V iranu jsem mel jediny problem s motorkou. Zacla mi prokluzovat spojka. Coz mi na motorce s 13000km prislo opravdu divne. Vse rychle vyresilo prestelovani lanka aby byla vule pri nezmackle spojce. Moto drzela bez jakychkoliv problemu dalsich 7500km a dojel jsem az do CR. Na pri dojezdu mi to na morave (uff) zaclo delat zas, ale stelovani uz je na konci a nejde posunout dal. Takze problem bude nekde uvnitr.
Moto ma aktualne najeto 21000km, a neni ani rok stare, takze stale v zaruce. Jsem objednany na servis, ale bylo mi avizovano, ze pokud je spojka opotrebovana, nevztahuje se na to zaruka, coz mi prijde jako absolutni blbost a dost se bojim dalsich vydaju.
Mate nekdo podobnou zkusenost, cim by to mohlo byt a jak se zachovat pri reklamaci?
pipo napsal(a):
V iranu jsem mel jediny problem s motorkou. Zacla mi prokluzovat spojka. Coz mi na motorce s 13000km prislo opravdu divne. Vse rychle vyresilo prestelovani lanka aby byla vule pri nezmackle spojce. Moto drzela bez jakychkoliv problemu dalsich 7500km a dojel jsem az do CR. Na pri dojezdu mi to na morave (uff) zaclo delat zas, ale stelovani uz je na konci a nejde posunout dal. Takze problem bude nekde uvnitr.
Moto ma aktualne najeto 21000km, a neni ani rok stare, takze stale v zaruce. Jsem objednany na servis, ale bylo mi avizovano, ze pokud je spojka opotrebovana, nevztahuje se na to zaruka, coz mi prijde jako absolutni blbost a dost se bojim dalsich vydaju.
Mate nekdo podobnou zkusenost, cim by to mohlo byt a jak se zachovat pri reklamaci?
zatim v 60 000 to zatim drzi.. ale neprekvapil by mne nahly odchod..
rozhodne jsem si tam dal vuli na lanku aby zabirala cca v 1/3 stisku.. predtim to bylo uplne nahore.
mas to urcite dobre nastavene?
---
jinak co jsem otukaval cenove tak muj prvni odhad je cena asi 6-8 kKc...
---
btw: doplneno.. mam trochu pocit, jestli sis ji nulovou vuli nespalil.. :/
Upravil hicks dne 20.06.2010 11:04
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No jestli jsem to dostal s nulovou vuli a mel to 3x na servisce v bmw kde mi odevzdali moto jako v poradku, tak se mi to minimalne spalilo jejich spatnym nastavenim.
Od ceho prece jezdim do BMW na zarucni servisy? 1000km, 8000km, 17500km...
pipo napsal(a):
No jestli jsem to dostal s nulovou vuli a mel to 3x na servisce v bmw kde mi odevzdali moto jako v poradku, tak se mi to minimalne spalilo jejich spatnym nastavenim.
Od ceho prece jezdim do BMW na zarucni servisy? 1000km, 8000km, 17500km...
s velkou zátěží se mění vůle,takže čekat na servis bmw že to nějak udělápo ujetí dalších třeba 5 tkmto si měl řešit operativně a pokud možno ihned,nenechat ju klouzat
myslím,že když to rozdělají a najdou jen opotřebovanou spojku,nebo spálenou,půjde oprava ztvé kapsy,ostatně práci budeš platit tak jak tak,jde o materiál
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
bystricke napsal(a):s velkou zátěží se mění vůle,takže čekat na servis bmw že to nějak udělápo ujetí dalších třeba 5 tkmto si měl řešit operativně a pokud možno ihned,nenechat ju klouzat
myslím,že když to rozdělají a najdou jen opotřebovanou spojku,nebo spálenou,půjde oprava ztvé kapsy,ostatně práci budeš platit tak jak tak,jde o materiál
No rozhodne jsem to tak nenechal, spojka byla v pohode po uprave vule a mel jsem to za vyresene. Cestou do CR to projeli a "z venku" to omrkli pri dvacetitisicove (17500km) prohlidce v Turecku a objevilo se to znovu az v CR, takze jsem s klouzanim ted najel tak 200-300km. Ted uz jen musim dojet dalsich 200km do servisu, ale to mam vymyslene dat tam uzsi matku a zas tam bude nejaka vule...
bystricke napsal(a):s velkou zátěží se mění vůle,takže čekat na servis bmw že to nějak udělápo ujetí dalších třeba 5 tkmto si měl řešit operativně a pokud možno ihned,nenechat ju klouzat
myslím,že když to rozdělají a najdou jen opotřebovanou spojku,nebo spálenou,půjde oprava ztvé kapsy,ostatně práci budeš platit tak jak tak,jde o materiál
No rozhodne jsem to tak nenechal, spojka byla v pohode po uprave vule a mel jsem to za vyresene. Cestou do CR to projeli a "z venku" to omrkli pri dvacetitisicove (17500km) prohlidce v Turecku a objevilo se to znovu az v CR, takze jsem s klouzanim ted najel tak 200-300km. Ted uz jen musim dojet dalsich 200km do servisu, ale to mam vymyslene dat tam uzsi matku a zas tam bude nejaka vule...
na co matku?
delku lanovodu si snadno nastavis jak na riditku u packy, tak na mensi pace u motoru.
Zadna uzsi matka podle mne neni proste potreba.
Na co ja jsem narazil je uz konec rozsahu te samotne paky, co couha z motoru.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks napsal(a):na co matku?
delku lanovodu si snadno nastavis jak na riditku u packy, tak na mensi pace u motoru.
Zadna uzsi matka podle mne neni proste potreba.
Na co ja jsem narazil je uz konec rozsahu te samotne paky, co couha z motoru.
Na pacce spojky nejde nastavit nic, jen jak daleko ma byt spojka od riditek v klidovem stavu. S lankem to ani nepohne...
Na druhe strane jde pouze posouvat bovden pomoci sroubovice (od te packy, ktera konci v samotnem motoru). Sroubovice je pak chycena z obou stran matkou a protoze uz jsem uplne na jejim konci hodlam jednu matku zuuzit a ziskam jeste 2-3 mm, coz bude v klidu stacit a prokluzovat to zas nebude.
Jen mi prijde divne, ze se to proste posouva. Kdyby se lanko o milimetr ve vedrech prodlouzilo, tak to pochopim. Ze se ale zkracuje, je kravina. Takze neco je definitvne spatne uvnitr.
Takdle blbě měla nastavenou spojku i GS800 na testovačce u akce TT víkend
Páčka bez vůle. Navíc zabírala už při malém zmáčknutí, tedy při pouštění až na konci, kde navíc má člověk méně citu a některé holky můžou mít problém s krátlými prsty
Osobně nastavuji vůli na spojce tak, že dám řidítka do obou krajních poloh a nastavím podle té, kde to je více našponované
Ještě můžou hrát roli představce řidítek. Zase se to může projevit až v krajních polohách. Kámoš si po takové montáži postupně spálil spojku u TA
Tak jsem dnes prijel stopem z brna, kde jsem v Renocaru nechal moto. Spojka je pry komplet spalena. Pry byla na suchu a nevi se proc z ni unikl olej (neni nahodou spolecny s motorovym olejem?). Navic jsem po ceste do brna zjistil, ze mi lehce chcije olej pod hlavou, takze tesneni taky nevydrzelo. Hladina motoroveho oleje pritom byla OK.
Uvidime jak to dopadne, zatim jeste nevim, jestli to bude opravene v ramci reklamace nebo neco zaplatim... U motorky za 300tis kc, ktera je stara 11 mesicu a najeto 21tisic, by me to hodne mrzelo. Zvlast v pravidelnych servisech v BMW pri 1000, 8000 a 17500 km.
pipo napsal(a):
Tak jsem dnes prijel stopem z brna, kde jsem v Renocaru nechal moto. Spojka je pry komplet spalena. Pry byla na suchu a nevi se proc z ni unikl olej (neni nahodou spolecny s motorovym olejem?). Navic jsem po ceste do brna zjistil, ze mi lehce chcije olej pod hlavou, takze tesneni taky nevydrzelo. Hladina motoroveho oleje pritom byla OK.
Uvidime jak to dopadne, zatim jeste nevim, jestli to bude opravene v ramci reklamace nebo neco zaplatim... U motorky za 300tis kc, ktera je stara 11 mesicu a najeto 21tisic, by me to hodne mrzelo. Zvlast v pravidelnych servisech v BMW pri 1000, 8000 a 17500 km.
tece ti olej pod VIKEM ventilu? to je bezny nedostatek, v Inveltu vyresili na reklamaci. neni to pod tlakem, takze unik oleje minimalni.
Jinak imho je to jedna lazen... nebo minimalne jeden olejovy obeh.
btw: to bys tech 200km nedojel?!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nechapu... vezl jsem to do Brna na servis, nemaji dily, tak je moto tam a ceka na opravu.
Invelt objednava mesic dopredu... a s 6ti mesicni sezonou v CR fakt nehodlam jeden mesic toho nejlepsiho pocasi cekat az si udelaji cas. Navic v Brne mi dokonce berou telefony a usmivaji se... Uz jen doufam, ze se budu usmivat i ja az dostanu ucet.
Jo,jo slavné BéMwééé 800.Jestli jsi tomu opravdu dal tak se nadivím,že spojka odešla je to spotřebák.Ale když píšeš,že byla suchá?Myslím,že Noidovy Bártovy taky odešla v Maroku.
Jo,jo slavné BéMwééé 800.Jestli jsi tomu opravdu dal tak se nadivím,že spojka odešla je to spotřebák.Ale když píšeš,že byla suchá?Myslím,že Noidovy Bártovy taky odešla v Maroku.A navíc ten posranej servis všude po ČR to je big problém.
A KTM servis máš hned vedle mojí služebny v autonově že ...... by me zajímalo jestli ten problém se spojkou je i na "nových" 2010kách.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Fanos Rusicka napsal(a):
Jo,jo Swaťáku a výbornej za super ceny.Ale nemám zatím důvod ho nevštěvovat jen po 15ti tisících a na zimu kvůli vidlím.A co ty chlape jak je??
moment.. KTM 990 ma servis tusim 7500km.
Takze Fanosu.. zanedbavas servis?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
swat napsal(a):
A KTM servis máš hned vedle mojí služebny v autonově že ...... by me zajímalo jestli ten problém se spojkou je i na "nových" 2010kách.
otazka je, jestli nejaky problem je...
...vsiml si nekdo neceho na advrideru etc?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Do Renocaru bych nedal ani sekacku na travu. Nakecaj ti vsechno jen aby z tebe vyrazili prachy. To se priprav na peknou palku. A jeste ti vymeni uplne vsechno a spojka ti bude dal klouzat. To jsou jen lumpove a o motorkach vi prd a kdyz vi tak taky jak z tebe vymlatit kacky. To uz si to mel vzit do Vidne. z Brna to neni moc dal a jednani je uplne jiny a kupodivu ceny taky i kdyz platis Eckama. Nikdy sem ten stroj nekuchal a ani nestudoval ale koukam ze spojka je v lazni a tak je snad nemozne aby se spalila spatnym mazanim. Pokud si ji uvaril tak to uz je jina.