Zakladam toto vlakno,abychom fotky nasich krasnych dvouventilu meli tak nejak pohromade a ne rozhazene a temer nedohledatelne po vsech moznych vlaknech.Tyhle motorky jsou u nas stale trochu raritou,ale ziskavaji si stale vice priznivcu a obdivovatelu.A to i na techto strankach.
Snazte se toto vlakne nezaplevelit jinymi prispevky,nez fotkami dvouventilů!!
Jde o to mit je pohromade a take si udelat predstavu kolik a jakych typu jich mezi nami uz vlastne je.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
A tatova R 100 GS.Ceneny typ s kulatym svetlem.Vubec prvni stovka co se po osmdesatkach vyrabela a take prvni s chladicem oleje.A taky prvni paralever!
Tak letos behem me dovolene stihl tata tohoto krasavce prodat.
Nez jsem se vratil,uz byl pryc.Je pravda,ze jsme na vsechny motorky nemeli cas.A penize byli potreba na neco jineho.
Tak hlavne at je v dobrych rukou a at dobre slouzi!
Ale obcas se mi zasteskne.
vevis přiložený následující obrázek:
[29.53Kb]
Upravil vevis dne 10.07.2010 08:07
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak tohle je můj mazlík č.1: R 80 GS Basic, r.v. 1996, koupený nový v Autecu. Mimochodem asi první oficiálně dovezený a volně prodaný motocykl BMW po 2. světové válce...
Jinak proti původnímu stavu provedeny úpravy:
- padací rámy origo BMW
- nosiče kufrů TT + kufry Zega
- štítek kolem světla BMW
- zkrácený zadní blatník
- svody + výfuk samo-domo
- zvětšený objem na 1 litr
- stupačky Wunderlich
- vyhřívané hefty
- přední pružiny Wirth
- sintermetalová spojka
FunTomas přiložený následující obrázek:
[354.3Kb]
Upravil FunTomas dne 26.04.2010 15:54
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
...a mazlík č.2:
R 100 GS PD, r.v.1989, dovoz z rajchu, kompletně repasován a renovován. Barva zvolena dle přání mé přítelkyně, která na ní jezdí
FunTomas přiložený následující obrázek:
[344.19Kb]
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Pánové již se mi podařilo zmenšit foto mého stroje času na velikost která by měla jít vložit teda aspoň doufám...Takhle vypadalo moje PD vloni vna podzim přes zimu jsem pouze přidal turistické plexi od Parabellum US.Ještě jsem to ale nefotil.
3axap přiložený následující obrázek:
brtnik napsal(a):
Casto vidim u tehle stroju vozit nahradni vika ventilu,to pri padu praskaj nebo co?
Jinak moc krasny stroje,taky uvazuju o porizeni jednoho kousku do garaze, docela by mne zajimalo jak se na tom jezdi
Už se mi jednou podařilo do víka udělat díru. Je to celkem tenkej hliník, takže není potřeba žádný velký násilí, stačí váha naložený motorky, jeden škodolibej šutr a je o zábavu postaráno. Zejména, pokud jsi někde mimo civilizaci...
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Myslim,ze praskne spis to co mas na basicu.To na PD je dost silny a vydrzi hodne.Ale tohle vlakno ma byt hlavne k vkladani fotek a ne k diskuzim.Myslim,ze neni problem si k jakemukoliv problemu nebo dotazu na dvouventily zalozit vlakno.Aspon to trochu ozije.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak a je tu další dvouventil. Tentokrát sice né GéeSo, ale autobus R 100 RT Classic. Rok 1995, poslední série 2V RT. Od prvního majitele z Německa, leštěnka, najeto 48tkm, jako nová. Dneska přivezená z Berlína...
FunTomas přiložený následující obrázek:
[39Kb]
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Krásnej stroj.Měl jsem R 80RT.Ta kapotáž má něco do sebe.Jízda v dešti nebo v zimě se stává potěšením.Vyměnil jsem za GS a jízda den a noc v dešti(návrat z BG,RO)utrpení