uvazuju o 1150GS a GSA jsem moc neresil, bo merim nejakejch 178cm, ale 30l nadrz me celkem laka a obcas je videt GSA za peknou cenu.
Jak je to presne s original snizenym sedlem na 860mm - je to jen z vyroby nebo se to da jeste nekde sehnat? Spen psal, ze je to nepohodlny - to myslel toto sedlo nebo nejakou predelavku?
Hledal jsem neco na TT.com, ale pro 1150GSA jsem nic nenasel. Pro jakou vysku se da neco (jeste aspon trochu pohodlnyho) sehnat a zhruba za kolik? Pripadne jeste snizeny stupacky - ty jsem taky nevidel.
TomasTT: napsal jsi, ze Sargent není na offroad. Muzes mi to trochu objasnit? Nejakej brutalni offroad neplanu, aspon zatim , ale na nejakou polnacku nebo lesni cestu obcas zabloudim.
Jeste jeden dotaz: GSA ma udajne oproti GS zesilenej podsedlovej ram. Je to pravda nebo to je jen u 1200?
Predem dik za odpovedi.
Upravil c0 dne 29.12.2007 02:04
c0: napsals to prostě jako nové téma. To se stane...
Stričná odpověď na ten Sargent - musí se to vidět. Provedení je prostě nádherné, to do terénu nepatří. Jemné vroubkování toho materiálu podle mě znamená, že se z toho nikdy bahno nevyčistí. Je tam jemná perforace atd. Navíc i tvarem je pohodlnější než ty, které považuju za víc offroadové. Sargent sedla vypadají jak špičková sedla na cruiserech nebo cestovních motorkách.
Jinak kromě toho na 1150GSA nic jiného nemáme. To snížené adventure originál jsem měl a opravdu pohodlné není.
O zesíleném podsedlovém rámu na Adventure slyším poprvé ale protože mě normální 1150 moc nezajímala, tak je to třeba i možné. Liší se v zadní partii (dvojité sedlo/dvojsedlo, jiný hliníkový odlitek...) ale myslel jsem že podsedlovka je stejná.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jo a snížené stupačky se dělají od několika firem (v nabídce máme tuším dva typy v dost rozdílných cenách) ale je otázka, jestli mají smysl. Problém ergonomie toho sníženého sedla Adventure to nevyřeší. Není to úhlem nohy ale spíš divným vykrojením kdy člověk permanentně klouže dolů a dopředu a nohy můžou jít níž ale pořád to bude nepohodlný. Mě osobně to teda nepohodlný připadalo ale na druhou stranu - při ježdění offroad bylo nižší sedlo výrazná pomoc. Teď mám taky dvě - vysoké je krásně pohodlné ale běda když s tím člověk jede blbnout do terénu. Pak každý centimetr rozhoduje. A to snížené mám zase asi až moc snížené. To je ale moje chyba, že jsem si vybral extralow místo jen sníženého. Fakt centimetr hraje roli.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tome, dik za info.
No vypada to, ze kombinace JA+GSA nebude to prave .
Nebo existuje nejaka moznost, jak to snizit na nejakych 850, aby se na tom dalo jezdit (i vzhledem k ergonomii stupacek a dalsich prvku)? 900mm je kazdopadne hodne a to nemluvim o terenu. Z toho bych spadl na prvnim semaforu a nejaka manipulace na miste a couvani asi nehrozi.
Resili jste nekdo stejnej problem (mam 178cm) a vyresili nebo mam na GSA radsi zapomenout?
Dosáhneš aspň 1 nohou na zem.Jestli je tak nevím co řešíš........jsem na tom stejně a neřeším nic
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
jo, resim neco podobnyho, 1100 GS a 170 cm. dokud nejedu pomalu, tak neni problem, ale jak se "v hlave" seknu, zacnu neco projizdet krokem, brat neco pres spojku, tak kratky nohy mi v tom nepomuzou.
Hovez: to sedlo vypada dobre - stejne jako cela motorka - fakt pekna.
Jsou tu ale dva problemy:
1) sehnat nekoho kdo to udela fakt dobre a nenavratne to nezmrvi. Nekde jsem tady cetl, ze si to nekdo nechal presit a nic moc .
2) 2cm asi nebudou velkej problem, ale ja bych to potreboval snizit tak o 5 a otazka je, kolik tam toho materialu jeste zustane a jestli uz nebudu sedet na trubkach. Viz nepohodlny origos snizeny BMW sedlo.
Tak to seš mach,já rukama a hlavou z motorky na zem nedosáhnu
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
low napsal:
mam 177 a pri snizenem sedlu dosahnu v poho na zem. sedlo origo bmw cca za 6tis kc
Da se to sedlo porad bez problemu sehnat u BMW? 1150 se uz nejakej ten patek nedela.
Mas predstavu jakou to ma vysku? Je to tech udavanejch 860mm?
A co pohodli? Nemas moc pokrceny nohy? Asi to bude vzdycky subjektivni. Ses schopnej to s necim porovnat? Treba s 1150GS.
Velka nadrz by byla super, ale asi bych si ji moc neuzil, kdyby me porad bolela prdel a musel furt nekde odpocivat .
Dik.
kupoval jsem to u zlabka, a jestli je to dostupne nevim. zpocatku jsem uvazoval, ze na dlouhe cesty si budu brat origo advencrovsky, ale pak sem si zvyknul, myslim, ze v pohode. vysku netusim. pohodli v poho. praha istanbul za dva dny a bez problemu. porovnani jen s edvencrovskym sedlem, ktere je urco o neco pohodlnejsi, ale proste moooc vysoky, sem se porad valel na zemi
Zdar, byl by nekdo schopnej rict, co je toto za sedlo. Mam pocit, ze to neni ani original ani snizeny. Rekl bych, ze neco mezi. Ma to nekdo z vas. Dik.
to já si taky neveskakuju, mám 178 cm a dyž se mnou nejede zmyjón a něde blbě zajedo tak su vedle jak ta jedle.jináč si zmyjón vždy zaťuká na čelo a dává mi dost najevo jak su blbé