Nově se ptám, je-li ještě někde jinde neutrál než mezi 1-2. Brzdí to jak blázen, třeba když dojíždím ke křižovatce a jen pustím plyn, či jedu s delšího kopce? Držet plyn do poslední chvíle se mi zdá neekonomické,
Upravil barokar dne 07.07.2010 21:23
To bude ňákej mítus mňe zatim nic neprasklo. obejdi svary a pak se zhora pot sitzem spolujestca pak ůchit na převodovce za stupačků.
Upravil Bohumil dne 22.06.2010 19:20
Kupredu spatki ni krok...
bohumil napsal(a):
To bude ňákej mítus mňe zatim nic neprasklo. obejdi svary a pak se zhora pot sitzem spolujestca pak ůchit na převodovce za stupačků.
tak děkuji za odpověď, ještě bych se rád zeptal, zda-li má 1100GS ještě nějaký další neutrál než mezi 1-2, nechápu, jak lidi dojíždí ke křižovatce, brzdí to jak blázen
bohumil napsal(a):
To bude ňákej mítus mňe zatim nic neprasklo. obejdi svary a pak se zhora pot sitzem spolujestca pak ůchit na převodovce za stupačků.
tak děkuji za odpověď, ještě bych se rád zeptal, zda-li má 1100GS ještě nějaký další neutrál než mezi 1-2, nechápu, jak lidi dojíždí ke křižovatce, brzdí to jak blázen
čeče tak tohle nechápu zas já ty jako cheš dojíždět na křiovatku bez kvaltu???? jediný neutrál je mezi 1a2 jiný ani nehledej. a to jak píšeš tak by sis nekde mohl pěkně namlejt kušnu vždyt by to bylo i nebezpečný skus podřazovat. hodně zdaru
tak děkuji za odpověď, ještě bych se rád zeptal, zda-li má 1100GS ještě nějaký další neutrál než mezi 1-2, nechápu, jak lidi dojíždí ke křižovatce, brzdí to jak blázen[/quote]
čeče tak tohle nechápu zas já ty jako cheš dojíždět na křiovatku bez kvaltu???? jediný neutrál je mezi 1a2 jiný ani nehledej. a to jak píšeš tak by sis nekde mohl pěkně namlejt kušnu vždyt by to bylo i nebezpečný skus podřazovat. hodně zdaru[/quote]
podřazovat ani nemusím, zaklapnu plyn a motor brzdí jako blázen, brzdy používám, jen když opravdu zastavuju a stojím. Mám tedy pouštět plyn plynuleji? Nebo jde jen o zvyk z auta?
prouky napsal(a):
tak děkuji za odpověď, ještě bych se rád zeptal, zda-li má 1100GS ještě nějaký další neutrál než mezi 1-2, nechápu, jak lidi dojíždí ke křižovatce, brzdí to jak blázen
čeče tak tohle nechápu zas já ty jako cheš dojíždět na křiovatku bez kvaltu???? jediný neutrál je mezi 1a2 jiný ani nehledej. a to jak píšeš tak by sis nekde mohl pěkně namlejt kušnu vždyt by to bylo i nebezpečný skus podřazovat. hodně zdaru[/quote]
podřazovat ani nemusím, zaklapnu plyn a motor brzdí jako blázen, brzdy používám, jen když opravdu zastavuju a stojím. Mám tedy pouštět plyn plynuleji? Nebo jde jen o zvyk z auta?[/quote]
poustej to samozrejme POZVOLNA
Na osmikile uz bys skoro preletel pres riditka...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
prouky napsal(a):
.... bych se rád zeptal, zda-li má 1100GS ještě nějaký další neutrál než mezi 1-2, nechápu, jak lidi dojíždí ke křižovatce, brzdí to jak blázen
Pravdivej neutral jen a pouze mezi 1-2. Ty ostatní jsou falešné. Velmi neradím se do nich trefovat.
A dojížděk ke křižovatce na nautral je pošetilost.
prouky napsal(a):
.... bych se rád zeptal, zda-li má 1100GS ještě nějaký další neutrál než mezi 1-2, nechápu, jak lidi dojíždí ke křižovatce, brzdí to jak blázen
Pravdivej neutral jen a pouze mezi 1-2. Ty ostatní jsou falešné. Velmi neradím se do nich trefovat.
A dojížděk ke křižovatce na nautral je pošetilost.
no jo, po jedenácti letech půstu první velká motorka, na jawce byl ještě mezi 3-4, tak abych nehledal něco, co není.
toz mohli tam nekde jeste jeden dat... takovej ten kochaci neutral, kdyz se jede 70kou z kopce a clovek si po delsich cestach chce odpocinout od hukotu vrkotu bzukotu a treba i vypnout motor. pro me to je nekdy fakt fest relax, vim, ze se to nema...atd atd... ale nekdy to je prima vnimat jen kola bez motoru a wo wo wo tom to je priklad... kolem sedla kolem cortiny a nad bolzanem nekdy uz toho clovek fakt ma dost
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
ChipGS napsal(a):
toz mohli tam nekde jeste jeden dat... takovej ten kochaci neutral, kdyz se jede 70kou z kopce a clovek si po delsich cestach chce odpocinout od hukotu vrkotu bzukotu a treba i vypnout motor. pro me to je nekdy fakt fest relax, vim, ze se to nema...atd atd... ale nekdy to je prima vnimat jen kola bez motoru a wo wo wo tom to je priklad... kolem sedla kolem cortiny a nad bolzanem nekdy uz toho clovek fakt ma dost
viď, ja když jedu z kopce, v autě vyhazuju kvalt, na motorce furt abych štíral 5
ChipGS napsal(a):
toz mohli tam nekde jeste jeden dat... takovej ten kochaci neutral, kdyz se jede 70kou z kopce a clovek si po delsich cestach chce odpocinout od hukotu vrkotu bzukotu a treba i vypnout motor. pro me to je nekdy fakt fest relax, vim, ze se to nema...atd atd... ale nekdy to je prima vnimat jen kola bez motoru a wo wo wo tom to je priklad... kolem sedla kolem cortiny a nad bolzanem nekdy uz toho clovek fakt ma dost
viď, ja když jedu z kopce, v autě vyhazuju kvalt, na motorce furt abych štíral 5
Vyhazovat kvalt v autě je kokotina přežitek z dob 120 a žigulíku! U dnešních aut ****vina a nešetří to ani korunu! Sory ale musel sem reagovat
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal(a):
Vyhazovat kvalt v autě je kokotina přežitek z dob 120 a žigulíku! U dnešních aut ****vina a nešetří to ani korunu! Sory ale musel sem reagovat
Mám Citroen AX 4kvalt a z dlouhýho kopce je lepší vyřadit, než valit 110km/h na skoro přetočenou 4ku a neslyšet rádio. Ze stejného důvodu se asi vyplatilo vyřadit u kejvačky, jen místo rádia sis dal cigárko.
U opravdickýho auta nebo motorky by mě další neutrál zřejmě sral.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
servisak napsal(a):
Vyhazovat kvalt v autě je kokotina přežitek z dob 120 a žigulíku! U dnešních aut ****vina a nešetří to ani korunu! Sory ale musel sem reagovat
Mám Citroen AX 4kvalt a z dlouhýho kopce je lepší vyřadit, než valit 110km/h na skoro přetočenou 4ku a neslyšet rádio. Ze stejného důvodu se asi vyplatilo vyřadit u kejvačky, jen místo rádia sis dal cigárko.
U opravdickýho auta nebo motorky by mě další neutrál zřejmě sral.
Ax je taky parodie na auto!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
viď, ja když jedu z kopce, v autě vyhazuju kvalt, na motorce furt abych štíral 5[/quote]Vyhazovat kvalt v autě je kokotina přežitek z dob 120 a žigulíku! U dnešních aut ****vina a nešetří to ani korunu! Sory ale musel sem reagovat[/quote]
Přežitek? Nechápu! Odpočine si noha, motor, a vono když je pár kopců dlouhých na kilometry, tak věřím, že k nějaké malé úspoře dojde taky.
ChipGS napsal(a):
toz mohli tam nekde jeste jeden dat... takovej ten kochaci neutral, kdyz se jede 70kou z kopce a clovek si po delsich cestach chce odpocinout od hukotu vrkotu bzukotu a treba i vypnout motor. pro me to je nekdy fakt fest relax, vim, ze se to nema...atd atd... ale nekdy to je prima vnimat jen kola bez motoru a wo wo wo tom to je priklad... kolem sedla kolem cortiny a nad bolzanem nekdy uz toho clovek fakt ma dost
viď, ja když jedu z kopce, v autě vyhazuju kvalt, na motorce furt abych štíral 5
Vyhazovat kvalt v autě je kokotina přežitek z dob 120 a žigulíku! U dnešních aut ****vina a nešetří to ani korunu! Sory ale musel sem reagovat
Nevím proč přežitek, taky občas vyřadím. Samozřejmě záleží na situaci. A žigulika fakt nemám a nikdy jsem neměl.
BMW R 1100GS vzor kačer
prouky, bohužel nedojde ani kdyby ten kopec mel padesát kilometru. Na neutrál tam porád proudí palivo, ale na zavreny plyn nee. Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
GROG napsal(a):
Jenomže na zavřený plyn motor přibržďuje.......
Přesně tak, a aby i z kopce motorka jela, musí se zpravidla pod plynem (podle spádu a požadované rychlosti)...
U krátkého kopce to jistě nemá smysl řešit a snažit se vyřazovat (a to ani v autě ne - mj. pokaždé dochází k dalšímu malému opotřebení spojky a převodovky), ale u výše zmiňovaného dlouhého kopce by se ten neutrál hodil i na motorce. Nejenom kvůli spotřebě paliva, ale taky pravá ruka i motor by si odpočinuly - motor by šel jenom na volnoběh a nemusel by točit třeba 3000 nebo i více ot/min...
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Pokud jde o auto(strikacka), tak to je fakt prezitek, jezdit na neutral. Kdyz jedu z kopce, sundam nohu z plynu, udrzuju nejakou konstantni rychlost, nemusim slapat na brzdy, nerozhodi me zatacka a spotreba pokud neklesnou otacky pod cca 1800/min je NULA. A to plati i pri dojizdeni ke krizovatkam. Predpokladam, ze to funguje stejne i u motorky, tak to delam stejne, ruka si taky odpocine, protoze stejne jako v tom aute ten plyn pustim.
R1100GS
kaspar napsal(a):
Pokud jde o auto(strikacka), tak to je fakt prezitek, jezdit na neutral. Kdyz jedu z kopce, sundam nohu z plynu, udrzuju nejakou konstantni rychlost, nemusim slapat na brzdy, nerozhodi me zatacka a spotreba pokud neklesnou otacky pod cca 1800/min je NULA. A to plati i pri dojizdeni ke krizovatkam. Predpokladam, ze to funguje stejne i u motorky, tak to delam stejne, ruka si taky odpocine, protoze stejne jako v tom aute ten plyn pustim.
tak, kruh se uzavřel, tedy dostávám se na začátek diskuze, BMW 1100 GS má při zavřeném plynu obrovský brzdný účinek, jakmile při dojíždění ke křižovatce zaklapnu plyn, za 5 metrů musím přeředit, zaklapnu a skoro stojím dojíždět nejde