Chystam se objednat, jelikoz si myslim, ze to muze zachranit hodne situaci na hrane. Minimalne v Tuniske pousti mi to prislo jako povinost a v bahne, to nemusi byt taky spatna zalezitost.
Vypada to celkem zajimave i v porovnani s ostatnimi. 3 Mody rizeni, kdy navrat je tlumeny bud plnou silou, 50%, nebo vubec. Az to dojde a nainstaluju tak poreferuju vic z vlastni zkusenosti...
Zrovna jsem sem mrkl na link s tim, ze to jdu zaplatit :-) Cekal jsem jak dopadne servis a kolik vykrvacim... nastesti to bylo na zaruku, tak si to muzu doprat. Uvidime za jak dlouho dorazi. Kluci nejsou nejrychlejsi v odpovidani na maily. Tak doufam, ze dodavka me mile prekvapi.
Dej urcite vedet, uz rok se to odhodlavam koupit take, ale vidle a dalsi veci meli prednost, ted je to uz na rade. Moc me zajima fungovani v praxi.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
To pipo:
Až to budeš mít přidělaný, tak sem hoď nějaký foto. Mě by zajímalo jak vypadá a kde přesně je uchycej ten protikus s čepem. Jestli na objímce na krku řízení nebo nějak z toho místa kde je spínačka.
Na svoji moto bych si chtěl zkusit upravit a dopasovat tlumič co mi zbyl z EXC, tak ať to nemusim všechno vymejšlet
Tak vcera sem to tam behem hodinky nainstalovat a hnedka pekne pojezdil... A musim rict, ze jestli bych si ze vsech veci co na GS mam mel vybrat pouze jednu, tak jdu jednoznacne do tohodle!
Zrovna jsem prezul na spunty a dost mi vadilo ze pri drobnem naklonu moto se jakoby propadne niz. Todle uplne zmizelo! V zatackach si muzes i lehce vysednout a mas jistotu, ze te zadnej vymol nerozhodi. Moto je navic o dost stabilnejsi ve vetsich rychlostech, takze se hranice posunula zas o kousek dal.
Co se tyce terenu, tak uplne-mega-nejvic-moc vymazlena vecicka! Moto proste jede kam mu ukazete a vubec ho nezajima jakyma srackama se zrovna derete. At uz je to kameni, bahno, nebo vyjeta kolej, proste jede kam ukazu JA! Jen ten zadek se krasne vlni a prohrabava si s plynem, jak to mam rad Zadne prekvapeni do riditek proste nedostanete. Navic kdyz jedu hodne rychle po louce nebo vymlacene polnacce tak vubec nedostavam impulsy do riditek v horizontalnim smeru a muzu je klidne pustit a moto jede furt rovne... Todle musi byt bomba v pisku, kde se ti rozvlni riditka dost casto a zbytecne stresujou.
Tak jo, přesvědčil jsi mě Sice je to dost peněz, ale fakt je, že vlnění na špuntech mi vadí a v terénu už jsem dostal kopanců, nebo mi díky kopanci sklouzla moto do podélného rygolu.
Díky za poznatky.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Nějakou tu tisícovku jsem už na osmikilu po kouscích najezdil a je pravda, že mně párkrát napadlo, že ten tlumič by se hodil. Mám radost,že jsi mi potvrdil, že jsem to dobře odhadl. Díky za postřehy a gratuluju. Ať slouží
Maiali nel Fango!
tlumic rizeni jsem nezkousel, ale tak nejak nechapu to nadseni... osmikilo se mi blizi k 70 tisicum najeto a posledni co by mne kdy napadlo je aby mi neco kecalo vepredu do rizeni.
v pousti (kde jsem nebyl ) to asi i dokazu pochopit, ale v realu?
spis si myslim, ze pipo to osmikilo proste uplne neudrzi a v tomhle pripade to asi pomuze.
dalsi vec je jaky to ma vliv napr. na bleskove manevry kdyz z boku najede auto?
no nevim nevim...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks napsal(a):
tlumic rizeni jsem nezkousel, ale tak nejak nechapu to nadseni... osmikilo se mi blizi k 70 tisicum najeto a posledni co by mne kdy napadlo je aby mi neco kecalo vepredu do rizeni.
v pousti (kde jsem nebyl ) to asi i dokazu pochopit, ale v realu?
spis si myslim, ze pipo to osmikilo proste uplne neudrzi a v tomhle pripade to asi pomuze.
dalsi vec je jaky to ma vliv napr. na bleskove manevry kdyz z boku najede auto?
no nevim nevim...
