Zdravim vas vsechny.
Momentalne vlastnim F radu rotax se kterou jsem max spokojena, bohuzel roky neuprosne leti a km naskakuji. Mozna take, i jako vetsina touzim po inovaci. Bohuzel jednovalcovy F model se jiz nekolik let nevyrabi a na ceskem trhu nic v teto podobe neni. Ziskala jsem nekolik informaci o novem modelu G, tento vsak neni zatim urcen pro EU trh. Nejde mi na rozum z jakeho duvodu, cela koncepce je prevzata preci z F a motor z X modelu ktere jiz na nase slavnem EU trhu dost dlouho funguji.V Americe, Australii a cele Asii jsou preci bezne k dostani a tesi se znacne popularite stejne jako jejich F predchudce.
Tak bych se chtela zeptat na zaver, mate nekdo zkusenosti s registraci tohoto noveho modelu v CR?
Dekuji
Aleera napsal(a):
Zdravim vas vsechny.
Momentalne vlastnim F radu rotax se kterou jsem max spokojena, bohuzel roky neuprosne leti a km naskakuji. Mozna take, i jako vetsina touzim po inovaci. Bohuzel jednovalcovy F model se jiz nekolik let nevyrabi a na ceskem trhu nic v teto podobe neni. Ziskala jsem nekolik informaci o novem modelu G, tento vsak neni zatim urcen pro EU trh. Nejde mi na rozum z jakeho duvodu, cela koncepce je prevzata preci z F a motor z X modelu ktere jiz na nase slavnem EU trhu dost dlouho funguji.V Americe, Australii a cele Asii jsou preci bezne k dostani a tesi se znacne popularite stejne jako jejich F predchudce.
Tak bych se chtela zeptat na zaver, mate nekdo zkusenosti s registraci tohoto noveho modelu v CR?
Dekuji
no ehm.. a vis, ze F650GS NOVA je totalne jina motorka, nez stara 650ka?
Je tio dvouvalec, obsah 800ccm.
Pripadne si nech snizit osmikilo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no řekl bych to jinak.. G 650 GS je naprosto identická F 650 GS která se vyráběla do 9/2007.. není na něm nic nového.. a jde u nás koupit a prodejce ti ho určitě i přihlásí.. viz zde:
G650GS je stejná jako stará jednoválcová F650GS stím že je tam použit motor řady G. Je to vlastně ten samej motor s menší vyvažovací hřídelí ,jinými víky ,pozměněnou palivovou mapou a hlavně v černý barvě. Přihlásit to ,případně dokompletovat homologační díly pro EU by tedy neměl být problém. Jen mě trochu zaráží proč chceš měnit starou za uplně stejnou. Jesli má ta tvoje stará najeto víc jak 150tis km tak to chápu ale moje má 102tiskm a měnit zatím nemusím.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Aleera napsal(a):
No, ja ale stale mluvim o jednovalci..
jasne.. ale tys zaroven mluvila o modernizaci.
Takze si chces koupit CINU, X let stary model jen s trosicku lepsim motorem za cca stejne penize, jako trochu ocesane a snizene osmikilo (navic dvouvalec), made-in-berlin?
Tak jako proc ne... proti gustu...
Upravil hicks dne 23.04.2010 09:05
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jiz rok ziji v Australii a svou milovanou kocku mam doma v Cechach. Mam ted zajemce na jeji koupi. Tady a potazmo diky tomu, ze mam Cinu za rohem, jsou zde tyto nove modely podstatne levnejsi. Chtela bych si tedy strihnout cestu zpet na moto po ose pres Asii a zvazuji bud nakup zde Gecka nebo nechat si poslat svou z Cech anebo nakup primo v Cine v Loncinu. Bilancuji tedy hlavne i cenu. Jsou i dalsi faktory. ktere zvazuji, ale to je na jinou debatu.
Dvouvalec nechci kvuli nekolika duvodum - (muzete se mnou polemizovat , muzete nesouhlasit, ale to je tak vsechno, co s tim muzete udelat ) pro me, jako pro holku, je vetsi, tezsi, a v terennejsich podminkach hure ovladatelna.
jezek napsal(a):
no řekl bych to jinak.. G 650 GS je naprosto identická F 650 GS která se vyráběla do 9/2007.. není na něm nic nového.. a jde u nás koupit a prodejce ti ho určitě i přihlásí.. viz zde:
Aleera napsal(a):
Ptate se me na duvody meho dotazu.
