Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 1 z 2:   1    2  
 
nabíjení 1150
Kubicek
#1 
Přidané 16.01.2008 15:47
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
Chci se zeptat jde nabíjet 1150gs přes zásuvku na motoru? Jde mi o to, že mám zásuvku(samce) a že bych na nej připojil přímo (s pojistkou) nabíječku nebo musím vyndat celou baterku. Ještě jsem to nedělal mam gs teprve 3 měsíce. Předpokládám, že asi musím sundat celou nádrž? Na to zatím taky nevim jak. sice jsem to chtěl udělat ale čekám až bude tepleji. Kdyby to šlo nabíjet přes tu zásuvku bylo by to super, ted jak se ochladilo bohužel nenastartuju a tak moc rád bych se jel projet. Dík za pomoc Wink
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
L
#2 
nabíjení 1150
Přidané 16.01.2008 16:01

Příspěvků: 865
Registrace: 01.07.07
bez problémů nabíjej přes zásuvku.Jinak jde nádrž jenom trochu přizvednout a můžeš nabíjet i přímo baterii.Stačí odšroubovat jeden imbus vpravo poz plastovým deklíkem
 
Cycli
#3 
nabíjení 1150
Přidané 16.01.2008 16:22
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Ani nádrž nemusíš povolovat. Jen sundat sedlo. To musíš Cool
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Kubicek
#4 
nabíjení 1150
Přidané 16.01.2008 16:35
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
JJJ děkuju to jsem potřeboval vědět. Motorka je zarovnaná v garázi a přikrytá, ale asi to budu muset ted dobít v sobotu má byt 12 stupnů Grin tak to mozna projedem.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
L
#5 
nabíjení 1150
Přidané 16.01.2008 16:41

Příspěvků: 865
Registrace: 01.07.07
Jak může bejt zarovnaná.Vždyť ještě žádná zima nebyla.
Jinak já a Cycli bydlíme kousek od tebe,tak můžeš jet o víkendu s náma.
 
Kubicek
#6 
nabíjení 1150
Přidané 16.01.2008 16:57
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
Je zarovnaná kdyby tam vlezl nejaky idiot a chtel by ji odnest tak aby to nemel tak jednoduchy Grin ... to je dobrý napad můzem dat nekde scuka, bych se ozval, přitulkyně taky otravuje, že by se jela projet. Jen na ní ted musim dat trochu bacha a brát ohled, protoze čeká mimco. A přeci jenom nemá tak dobrý věci na sebe jako já.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
Kubicek
#7 
nabíjení 1150
Přidané 16.01.2008 17:24
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
Jo ještě jeden dotaz, předpokládám, že + je na zástrčce na středovém koliku a + na obvodu?
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
L
#8 
nabíjení 1150
Přidané 17.01.2008 07:29

Příspěvků: 865
Registrace: 01.07.07
Jamesgsf napsal:
Jo ještě jeden dotaz, předpokládám, že + je na zástrčce na středovém koliku a + na obvodu?

sis to malinko poplet.+je na středu a - na obvoduGrin
 
Kubicek
#9 
nabíjení 1150
Přidané 17.01.2008 10:09
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
jjj jsem myslel na obvodu - ,jen jsem to nejak blbe napsal, koukam . děkuju
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
ChipGS
#10 
nabíjení 1150
Přidané 18.01.2008 11:38
Avatar člena


Příspěvků: 451
Registrace: 15.10.07
Ja mam tu zasuvku takovou nejakou zoxidovanou, jde nejak jednoduse vymontovat odpojit, abych ji mohl dobre oskrabat a vypucovat?
Upravil ChipGS dne 18.01.2008 12:45
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
 
ChipGS
#11 
nabíjení 1150
Přidané 01.03.2008 23:48
Avatar člena


Příspěvků: 451
Registrace: 15.10.07
ChipGS napsal:
Ja mam tu zasuvku takovou nejakou zoxidovanou, jde nejak jednoduse vymontovat odpojit, abych ji mohl dobre oskrabat a vypucovat?


uz je dole, pri demontazi starteru... 1x 5 imbus... Smile sem si rikal, ze mi nikdo neodpovida, na takovou blbou otazkuSmile
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
 
SEK
#12 
nabíjení 1150
Přidané 14.03.2008 21:53
Avatar člena


Příspěvků: 103
Registrace: 18.01.08
Co se týče dobíjení,raději jsem sundal nádrž.Nebylo to nic složitýho a alespoň jsem opucoval kontakty atd.Baterku jsem na zimní období dobil a dal do tepla.Teť na jaře stačí jemně došťouchnout a pojede celou sezónu bez zaváhání. Zdraví SEK
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.
 
c0
#13 
nabíjení 1150
Přidané 14.03.2008 22:24
Avatar člena


Příspěvků: 103
Registrace: 30.11.07
Jen mala poznamka k nabijeni pres zasuvku:
V manualu k nabijecce Optimate III, ktera by mela byt jedna z nejlepsich se pise, ze v pripade hlubokeho vybiti se spusti rezim vysokonapetoveho ozivovani (22V!). Pokud vim, tak gelovky nemaji rady vyssi napeti nez 14V. Mozna to nabijecka pozna a u gelovky to neudela a nebo to gelovce v teto fazi nevadi. Proc to sem ale pisu - FID (hodiny) je pod napetim i pri vypnutem zapalovani a 22V je docela hodne oproti 14V a mohlo by to FIDko odrovnat. Mate s tim nekdo nejakou zkusenost? Predpokladam, ze existuje pojistka pro FID, ktera se da pripadne vydelat.
 
bystricke
#14 
nabíjení 1150
Přidané 14.03.2008 23:47
Avatar člena


Příspěvků: 3927
Registrace: 04.11.07
tak ji vytáhni ven a zkus to mimo motorku,taky se mi to stalo a už ji nepomohla ani svěcená,bylo po baterceSad
 
www.begr.cz
c0
#15 
nabíjení 1150
Přidané 15.03.2008 00:01
Avatar člena


Příspěvků: 103
Registrace: 30.11.07
bystricke napsal:
tak ji vytáhni ven a zkus to mimo motorku,taky se mi to stalo a už ji nepomohla ani svěcená,bylo po baterceSad

Co se stalo? To nejak nechapu. Baterka odesla, kdyz jsi ji nabijel v motorce?
 
bystricke
#16 
nabíjení 1150
Přidané 15.03.2008 07:42
Avatar člena


Příspěvků: 3927
Registrace: 04.11.07
po měsíční,nebo 3 týdení odstávce se totálně vybila,do nuly,po znovu nabití už nedržela,tak šla zdomu,koupil jsem novou+ optimataIII a občas to udržuji dobitím nebo jízdou
 
www.begr.cz
shimi
#17 
nabíjení 1150
Přidané 15.03.2008 09:05

Příspěvků: 764
Registrace: 26.03.07
c0 napsal:
Jen mala poznamka k nabijeni pres zasuvku:
V manualu k nabijecce Optimate III, ktera by mela byt jedna z nejlepsich se pise, ze v pripade hlubokeho vybiti se spusti rezim vysokonapetoveho ozivovani (22V!). Pokud vim, tak gelovky nemaji rady vyssi napeti nez 14V. Mozna to nabijecka pozna a u gelovky to neudela a nebo to gelovce v teto fazi nevadi. Proc to sem ale pisu - FID (hodiny) je pod napetim i pri vypnutem zapalovani a 22V je docela hodne oproti 14V a mohlo by to FIDko odrovnat. Mate s tim nekdo nejakou zkusenost? Predpokladam, ze existuje pojistka pro FID, ktera se da pripadne vydelat.


no ono i když do baterky pustíš těch víc V tak v sítimotorky není víc než 14V ta baterka to srazí a nikdy zní vícnedostaneš,kdysi když sem blbnul s vysílačkama tak se právě mezi zdroj a vysílačku dávala ještě baterka a to klidně i mrtvá a byla to jistota žei kdyby se ti podělal zdroj tak neodpráskneš vysílačku,ale to že by dávala ta nabiječka 22V to se mi moc nezdá to je docela už hodně,to těch 18V bych ještě chápal ale 22V to je darda
 
c0
#18 
nabíjení 1150
Přidané 15.03.2008 10:43
Avatar člena


Příspěvků: 103
Registrace: 30.11.07
shimi: podle vyrobce to je tak - 22V.
http://www.optima... OptiMate III SP
 
Cycli
#19 
nabíjení 1150
Přidané 15.03.2008 10:51
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Elektronika zas funguje jen s 5V a altik dává 14.4 Odpálil bys to když bys z nabíječky udělal strartovací vozejk tim způsobem, že by jsi vyndal baterku a dal nabíječku přímo na kabely bez baterie. To by byl průser.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
c0
#20 
nabíjení 1150
Přidané 15.03.2008 11:11
Avatar člena


Příspěvků: 103
Registrace: 30.11.07
Predpokladam, ze tam je regulator ze 14V na 5V. 22V by uz zvladnout nemusel, ale je fakt, ze ta baterka to napeti snizi. Takze by se mozna nic nestalo, ale zkouset to nebudu Smile
Ted mam stejne Accumate Compact u ktere takovyto vychytavky nejsou, ale rikam si, ze asi nebude uplne spravne vyhodnocovat stav nabijeni, pokud tam je nejakej spotrebic (FID).
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 49
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,707
Nejnovější člen: David14

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.40 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI