Máte pánové někdo na dakaru (nebo i na 650)progresivní péra? rozhodl jsem se je pořídit a eliminovat tím nepříjemné potápění při brždění; mám nabídku od Moto Trávníček za cenu 2500kč pár,ale má to jeden háček a to že prý k tomu doporučují olej(tlumičový) vyskozity 7,5 což se mi zdá velmi řídké a navíc cena400kč/l Do Dominátora i do Gésa teď dávám Paramáckej tlumičák15w a no problem,Honda doporučuje do Dominátora10w,ale to 7.5 se mi zdá fakt voda,navíc za ty loveMá tady někdo zkušenosti s progresy,má smysl do toho investovat,př.jaký tam máte olej a jak to funguje?
Ale jo ještě je mám schovaný ale nemůžu srovnávat protože originály sem nikdy neměl. Stejně to na mě bylo moc měkký
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
já sem dal 25mm podložku pod pružinu. Vznikne tim předpeti a je to jako by tvrdší a zvedne se to trochu. Podložky mam ze silonu. Vyrobní náklady 0 , tak to můžeš zkusit.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Dnes jsem volal do TT a řekli mě že s tím řídkým olejem to není pravda a že tam dávají normální předepsanej olej.nevíte někdo jakou viskozitu předepisuje výrobce pro dakara? pružiny jsem v TT objednal páč zase takovej rozdíl v ceně oproti Trávníčkovi nemají a snad budou příští pátek tak se uvidí.
olej bych taky nalil co predepisuje výrobce. Podle mě řidči olej by naopak zhoršil tlumeni. Bez tak vydle je mrtvola a olej to nezachráni
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
taky si to myslím, ale kolik předepisuje viskozitu BMW nevíte nikdo? já tam v zimě dal Paramo TL15 a funguje to,v mrazu toho moc nenajezdím tak snad poslouží dál.
Ten Q8 odpovídá požadavkům, co doporučuje BMW... Akorát je levnější, než to, co baworáci doporučují... Je to Holandská značka a prý celkem známá, jen v ČR málo rozšířená... Co je na tom pravdy netuším...
Tak už je mám namontovaný,dneska došly.zatím jsem to projel jen po baráku,ale už i na tom je znát změna,je to tužší. A co mě překvapilo i při brždění spíš zafungovalo ABS,vysvětluji si to tím že dřív ,,to" do jisté míry pohltilo měkkě pérování a potopení předku.
Tak mám najeto asi 1400km po šumavě a kolem lipna;pocit z progresívních pružin vesměs kladný,méně se to potápí při brždění a dobržďování,je to o něco tužší ten předek ale ne moc aby to bylo nepříjemné např na ž.přejezdech či dírách. S tím ABS jak jsem psal původně to není tak horký,na vozovce se to nepozná vůbec.Mechanik z TT mi po tel.říkal že se s tím dá ještě trochu laborovat přidáním (přituží)/ubráním(změkčí) tlumičového oleje,tak až bude nálada tak tam možná ještě hlt přidám.