Boze Hicksi, ty si fakt vul! Az se priblizis alespon tak, abys v dalce na horizontu zahledl hranice moznosti sve motorky, tak to mozna pochopis... Chlubit se tim, ze si najel 70tisic a stale jen pouzivas sve GS jako scooter, no...
Jinak samozrejme, ze te tlumic nelimituje v pohyblivosti a moznosti manevrovat... Nebo ty snad za jizdy zatacis zahybanim riditek jako volantem u auta?
A v male rychlosti, kdy potrebujes zatacek tak mas stejne na riditkach paku, takze normalne zatacis dle libosti. Nerovnosti v podobe napriklad kameni jsou vsechno v ose rizeni a nemaji silu te rozhodit. Ten princip je fakt genialni...
Silu odporu si muzes i za jizdy nastavit dle libosti 1-9. Me tak nejak vyhovuje 4 do terenu a 6 na silnici. Ale zatim jsem s tim jezdil poradne jen v nedeli.
Hicks napsal(a):
tlumic rizeni jsem nezkousel, ale tak nejak nechapu to nadseni... osmikilo se mi blizi k 70 tisicum najeto a posledni co by mne kdy napadlo je aby mi neco kecalo vepredu do rizeni.
v pousti (kde jsem nebyl ) to asi i dokazu pochopit, ale v realu?
spis si myslim, ze pipo to osmikilo proste uplne neudrzi a v tomhle pripade to asi pomuze.
dalsi vec je jaky to ma vliv napr. na bleskove manevry kdyz z boku najede auto?
no nevim nevim...
Boze Hicksi, ty si fakt vul! Az se priblizis alespon tak, abys v dalce na horizontu zahledl hranice moznosti sve motorky, tak to mozna pochopis... Chlubit se tim, ze si najel 70tisic a stale jen pouzivas sve GS jako scooter, no...
Jinak samozrejme, ze te tlumic nelimituje v pohyblivosti a moznosti manevrovat... Nebo ty snad za jizdy zatacis zahybanim riditek jako volantem u auta?
A v male rychlosti, kdy potrebujes zatacek tak mas stejne na riditkach paku, takze normalne zatacis dle libosti. Nerovnosti v podobe napriklad kameni jsou vsechno v ose rizeni a nemaji silu te rozhodit. Ten princip je fakt genialni...
Silu odporu si muzes i za jizdy nastavit dle libosti 1-9. Me tak nejak vyhovuje 4 do terenu a 6 na silnici. Ale zatim jsem s tim jezdil poradne jen v nedeli.
ja ale porad vidim, ze si lecis nedostatky jezdce vylepsovanim motorky
jinak to vypada, ze jedna cesta do Iranu (a to sam, bez spolujezdce) z tebe udelala hotoveho Cyrila D... zacal bych ale jednoduchou matematikou.. je mozne najezdit po Praze za necele 2 roky 70 tisic? ) a to jenom mimo zimu.. ja bych rekl, ze ne. Ale dekuji za duveru.. vytahovat se co vsechno jezdim ci nejezdim se tu nebudu.. ale tvuj argument celkem selhava
---
jinak samozrejme, ze v zatackach riditkama hejbu. A to obracene.. v zatacce do leva zatlacim dopredu na leve riditko. Jestli to jenom klopis tak se nedivim, ze si stezujes, ze osmikilo nezataci.
Upravil hicks dne 02.08.2010 09:49
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Myslim, ze abys mohl hodnotit tlumic rizeni, mel bys ho mozna napred vyzkouset. Ja mam vepredu obutou Desertku a od cca 80ti uz mam trochu rozvlnenou motorku, tlumic tohle musi eliminovat. V terenu je hodne situaci, kdy moto opravdu neudrzim a riditka se trochu zvrtnou, ale opravdu nejsem sam. Tlumic je hodne uzivana vec a to i v terenu. Neni to nutnost, ale urcite vec, ktera pomuze, myslim, ze o kompenzovani ridicskeho umeni to fakt neni Hicksi, ale rad se s tebou v terenu projedu a uvidime
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
All: mno kdbych měl možnost to vyzkoušet na 12-tce tak bych nevahal, kdo obul pořádné chlupatice tak ví co to dělá na silnici. S naloženou motorkou to začíná kmitat mě od 120-ti s plnou nádrží je to lepší. Pokud ten bazmek pomůže byť jen trochu tohle eliminovat má cenu ho tam mít.