Jiz rok ziji v Australii a svou milovanou kocku mam doma v Cechach. Mam ted zajemce na jeji koupi. Tady a potazmo diky tomu, ze mam Cinu za rohem, jsou zde tyto nove modely podstatne levnejsi. Chtela bych si tedy strihnout cestu zpet na moto po ose pres Asii a zvazuji bud nakup zde Gecka nebo nechat si poslat svou z Cech anebo nakup primo v Cine v Loncinu. Bilancuji tedy hlavne i cenu. Jsou i dalsi faktory. ktere zvazuji, ale to je na jinou debatu.
Dvouvalec nechci kvuli nekolika duvodum - (muzete se mnou polemizovat , muzete nesouhlasit, ale to je tak vsechno, co s tim muzete udelat ) pro me, jako pro holku, je vetsi, tezsi, a v terennejsich podminkach hure ovladatelna.
ehm...
sucha vaha:
g650gs: 175kg
f650gs twin: 179kg
zbytek nema cenu s uminenou samici resit
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hiks nechapu ze si porad hrajes na pana chytreho. Dotaz tady byl na novej jednovalec a ty ji hned cpes 2v. Je videt ze ty musis mit prispevek snad v kazdem tematu.
3/6 Marines SEMPER FI
Aleera napsal(a):
Ptate se me na duvody meho dotazu.
Jiz rok ziji v Australii a svou milovanou kocku mam doma v Cechach. Mam ted zajemce na jeji koupi. Tady a potazmo diky tomu, ze mam Cinu za rohem, jsou zde tyto nove modely podstatne levnejsi. Chtela bych si tedy strihnout cestu zpet na moto po ose pres Asii a zvazuji bud nakup zde Gecka nebo nechat si poslat svou z Cech anebo nakup primo v Cine v Loncinu. Bilancuji tedy hlavne i cenu. Jsou i dalsi faktory. ktere zvazuji, ale to je na jinou debatu.
Dvouvalec nechci kvuli nekolika duvodum - (muzete se mnou polemizovat , muzete nesouhlasit, ale to je tak vsechno, co s tim muzete udelat ) pro me, jako pro holku, je vetsi, tezsi, a v terennejsich podminkach hure ovladatelna.
ehm...
sucha vaha:
g650gs: 175kg
f650gs twin: 179kg
zbytek nema cenu s uminenou samici resit
Jezdila jsem na obou a mluvim o svych nabytych dojmech z jizdy. Ano, je tam rozdil 7kg v plne natankovanem stavu, tedy pripraveneho k jizde. Ale nebudeme se preci prit o kilach. Pro me je dulezite kazde kilo, kor pri cestovani v nesnadnych podminkach.
A v tom by jsi se mnou mel jako zkuseny cestovatel souhlasit
Mosquito napsal(a):
Hiks nechapu ze si porad hrajes na pana chytreho. Dotaz tady byl na novej jednovalec a ty ji hned cpes 2v. Je videt ze ty musis mit prispevek snad v kazdem tematu.
Dekuji za zastani.
Hicksovi je nekdy tezke se uhajit.
Aleera napsal(a):
Jezdila jsem na obou a mluvim o svych nabytych dojmech z jizdy. Ano, je tam rozdil 7kg v plne natankovanem stavu, tedy pripraveneho k jizde. Ale nebudeme se preci prit o kilach. Pro me je dulezite kazde kilo, kor pri cestovani v nesnadnych podminkach.
A v tom by jsi se mnou mel jako zkuseny cestovatel souhlasit ;)
kdyz uz se bavime o nesnadnych podminkach, tak motorka co nema upsidedown widli... no dobre, uz te necham byt ;)
at dobre koupis...
Jinak to neber ani moc vazne -- mne akorat prijde dulezitejsi dobrat se lepsimu/objektivnimu vysledku, nez se placat bezmyslenkovite po ramenou, ze...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hele Hicksi kolikrát si byl s osmikilem v terénu? Myslím v terénu ne na šotolině.Ukaž mi jednu fotku tvýho zahrabanýho nebo položenýho plně naloženýho osmikila někde v bahně a pak ti budu věřit že máš opravdu na mysli nesnadný podmínky.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Aleera napsal(a):
Jezdila jsem na obou a mluvim o svych nabytych dojmech z jizdy. Ano, je tam rozdil 7kg v plne natankovanem stavu, tedy pripraveneho k jizde. Ale nebudeme se preci prit o kilach. Pro me je dulezite kazde kilo, kor pri cestovani v nesnadnych podminkach.
A v tom by jsi se mnou mel jako zkuseny cestovatel souhlasit
kdyz uz se bavime o nesnadnych podminkach, tak motorka co nema upsidedown widli... no dobre, uz te necham byt
at dobre koupis...
Jinak to neber ani moc vazne -- mne akorat prijde dulezitejsi dobrat se lepsimu/objektivnimu vysledku, nez se placat bezmyslenkovite po ramenou, ze...
Ok.
Dekuji za rady, ale preci jen si nemohu pomoci. Jak jsi mi doporucoval F 650 twin - ten ale preci take nema upside-down vidlici.
TOLI napsal(a):
Hele Hicksi kolikrát si byl s osmikilem v terénu? Myslím v terénu ne na šotolině.Ukaž mi jednu fotku tvýho zahrabanýho nebo položenýho plně naloženýho osmikila někde v bahně a pak ti budu věřit že máš opravdu na mysli nesnadný podmínky.
Ono je vcelku jedno jesli je USD nebo klasická , Hicks evidentně neví o čem mluví.
Tohle už neberte jako útok na 800gs -je to motorka jako každá jiná a nic proti ní nemám ,ale jako útok přímo na Hickse protože mám z něj dlouhodobě pocit že je to člověk kterej bude tisíckrát chválit a vtloukat lidem do hlavy terénní schopnosti svý motorky i když s ní nikdy v terénu nebyl! Hicksi byl bych rád aby ses k tomu nějak postavil.
Napiš tady prosím jasně-
1)Ano jezdím občas v terénu a hluboký bahno nebo písek mě nezastaví (což může při přesunu z Asie nastat) A znám terénní limity svého stroje.
nebo
2) Jsem jen prostý asfaltomrdal který v nejvyšší nouzi sjede na polňačku,s nohama na zemi a běduje a tisíckrát přemýšlí nad každou louží.Hranic terénních schopností svého stroje jsem nikdy nedosáhl a tudíž nevím kde jsou.
edit: sorry že to tu zasírám ale ty nejlevnější USD vidle mě prostě zvedli ze židle a vyprovokovali k těmto činům
Upravil toli dne 23.04.2010 11:53
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal(a):
Ono je vcelku jedno jesli je USD nebo klasická , Hicks evidentně neví o čem mluví.
Tohle už neberte jako útok na 800gs -je to motorka jako každá jiná a nic proti ní nemám ,ale jako útok přímo na Hickse protože mám z něj dlouhodobě pocit že je to člověk kterej bude tisíckrát chválit a vtloukat lidem do hlavy terénní schopnosti svý motorky i když s ní nikdy v terénu nebyl! Hicksi byl bych rád aby ses k tomu nějak postavil.
Napiš tady prosím jasně-
1)Ano jezdím občas v terénu a hluboký bahno nebo písek mě nezastaví (což může při přesunu z Asie nastat) A znám terénní limity svého stroje.
nebo
2) Jsem jen prostý asfaltomrdal který v nejvyšší nouzi sjede na polňačku,s nohama na zemi a běduje a tisíckrát přemýšlí nad každou louží.Hranic terénních schopností svého stroje jsem nikdy nedosáhl a tudíž nevím kde jsou.
edit: sorry že to tu zasírám ale ty nejlevnější USD vidle mě prostě zvedli ze židle a vyprovokovali k těmto činům
Toli dávám palec nahoru.
A jak všichni vímé, ty jsi hranice několikanásobně překročil. Nebo podskočil?? Teď ri nevím
Splněný sen moje 1100GS
TOLI napsal(a):
Ono je vcelku jedno jesli je USD nebo klasická , Hicks evidentně neví o čem mluví.
Tohle už neberte jako útok na 800gs -je to motorka jako každá jiná a nic proti ní nemám ,ale jako útok přímo na Hickse protože mám z něj dlouhodobě pocit že je to člověk kterej bude tisíckrát chválit a vtloukat lidem do hlavy terénní schopnosti svý motorky i když s ní nikdy v terénu nebyl! Hicksi byl bych rád aby ses k tomu nějak postavil.
Napiš tady prosím jasně-
1)Ano jezdím občas v terénu a hluboký bahno nebo písek mě nezastaví (což může při přesunu z Asie nastat) A znám terénní limity svého stroje.
nebo
2) Jsem jen prostý asfaltomrdal který v nejvyšší nouzi sjede na polňačku,s nohama na zemi a běduje a tisíckrát přemýšlí nad každou louží.Hranic terénních schopností svého stroje jsem nikdy nedosáhl a tudíž nevím kde jsou.
edit: sorry že to tu zasírám ale ty nejlevnější USD vidle mě prostě zvedli ze židle a vyprovokovali k těmto činům
Toli dávám palec nahoru.
A jak všichni vímé, ty jsi hranice několikanásobně překročil. Nebo podskočil?? Teď ri nevím
Aleera napsal(a):
Ok.
Dekuji za rady, ale preci jen si nemohu pomoci. Jak jsi mi doporucoval F 650 twin - ten ale preci take nema upside-down vidlici.
ja jsem mluvil i o snizenym osmikile... ale vzhledem k rozpoctu jsem to dal nerozpitvaval...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2