem 1200RT pripadne ST ale to uz je trosku sportovejsie, to je paradne vozenie a ak si raz poviem ze sa prestavam hrat na offroad turistu tak urcite pojdem do RT
Je čas plnit si své sny 1200GSA =========>this way
Jako já si splnil svoje
Když más love jdi do 1200 a když máš o trochu víc jdi do 1200ADV,no a když se ti nechce utrácet zase tak moc tak kup nějakou 04 1150ADV a určitě budeš spokojenej.......a když nevíš kde to koupit tak zavolej "malá reklama" Bobovi,určitě ti nějakou voňavku doveze od SSáků
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Swat > dneska jsem se sel podivat na nejake v ExtraAuto > maji tam asi 8kousku. Bouzel tam meli totalne neochotneho blbecka, co mi dokazal rict jen ze je to dovoz z DE, ale o dalsim stavu ani tuk a sel si dal luxovat auto.
Ted uz jen prodat stavajici a muze se jit na to.
Mosquito: podle mych informaci jsou to novinarsky motorky. Tzn prosly si testama motonovin, motocasopisu, motowebu.
To vetsinou v praxi znamena, ze tech cca 12000km je najetych tak, jako by dostala tebou 50000km.
Rikal mi to muj skoro svagr a pak si nekde jinde koupil 1150GS.