Hicksi: Známý si takhle ustal na dálnici ve 140-ti. Stačí když se potká drapák, nerovnost a závan bočního větru a je o malér postaráno. Řidičské umění s tím nic nenadělá myslím že sithnul říct 2x ty pyčo a plesk.
Upravil vlada-adv dne 02.08.2010 10:50
jacob napsal(a):
Myslim, ze abys mohl hodnotit tlumic rizeni, mel bys ho mozna napred vyzkouset. Ja mam vepredu obutou Desertku a od cca 80ti uz mam trochu rozvlnenou motorku, tlumic tohle musi eliminovat. V terenu je hodne situaci, kdy moto opravdu neudrzim a riditka se trochu zvrtnou, ale opravdu nejsem sam. Tlumic je hodne uzivana vec a to i v terenu. Neni to nutnost, ale urcite vec, ktera pomuze, myslim, ze o kompenzovani ridicskeho umeni to fakt neni Hicksi, ale rad se s tebou v terenu projedu a uvidime
hele ja jsem nenapsal, ze jsem zcela proti tlumicum... jenom trochu nechapu to nadseni i na silnici, tot vse.
Ja vim, ze s tim snazite jezdit i drsnejsi teren a to je neco, co ja uplne nechapu. Na to si planuju koupit EXC...
takze nez laborovat ze se mi vlni nad 80 motorka a pri padu skoda za par/hodne tisic, proc to neresit systemove? muze to byt nakonec i levnejsi... zpusob, jakym KTM na EXC resi pady, cena bocnich plastu a hmotnost moto na mne teda udelala TEZKY dojem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vlada-gsa napsal(a):
All: mno kdbych měl možnost to vyzkoušet na 12-tce tak bych nevahal, kdo obul pořádné chlupatice tak ví co to dělá na silnici. S naloženou motorkou to začíná kmitat mě od 120-ti s plnou nádrží je to lepší. Pokud ten bazmek pomůže byť jen trochu tohle eliminovat má cenu ho tam mít.
Hicksi: Známý si takhle ustal na dálnici ve 140-ti. Stačí když se potká drapák, nerovnost a závan bočního větru a je o malér postaráno. Řidičské umění s tím nic nenadělá myslím že sithnul říct 2x ty pyčo a plesk.
vlada -- ono je to trochu slozitejsi... a ja to nemyslel vylozene takhle. Pipo meri co ja a ma asi o 40kg mene. Ja si proste myslim, ze s nalozenou motorkou musi mit v terenu problem dej se co dej.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak to víš, že kdybych na to měl, tak to asi i systémově řeším, ale momentálně mi přijde z časových důvodů a nakonec i finančně zbytečné mít 2 motorky. 800GS je poměrně uni motorka, stačí přezout z drapců a můžu do Alep, naopak pošlu Deserta a dozadu Karoo a hurá do terénu....
Fakt je, že pečlivě vážím, co na GS koupit a investice do doplňků nesmí překročit hranici, kdy už by se vyplatilo třeba i něco staršího okolo 100k koupit. Ale zatím zadní pružina, Bituba, tlumič tu hranici nedosahují a padáky, kufry, laďák a další běžné věci bych pořídil stejně.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Je to hlavně o rukách ale věřím že to je příjemný doplněk, který minimálně šetří námahu nebo doplní chyby v technice a fyzičce = bezpečnost . "Brzdit se má začít už na kopci" a kupovat to po bouračce a říkat si kdyby....
Dakar 650, HusaberG
Krome toho: proc by ne? Penez ma asi dost, tak proc by si to nekoupil? Nejak nerozumim... trebas chce mit nejlepsi motorku jakou muze
A argument ze to uz je na cene 1200GS -> jenze 1200GS jezdi jinak... takze mozna to neni to co chce.
Je to sranda, jak tady skoro kazdy ma potrebu ostatni presvedcitostatni ze "protoze ja jsem se rozhodl jinak, ty jsi udelal chybu a rozhodl se spatne".