zatím s tím jezdím jak s fábií, a to asi není dobře. Zajímá mě, jak třeba jezdíte ve městě- rovina dodržujete 50, ale na jaký kvalt, já někdy držím dvojku, někdy trojku, ale ani s jedním kvaltem nejsem moc spokojený.
Vjetrnik napsal(a):
Když nejsi spokojený s dvojkou ani trojkou, tak tam dej čtyrku...nebo jedničku...
....proč jsem tuto odpověď tak nějak tušil, takže nikdo ve městě nejel? Po rovině? Padesát? Na dvojku? Na trojku? Na BMW R 1100GS?
Upravil barokar dne 30.06.2010 21:35
čoveče na tohle kuchařka neexistuje .50 můžeš jet na jednotku i na pětku , každýmu vyhovuje něco jinýho .Za dvě když chceš svižný zrychlení -třeba při kličkování mezi auty ,nebo čtverku když jedeš v klídku na spotřebu.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Vjetrnik napsal(a):
1. není univerzálního receptu, záleží na podmínkách (kopec nahoru, kopec dolu, rovina, provoz, bez provozu, s potřebou zrychlení, bez potřeby)
2. a proč zrovna 50? Touhle rychlostí jezdím málokdy ... buď jedu rychleji nebo o hodně rychleji ...
... ba ne, je fakt, že jedu 50 ... chviličku při zpomalování a chviličku při zrychlování
jenomze ty jses svatecni jezdec, co vzdycky naleze na motorku jak nadrzenej ramenosrstej pinč
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
basto> si delas srandu, ale zlatej hroch. drzet padesatku na Kacku, to je skoro nemozny. celkem se bojim situace, ze to nekde v zahranici potahnu, abych predjel auto ve meste a budu bez not nebo aspon hafo eur
Peacemaker napsal(a):
jezdi tak, abys mel aspon 3000 otacek a nemusis mit vic jak 4000 otacek. tusim, ze jsem jezdil trojku
neřeším stupeň ve skříni ale otáčky,podle toho pak mám kvalt,takže těch 3000 by mohlo být ideální
v obci jezdím většinou 50,někdy 50-60,vyjímečně malinko přes 60
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Peacemaker napsal(a):
jezdi tak, abys mel aspon 3000 otacek a nemusis mit vic jak 4000 otacek. tusim, ze jsem jezdil trojku
neřeším stupeň ve skříni ale otáčky,podle toho pak mám kvalt,takže těch 3000 by mohlo být ideální
v obci jezdím většinou 50,někdy 50-60,vyjímečně malinko přes 60
jsem uplne nepochopil jaka je pointa jezdit 60 v obci.
do 70km je to za 2 body a 2 litry.
takze ja jezdim do +30 v obci a +30 mimo, pripadne +40 a +50.
---
jinak jeste pro jedenactkare -- ja dost casto delam rychle klickovani na rovince v pruhu... jak s tim moc nezatacim, nebo jedu moc klidne.. mam tendenci "tuhnout" a prestavat davat pozor...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pred serizenim ventilu+podtlaku jsem po Praze porad blbnul za 2 za 3(jezdil jsem na pulku jednoho valce, ten druhy jsem nechal odpocivat ). Ted tam dam za 4 a jedu, otacky nevim, ale da se i zrychlovat na mysky. Kdyz byl jeste ladak, tak se dalo i za 5. Ale pak jsem u pumpy vzdycky sahal omylem po nafte. Proste jezdim tak, aby se to neklepalo jak zmrzlej ratlik. Jo a jezdim kolem 60km/h.
R1100GS
Děkuji za odpovědi,protože jezdím po Praze, zajímala mě právě ta 50 kdy máte kolony v obou pruzích, trvalá rychlost zmiňovaných 50, a nemůžete si přidat ani ubrat a jedete po rovině. Asi si musím zvyknout na zvuk motoru, protože dvojka se mi zdá že se vytáčí, a trojka podtáčí.
...a hlavně, právě jsem ji koupil a po 11 letech zase sedl na motorku, předtím virago 535
Upravil barokar dne 01.07.2010 11:59
Peacemaker napsal(a):
jezdi tak, abys mel aspon 3000 otacek a nemusis mit vic jak 4000 otacek. tusim, ze jsem jezdil trojku
neřeším stupeň ve skříni ale otáčky,podle toho pak mám kvalt,takže těch 3000 by mohlo být ideální
v obci jezdím většinou 50,někdy 50-60,vyjímečně malinko přes 60
jsem uplne nepochopil jaka je pointa jezdit 60 v obci.
do 70km je to za 2 body a 2 litry.
takze ja jezdim do +30 v obci a +30 mimo, pripadne +40 a +50.
---
jinak jeste pro jedenactkare -- ja dost casto delam rychle klickovani na rovince v pruhu... jak s tim moc nezatacim, nebo jedu moc klidne.. mam tendenci "tuhnout" a prestavat davat pozor...
pointa je prostá,když jedu tachometrových 60,ve skutečnosti je to míň,když někde měří PČR,tak si tě mnohdy ani nevšimnou
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Peacemaker napsal(a):
jezdi tak, abys mel aspon 3000 otacek a nemusis mit vic jak 4000 otacek. tusim, ze jsem jezdil trojku
neřeším stupeň ve skříni ale otáčky,podle toho pak mám kvalt,takže těch 3000 by mohlo být ideální
v obci jezdím většinou 50,někdy 50-60,vyjímečně malinko přes 60
jsem uplne nepochopil jaka je pointa jezdit 60 v obci.
do 70km je to za 2 body a 2 litry.
takze ja jezdim do +30 v obci a +30 mimo, pripadne +40 a +50.
---
jinak jeste pro jedenactkare -- ja dost casto delam rychle klickovani na rovince v pruhu... jak s tim moc nezatacim, nebo jedu moc klidne.. mam tendenci "tuhnout" a prestavat davat pozor...
pointa je prostá,když jedu tachometrových 60,ve skutečnosti je to míň,když někde měří PČR,tak si tě mnohdy ani nevšimnou
to je fakt...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
prouky napsal(a):
Děkuji za odpovědi,protože jezdím po Praze, zajímala mě právě ta 50 kdy máte kolony v obou pruzích, trvalá rychlost zmiňovaných 50, a nemůžete si přidat ani ubrat a jedete po rovině. Asi si musím zvyknout na zvuk motoru, protože dvojka se mi zdá že se vytáčí, a trojka podtáčí.
...a hlavně, právě jsem ji koupil a po 11 letech zase sedl na motorku, předtím virago 535
pokud jezdis 50 vedle STOJICI kolony, povazuj to za dost rizikovou jizdu.
ja treba jezdim do 30ti rozdil rychlosti...
...co jsme se lecili s odrenin loni s Vjetrnikem tak nam doktor-motorkar rikal, ze specialne otevrenych dveri od auta by se bal mozna nejvic.. takze pokud nemas prostorovou rezervu, doporucuji zpomalit.
jinak podobne dilema jsem mel na osmikile... poslednich par desitek tisic km to nejak uz neresim. Nevim proc.. asi nejezdim presne 50...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
prouky napsal(a):
právě jsem ji koupil a po 11 letech zase sedl na motorku, předtím virago 535
Ahoj prouky, ta 11 je osudová volba - když tu Tvoji 1100 GS vyrobili, byla tak drahá, že si ji mohl málokdo dovolit koupit. Takže jsi přestal s ježděním a rozumně sis počkal, až její cena spadne na 1/4 až 1/5 původní ceny (nominálně - reálně ještě míň). A udělals dobře, uvidíš, že budeš s hrošíkem spokojen.
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)