V sedle Afriky jsem jsem najel dost, včetně portugalskýho Fara, ale poslední dvě dovolený v Albánii mě přesvědčily, že co zvládne Afrika, zvládne stejně i GS. Zpevněnej povrch plnej výmolů byl pro Afriku ráj, noo párkrát jsem si bouchnul krytem motoru vo zem,GS šli taky na doraz. V šotolině (kameny jak pěst) se afrika vlnila jak had a GSa tohle díky tužšímu podvozku zvládaly líp.Takže 1:1
Vypadá to, že Afrika je stejná jako GS, neni, skutečně jí chybí výkon a ten je na dlouhejch cestách při přesunech potřeba a právě při tom jednom závěrečnym přejezdu ,dva dny, 1400km začal hlodat červ... (celou cestu) Bylo rozhodnuto. Z mý strany sem to bral jako podraz, ta motorka mě vždycky dovezla domu, nebylo to jednoduchý rozhodnutí a nestydim se říct, že sem uronil i slzu.......
Začíná nový dějství, Vodník na BMW, už se fest těšim, v sobotu si jedu pro GS 1150 ADV, noo určitě víte ke komu
K Bobovi
Řekni že tě posílá swat dá ti slevu
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
pokud to chces nejak extra rasit tak doporucuju projit mistni fora, minimalne z preventivnich duvodu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vodnik napsal(a):
V sedle Afriky jsem jsem najel dost, včetně portugalskýho Fara, ale poslední dvě dovolený v Albánii mě přesvědčily, že co zvládne Afrika, zvládne stejně i GS. Zpevněnej povrch plnej výmolů byl pro Afriku ráj, noo párkrát jsem si bouchnul krytem motoru vo zem,GS šli taky na doraz. V šotolině (kameny jak pěst) se afrika vlnila jak had a GSa tohle díky tužšímu podvozku zvládaly líp.Takže 1:1
Vypadá to, že Afrika je stejná jako GS, neni, skutečně jí chybí výkon a ten je na dlouhejch cestách při přesunech potřeba a právě při tom jednom závěrečnym přejezdu ,dva dny, 1400km začal hlodat červ... (celou cestu) Bylo rozhodnuto. Z mý strany sem to bral jako podraz, ta motorka mě vždycky dovezla domu, nebylo to jednoduchý rozhodnutí a nestydim se říct, že sem uronil i slzu.......
Začíná nový dějství, Vodník na BMW, už se fest těšim, v sobotu si jedu pro GS 1150 ADV, noo určitě víte ke komu
V terenu a pisku te bude trochu limitovat mensi 19" predni kolo oproti Africe, ale to se da resit vymenou za 21", jinak sama pozitiva. Tak hodne stesti
BMW R1150GS MY02
pokud to chces nejak extra rasit tak doporucuju projit mistni fora, minimalne z preventivnich duvodu.
NESTAŠ! Ložiska a podobný blbosti se řeší,protože je venku hnusně a nedá se jezdit. Neni to tak strašný jak to vypadá. Těhle strašáků tady už bylo (EWS anténa,čerpadlo,posilovač brzd atd). Zeptej se kolika lidem to jezdí bez problémů a uvidíš. Jenže ty tady nebrečej pořád dokola,že nemaji co opravovat, musí jen jezdit a do servisu se dostanou jen na výměnu náplní,destiček a pneu. KAŽDÁ motorka je jen stroj určenej k nějakýmu účelu. A záleží na každém majiteli jestli ji bude používat jinak. A hlavně taky JAK se o ní bude starat.
To že jí třikrát do týdne utopí v řece nebo bahně jí neprospívá a pak se to někde musí projevit. Odejdou ložiska,destičky,kotouče. Už jsem viděl prasklej kardan od častý jízdy po zadním atd. Jo může se stát,že je někde chyba v materiálu,nebo výrobě viz svolávačky,ale to je hold riziko velkovýroby.
Takže nekaž radost nováčkovi který se těší jak dítě na dudlík,že bude mít novou motorku. Já měl před GS taky Afriku a příběh naprosto stejnej. Taky byla pro mne nejlepší na světě než jsem se svezl na GS. A taky jsem pochopil proč mi v alpách ujíždějí ze zatáčky Němci na BMW ve dvou a s kuframa.
Ať ti GSA dobře slouží a neboj kdyby to bylo jako Čína,tak se nevyrábí tak dlouho a nejezdí jich tolik...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
pokud to chces nejak extra rasit tak doporucuju projit mistni fora, minimalne z preventivnich duvodu.
NESTAŠ! Ložiska a podobný blbosti se řeší,protože je venku hnusně a nedá se jezdit. Neni to tak strašný jak to vypadá. Těhle strašáků tady už bylo (EWS anténa,čerpadlo,posilovač brzd atd). Zeptej se kolika lidem to jezdí bez problémů a uvidíš. Jenže ty tady nebrečej pořád dokola,že nemaji co opravovat, musí jen jezdit a do servisu se dostanou jen na výměnu náplní,destiček a pneu. KAŽDÁ motorka je jen stroj určenej k nějakýmu účelu. A záleží na každém majiteli jestli ji bude používat jinak. A hlavně taky JAK se o ní bude starat.
To že jí třikrát do týdne utopí v řece nebo bahně jí neprospívá a pak se to někde musí projevit. Odejdou ložiska,destičky,kotouče. Už jsem viděl prasklej kardan od častý jízdy po zadním atd. Jo může se stát,že je někde chyba v materiálu,nebo výrobě viz svolávačky,ale to je hold riziko velkovýroby.
Takže nekaž radost nováčkovi který se těší jak dítě na dudlík,že bude mít novou motorku. Já měl před GS taky Afriku a příběh naprosto stejnej. Taky byla pro mne nejlepší na světě než jsem se svezl na GS. A taky jsem pochopil proč mi v alpách ujíždějí ze zatáčky Němci na BMW ve dvou a s kuframa.
Ať ti GSA dobře slouží a neboj kdyby to bylo jako Čína,tak se nevyrábí tak dlouho a nejezdí jich tolik...
hele Bigr ale ty vzdycky ctes jenom cast meho prispevku!!
...ja psal.. pokud ji chce EXTRA RASIT... z toho jeho prispevku jsem mel takovy nejaky.. jakoze EXC dojem
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jo a doufam, že víš, že když spadneš, tak se ti ulomí válec
aspon to každej říká
tak ne že stim budeš mlatit jako s afrikou
ale byla statečná a sloužila výborně
hlavně, že je pivo ftlamě
vodníku to je velmi správné rozhodnutí a ato že se něco občas posere to je jak na africe tak i na bmw tak třeba i na espětce to bych nebral vážně
tak dobrou ruku v sobotu a v neděly dáme spicha
jak to s tebou vypadá bečka přijedeš taky ???? dáme ty fotky dohromady
když ho miluješ není co řešit
fifa napsal(a):
vodníku to je velmi správné rozhodnutí a ato že se něco občas posere to je jak na africe tak i na bmw tak třeba i na espětce to bych nebral vážně
tak dobrou ruku v sobotu a v neděly dáme spicha
jak to s tebou vypadá bečka přijedeš taky ???? dáme ty fotky dohromady
uvidim...rád bych
v sobotu musim jet kupovat kvádro
hlavně, že je pivo ftlamě
Tak já dnes vyměnil řetěz za kardan(no vlastně už včera,když koukám kolik je hodin) Koupil jsem 12GSA 07
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Díky!Jen škoda,že na něm nemůžu ještě měsíc jezdit Mě snad trefí*pissed*
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Protože jsem se rozsekal(nebo spíš byl jsem rozsekán) na dakarovi.Ten je na šrot a já budu nějakou dobu pípat na letišti s rukou
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ted jsem prejel s kamionem hranice, zaparkuju, voblecu hadry, sednu Zmuzovi na tandem a jedem pro toho krasavce Fífo, zejtra prijedem. Pri ceste do Kölnu se mi povedlo udelat to video.
Přátelé,fak vám závidím kardan.Já bych ho namontoval okamžitě na F650. Měl jsem Hondu Denvila a tam byl ,ale byl to cesťák. Šla do světa kvůli Gsu a fak si chrochtám blahem,akorát ten kardan oplakávám.
bubak