Tak mám najeto prvních cca 200 km a koukám tak na svody u hlavy a levý je lehce vypálený - nažloutlý a pravý je uplně do modra logicky mně napadá že každý válec pálí jinak - jiná bohatost směsi . z fotek jiných gs je patrné že vypálení do modra je běžný tak že bych řekl že v levo je to nějaký chudý má někdoé podobnou zkušenost ???
Ne ten nalevo už je zakalenej od sajrajtu........pak budes mít zahnědlý oba
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Je to tak. Nemej je nebo je oba vylešti. Nekoukej na to a nehledej mouchy tam kde nejsou nebo budeš mít hlavu jak balon. Stejně na tom nic neseřídíš a nijak to neovlivníš. Jezdi a koukej dopředu.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
Je to tak. Nemej je nebo je oba vylešti. Nekoukej na to a nehledej mouchy tam kde nejsou nebo budeš mít hlavu jak balon. Stejně na tom nic neseřídíš a nijak to neovlivníš. Jezdi a koukej dopředu.
No jo,ale když je to tak těžký. na který motorce se můžeš za jízdy pokochat i motorem?
Oba mam krasne modry, maji stejnou barvu.
Ovsem dam si zalezet na tom, abych je v tomhle stavu udrzoval, skoncit s rezavou barvou se mi nechce, ikdyz to bude asi nevyhnutelny. Jeste jsem nevidel GSo, ktery by po 2 sezonach nemelo orezly svody.
Alda napsal:
Oba mam krasne modry, maji stejnou barvu.
Ovsem dam si zalezet na tom, abych je v tomhle stavu udrzoval, skoncit s rezavou barvou se mi nechce, ikdyz to bude asi nevyhnutelny. Jeste jsem nevidel GSo, ktery by po 2 sezonach nemelo orezly svody.
Záleží na "užívání". Na prvním obr. je moje moto po třech sezonách.[img]C:\Documents and Settings\Romča\Plocha\P1010137.jpg[/img]
BIGR přiložený následující obrázek:
Alda napsal:
Oba mam krasne modry, maji stejnou barvu.
Ovsem dam si zalezet na tom, abych je v tomhle stavu udrzoval, skoncit s rezavou barvou se mi nechce, ikdyz to bude asi nevyhnutelny. Jeste jsem nevidel GSo, ktery by po 2 sezonach nemelo orezly svody.
A na druhé těsně po poslední dovolené v Norsku,kde jak známo často prší... Najeli jsme 9.500 km a takhle to dopadlo.[img][/img]
BIGR přiložený následující obrázek:
no tak nevím jestli jsem to dobře popsal nebo někdo špatně pochopil
Nevím jak lítá sajrajt jen na jednu stranu ??
Takový zbarvení bylo už když sem tonechal hrčet a projel před domem a moto se ani nemělo o co ušpinit a motorku neleštím tolik mě zas zatím nesvezla aby si zasloužila nějaký leštění :-)
Ahoj, naprosto stejny jev pozoruju na 1150. Přes vánoce jsem měl svody dole, protože byly celý černy. Vyčistil jsem je, že se leskly, a zase jsem je na motorku namontoval. Včera jsem motorku nechal běžet na stojánku 10 minut, než jsem měnil olej a mezi tím jsem jí obcházel a všimnul si, že levý svod jak se ohřál, změnil se do zlata, zatímco na pravé straně je duhový, od žluté přes fialovou až do modra. Myslím, že když bych to nechal běžet déle, že by se vybarvily ještě víc. Řešení mě napadají 3.
1. vykašlat se na to, to asi udělám a počkám, jak se časem oba vybarví.
2. nechat seřídit motor
3. myslím si, jestli to není tím, že každý svod jsem čistil postupně něčím jiným a ten film, co tam zůstal z různých čistících prostředků, při ohřátí udělal takovéhle barevné kreace. Až se to vypálí úplně a párkrát projedu deštěm, budou výfuky zase oba úplně černé, jako na konci loňské sezony.
Bigr: myslíš, že je to skutečně koroze? Známý loni vyslovil teorii, jestli ta zrzavá vrstva není z toho, jak na svody cáká voda a z ní se vysráží na svodech molekuly železa...? Chemik nejsem. Ono když se to nenechá dlouho (v řádu let), tak se to dá stále slušně vyčistit.
Upravil paulik78 dne 20.01.2008 19:04
paulik78 napsal:
Ahoj, naprosto stejny jev pozoruju na 1150. Přes vánoce jsem měl svody dole, protože byly celý černy. Vyčistil jsem je, že se leskly, a zase jsem je na motorku namontoval. Včera jsem motorku nechal běžet na stojánku 10 minut, než jsem měnil olej a mezi tím jsem jí obcházel a všimnul si, že levý svod jak se ohřál, změnil se do zlata, zatímco na pravé straně je duhový, od žluté přes fialovou až do modra. Myslím, že když bych to nechal běžet déle, že by se vybarvily ještě víc. Řešení mě napadají 3.
1. vykašlat se na to, to asi udělám a počkám, jak se časem oba vybarví.
2. nechat seřídit motor
3. myslím si, jestli to není tím, že každý svod jsem čistil postupně něčím jiným a ten film, co tam zůstal z různých čistících prostředků, při ohřátí udělal takovéhle barevné kreace. Až se to vypálí úplně a párkrát projedu deštěm, budou výfuky zase oba úplně černé, jako na konci loňské sezony.
Bigr: myslíš, že je to skutečně koroze? Známý loni vyslovil teorii, jestli ta zrzavá vrstva není z toho, jak na svody cáká voda a z ní se vysráží na svodech molekuly železa...? Chemik nejsem. Ono když se to nenechá dlouho (v řádu let), tak se to dá stále slušně vyčistit.
Tak to nevim,ale půjdu to zkontrolovat do garáže a podám zprávu jak to dopadlo.
Mám fotku jak to vypadalo když jsem myl po dovolený,ale neni to moc vidět.
BIGR přiložený následující obrázek:
Chlapi, raz to niekto na nejakom moto-tuning fore rozoberal, ze je treba umyt zvody jarovou vodou, vycistit a potom natriet Diavou na nabytok a nechat vypalit (HRABE-X! Samozrejme nie jazdou v terene!). Vraj t Diava obsahuje nejaku lazuru, alebo oleje, ktore vytvoria tie duhove farby. Bez zaruky, ale mozete to skusit.....ja na to po 40.000 km prdim a jazdim.
paulik78 napsal:
Ahoj, naprosto stejny jev pozoruju na 1150. Přes vánoce jsem měl svody dole, protože byly celý černy. Vyčistil jsem je, že se leskly, a zase jsem je na motorku namontoval. Včera jsem motorku nechal běžet na stojánku 10 minut, než jsem měnil olej a mezi tím jsem jí obcházel a všimnul si, že levý svod jak se ohřál, změnil se do zlata, zatímco na pravé straně je duhový, od žluté přes fialovou až do modra. Myslím, že když bych to nechal běžet déle, že by se vybarvily ještě víc. Řešení mě napadají 3.
1. vykašlat se na to, to asi udělám a počkám, jak se časem oba vybarví.
2. nechat seřídit motor
3. myslím si, jestli to není tím, že každý svod jsem čistil postupně něčím jiným a ten film, co tam zůstal z různých čistících prostředků, při ohřátí udělal takovéhle barevné kreace. Až se to vypálí úplně a párkrát projedu deštěm, budou výfuky zase oba úplně černé, jako na konci loňské sezony.
Bigr: myslíš, že je to skutečně koroze? Známý loni vyslovil teorii, jestli ta zrzavá vrstva není z toho, jak na svody cáká voda a z ní se vysráží na svodech molekuly železa...? Chemik nejsem. Ono když se to nenechá dlouho (v řádu let), tak se to dá stále slušně vyčistit.
Tak to nevim,ale půjdu to zkontrolovat do garáže a podám zprávu jak to dopadlo.
Mám fotku jak to vypadalo když jsem myl po dovolený,ale neni to moc vidět.
no pěkný a pneuservis ti jezdí až k baráku tak tomu řikám služby
paulik78 napsal:
Ahoj, naprosto stejny jev pozoruju na 1150. Přes vánoce jsem měl svody dole, protože byly celý černy. Vyčistil jsem je, že se leskly, a zase jsem je na motorku namontoval. Včera jsem motorku nechal běžet na stojánku 10 minut, než jsem měnil olej a mezi tím jsem jí obcházel a všimnul si, že levý svod jak se ohřál, změnil se do zlata, zatímco na pravé straně je duhový, od žluté přes fialovou až do modra. Myslím, že když bych to nechal běžet déle, že by se vybarvily ještě víc. Řešení mě napadají 3.
1. vykašlat se na to, to asi udělám a počkám, jak se časem oba vybarví.
2. nechat seřídit motor
3. myslím si, jestli to není tím, že každý svod jsem čistil postupně něčím jiným a ten film, co tam zůstal z různých čistících prostředků, při ohřátí udělal takovéhle barevné kreace. Až se to vypálí úplně a párkrát projedu deštěm, budou výfuky zase oba úplně černé, jako na konci loňské sezony.
Bigr: myslíš, že je to skutečně koroze? Známý loni vyslovil teorii, jestli ta zrzavá vrstva není z toho, jak na svody cáká voda a z ní se vysráží na svodech molekuly železa...? Chemik nejsem. Ono když se to nenechá dlouho (v řádu let), tak se to dá stále slušně vyčistit.
Mně teda logicky a ze zkušeností s 4 válama kde byla bohatší směs hořelo to ve výfuku a ty svody byly do modra
další teorie levý válec se víc chladí - stává to na bočáku a drží se tam více oleje ---to asi ne ale teorie to je
tak sem se tady trochu rozkřikl na kvalitu zpracování BMW a zřejmně asi moc a na nesprávném místě tak svuj příspěvek trochu upravuju
"tak bych si dovolil okomentovat pár chybiček na BMW jednak mně lítá bordel na nohy , nosič má ostrý hrany že není problém použít jako nouzový nožík , mohli by ten šusplech protáhnout a zakrýt výfukový potrubí aby se na to m nesmažil bordel , toto vše se mi tak nějak naskládalo za pár set km ale vrcholem je že asi někdo neseřídil motor nebot jedno koleno je vypálené do modra a druhé je žluté
tak sem si tu trochu postěžoval za co sem dal cca 400tis"
Upravil milan dne 22.01.2008 18:07
svody se ti budou zbarvovat vždycky,protože jsou jednoplášťové,pokud je jeden zabarvený dál než druhý,mohl by ti jeden válec malinko tahat víc,pokud jsou svody zbarvené do zlatova,mohlo by to být v pořádku,pokud jsou ale do modra,znamená to,že ti směs dohořívá ještě v kolenech,buď je chudá nebo bohatá,nevím,nech to seřídit.
mám 1150,04-svody tam mám nerezový,dnes se chrom dává jen na veterány,motorku jsem nechal seřídit,svody jsem sundal a vyleštil,v prvním dešti zešedly,ale nezlátnou a nemodrají
ještě jedna vjec,motor zahřívej pomalou jízdou,svody se musí chladit,jinak se začnou barvit
paulik78 napsal:
Ahoj, naprosto stejny jev pozoruju na 1150. Přes vánoce jsem měl svody dole, protože byly celý černy. Vyčistil jsem je, že se leskly, a zase jsem je na motorku namontoval. Včera jsem motorku nechal běžet na stojánku 10 minut, než jsem měnil olej a mezi tím jsem jí obcházel a všimnul si, že levý svod jak se ohřál, změnil se do zlata, zatímco na pravé straně je duhový, od žluté přes fialovou až do modra. Myslím, že když bych to nechal běžet déle, že by se vybarvily ještě víc. Řešení mě napadají 3.
1. vykašlat se na to, to asi udělám a počkám, jak se časem oba vybarví.
2. nechat seřídit motor
3. myslím si, jestli to není tím, že každý svod jsem čistil postupně něčím jiným a ten film, co tam zůstal z různých čistících prostředků, při ohřátí udělal takovéhle barevné kreace. Až se to vypálí úplně a párkrát projedu deštěm, budou výfuky zase oba úplně černé, jako na konci loňské sezony.
Bigr: myslíš, že je to skutečně koroze? Známý loni vyslovil teorii, jestli ta zrzavá vrstva není z toho, jak na svody cáká voda a z ní se vysráží na svodech molekuly železa...? Chemik nejsem. Ono když se to nenechá dlouho (v řádu let), tak se to dá stále slušně vyčistit.
Tak to nevim,ale půjdu to zkontrolovat do garáže a podám zprávu jak to dopadlo.
Mám fotku jak to vypadalo když jsem myl po dovolený,ale neni to moc vidět.
no pěkný a pneuservis ti jezdí až k baráku tak tomu řikám služby