Jo jasně že jsem hledal a nenašel, Nemám moc najeto, zatím 1000 km a motorka mi ukazuje průměrnou spotřebu 7,1litrů. S Dakarem jsem jezdil za 4l. Nevím jestli je to v pořádku nebo jestli se něco děje. Motor má najeto 27000 vzducháč je novej.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Novej napsal(a):
Jo jasně že jsem hledal a nenašel, Nemám moc najeto, zatím 1000 km a motorka mi ukazuje průměrnou spotřebu 7,1litrů. S Dakarem jsem jezdil za 4l. Nevím jestli je to v pořádku nebo jestli se něco děje. Motor má najeto 27000 vzducháč je novej.
Tak oproti Dakaru máš skoro dvojnásobnej objem motoru.možná jsi za to někde trochu víc vzal,na tisíci kilometrech se to pak projeví hned.Neviděl bych to tak úplně tragicky.
nevím jestli tě to uklidní, ale já mám "úspornou 11tku" po docela dost velkým servisu a teď sem měl spotřebu 7.6 L. Třeba máš jenom těžkou ruku jak já.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Tak to bude asi v pořádku, já jen že když jsem měl dakara tak si vybavuju že tu někdo řešil spotřebu kolem pěti litrů. Tak se možná asi pletu. 7 mi na ten obsah nepřipadá zas tak moc ale nebyl jsem si jist
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
No,kdybych jezdil s Dakarem za 5,to by mi asi už divný připadalo.Když jsem měl Tigera 900i,jezdil jsem s nim tak kolem 4,5,na dálku se to dalo ještě i za mín.To mi připadalo úplně neskutečný,nikdo tomu u takový motorky nechtěl věřit.
Novej napsal(a):
Jo jasně že jsem hledal a nenašel, Nemám moc najeto, zatím 1000 km a motorka mi ukazuje průměrnou spotřebu 7,1litrů. S Dakarem jsem jezdil za 4l. Nevím jestli je to v pořádku nebo jestli se něco děje. Motor má najeto 27000 vzducháč je novej.
Nechci tě od ničeho odrazovat, ale s Dakarem sem jezdil i za 3 (Alpy s choperákam), palba 5,5-6l, u 1200 (Alpy s choperákama) za 4 a palba za 7, víc si neveme ani omylem a to neni o kecech a vymejšlení, prostě to tak je. Je pravda, že ukazatel paliva hlavně když se blíží tak ke 1/3 začíná ukazovat míň, než ve skutečnosti je, ale už vím, kolik ujedu na nádrž a podle toho se řídím.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
Nijak za to netahám ale ani se neflákám, jezdím hlavně okresky kde je hodně zatáček takže hodně řazení a akcelerování a spotřeba trvale 5 litrů. Nádhera .
Upravil tomasgs dne 22.04.2010 22:11
Některým stačí motocykl, jiní potřebují BMW
Jo abych dodal, mám najeto pouze 17 000 km, ale to bych nebral za pevnou minci, protože 12 je pořádně zajetá až po více km. Mám kámoše, kterej by 12 neměnil za novou jen kvůli čekání, než se pořádně zajede začne se naplno projevovat, ale to trošku kecá, protože by do nový hned šel, akorát to čekání ho deprimuje.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
Tak to ja s Advikem jezdím pod 6 a to i nabáglovaný a to rozhodně nejsem brzdou provozu. Pokud se kochám jde to i pod 5. Takže 7,1 vypadá tak na dálnici a nebo těžká ruka.
Novej napsal(a):
nenca: tak já se nedostal pod sedm slušnou jízdou (dakara už neřeším)
Tak to by mě asi hodně s...o, protože za 7 slušně jezdit z 12 nic moc. Měl by si zajet do dobrýho servisu a nechat si to dát dokupy, jinak ten motor bude stát za h...o, což mě mrzí už za tebe.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
Tahám za to docela dost - jezdil jsem běžně kolem 7l. Ve dvou naloženej na dálnici ve vyšších rychlostech i za 7,5l. Teď mám komplet Bose + KN a jezdim kolem 6,5l. Když mám hódně lehkou ruku jde to ve dvou i za 5l Spotřebu už neřešim - baví mě to a oproti XX, kterej to uměl i za 12 a víc je to paráda
Z čeho vycházíš? Podle toho co ti ukazuje tvůj vadný soft? Vedle píšeš že ti tam polovina věcí ukazuje blbě. Třeba ti to i počítá špatně. Mě se to zdá opravdu hodně. Já honím na zajíždění a mám 6,5l počítám že normálně budu mít pod 6.
A jestli to máš spočteno a vypozorováno, vzal bych to po diadnostice se softem na seřízení motoru.
jezdim na Shell V-Power (obyc 95okt. + nějaký aditiva) a na 1150 taková všeho chuť... okresky 100-120 chvíle i 140, chvíli 180 na dálnici, chvíli město... na 250km průměr 6,2... kdybych jel krajinkářsky tak se pod 6 dostanu bez problému...
Normálně jezdím za 6 - 6,3 ve dvou s kuframa do práce.
Když jedu sám tak okolo 6, a to svižnou jízdou.
Nemám rád žbrblat na šestku 70, ale pěkně využívám rozsah otáčkoměru.
Ale taky, když vynuluju displej, a pojedu po okreskách palbu
v 6-ti tis otáčkách, tak je schopná jít i přes osm.
Neřeším, jezdím. Kdybych chtěl jezdit na spotřebu, jdu do malorážky.
Ale je fakt, že zbytečně vyhazovat peníze za benzín,
kdyby byl motor špatně seřízenej, je móóóc špatný.
Jezdil jsem teď o víkendu, 70% dálnice, pak okresky. Vůbec jsem to nešetřil, na dálnici cestovní rychlost 150-160km/h. Okresky normálně, spíš o něco rychleji. Spotřeba za celý den 6,0l
R1200GS - sám a na lehko...
To si myslím docela jde.
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven