už ste si někdo všimnul toho že u boxera BMW je levej válec víc ve předu a pravej válec víc vzadu??já sem na to přišel dnes po namontování padáků.pořád se mi zdálo že tam ty padáky nějak divně seděj a tak sem to tak dlouho oblejzal až sem si všim že ty válce nejsou uplně v ose,levej je prostě víc dopředu,jako je mě jasný proč to tak je,že ty dvě ojnice jsou vedle sebe ale myslel sem si že jsou válce vyrobený tak aby se to schovalo a že jsou v jedný rovině,jo ale ono to tak není,a tak by mě zajímalo kolik lidí si toho už všimlo,já sem na to docela čuměl jak husa do flašky
na kazde fotce seshora je to jasne videt....
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
mel's strach ze jenom ty ji nas nejak nakrivo a nesymetricky?
nebo dokonce ze ti prodali nasejdro zmetek?
Upravil Doc dne 10.01.2008 05:45
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
sáfra to je objev..... nikdy jsem nepředpokládal,že by to bylo jinak
Jen pro zajímavost: už se vyráběj i tzv-přímočaré spalovací motory,kde klikovka není a jeden válec šťouchá zpátky ten druhej a mezi nima na místě kliky je el.generátor....používá se to v hybridních elektrovozech,kde spalovací motor pouze vyrábí elektřinu - tam jsou válce přímo proti sobě ;-)
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Doc napsal:
mel's strach ze jenom ty ji nas nejak nakrivo a nesymetricky?
nebo dokonce ze ti prodali nasejdro zmetek?
jo mohli mě klidně prodat nějakej šmejd,a navíc ji mam dost bouranou na pravou stranu a dával sem novou hlavu a tak se mě ten válec určitě posunul dozadu
Hrabe_X napsal:
sáfra to je objev..... nikdy jsem nepředpokládal,že by to bylo jinak
Jen pro zajímavost: už se vyráběj i tzv-přímočaré spalovací motory,kde klikovka není a jeden válec šťouchá zpátky ten druhej a mezi nima na místě kliky je el.generátor....používá se to v hybridních elektrovozech,kde spalovací motor pouze vyrábí elektřinu - tam jsou válce přímo proti sobě ;-)
no on by přece nebyl problém udělat ty válce tak že by z venku vypadali že jsou v ose a udělat jim prostě vyosenou díru,všechno jde když se chce,ale ono se jim určitě nechtělo
shimi: no on by přece nebyl problém udělat ty válce tak že by z venku vypadali že jsou v ose a udělat jim prostě vyosenou díru,všechno jde když se chce,ale ono se jim určitě nechtělo
Nemáš tam už takhle materiálu dost? Myslím,že by pak byl problém ty o 5kilo těžší,ale symetrické válce průvanem uchladit
Zase díky jejich přesazení můžeš na jedné straně víc klopit a natáhnout si nohu. H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal: Zase díky jejich přesazení můžeš na jedné straně víc klopit a natáhnout si nohu.
Takže ty máš tedy jeden válec vejš jo? ( to jen k tomu klopení )
tady je teda veselo, jen pro názornost posílám obrázek kliky z BMW
jestlipak někdo pozná jestli je to klika z R80GS-100-1100 -1150-1200 ?
cizak přiložený následující obrázek: