Clapci proboha pište něco o svých skvělých strojích na tmto fórujestli se sem občas díváte tak jsme na tom ze všech skupin nejhůř a to si všichni myslíme že naše brka jsou nejlepšíAle jak to bude takhle pokračovat tak aby nás tady nezrušili pro "pasivitu"Takže dvouventilům zdar!!!
Buď vklidu Vlastimile, dvouventiláci nemaj čas psát, protože radši jezdí.
V zimě to doženem, to budou čtyřventiláci opravovat...
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
[quote]bohumil napsal(a):
že to píšeš zrovna ty kerí má 15 příspjefků [/quote
Na rozdíl od většiny ostatních jsem přihlášený tři měsícejak dlouho jsi přihlášený Ty?
...pokud dobře počítám, tak Bohumil je tu od 13.2.2007 cca 40 měsíců a při počtu 1465 příspěvků má průměr cca 36 příspěvků za měsíc!
...to máš tedy Vlastimile co dohánět
Tak ja teda pisu,ze 17.-19.9.bude v Machove sraz dvouventilu.Casem udelam nejakou oficielni pozvanku.A majitele ctyrventilu budou mit moznost ty nase krasne a jedinecne stroje prijet obdivovat.
Brnakovi jsem to uz rekl,tak to Vlastimile budes mit za ukol rozhlasit.A prezi mi to snad hodi na Cenduro.Jeste jsem se nedokopal k tomu se tam prihlasit.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Bravo Vevis! To je slovo chlapa!
Akorát nevím, jestli zrovna tenhle termín nebudu rodit...
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
ono už ani o 11xx si tu clovek nič moc nepočíta, a to už nehovorím o inzercii takže bacha na to aby sme nevymrely - dvojventily a 11xx
potrebuješ servis? zavolaj mi, napíš, pošli holuba :-) diagnostika aut a moto bmw
Myslím si, že každej model se stane jednou "klasikou". Vždyť naši tátové taky koukali na Jawu 500 jako na vrchol techniky. Jde to hrozně rychle dopředu a buďto jsi magor do technickejch novinek, nebo konzerva (jako já) a radši zakotvíš u něčeho důvěrně známýho, co dokážeš pochopit a kocháš se tím. To je každýho volba. Aspoň je to pestrý a můžem konfrontovat pohledy
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Me ty novy modely taky nejak nelakaj.Ale tim je vubec nepomlouvam.Doufam,ze se ti podari odrodit v jiny termin.Jinak ma samozrejme mimco prednost!Ja se s terminem trochu prizbusobil Vlastimilovi,ktery prosel vsechny svoje akce a tenhle termin mu vysel jako volnej.Doufam,ze se pak jeste dostanu do Jizerek na krocana,ale zatim si netroufnu prihlasit se zavazne.Mluvil jsem taky s Fifou.Pokud neco udela pro priznivce GS,tak se pokusi koncem srpna,nejdele zacatkem zari.Takze terminy by se nemeli prekrejvat.Ale ta Sumava jeste neni jista.Musime doufat,ze mu dopadne nejakej kemp.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Takze mi ted prezi psal,ze 17.-19.9.porada cenduro sraz.Samozrejme to nechci delat ve stejny termin.Tak mi dvouventilaci poradte,kdy to udelat,aby vam to vyhovovalo a s nicim dulezitym se to nekrylo?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
FunTomas napsal(a):
Myslím si, že každej model se stane jednou "klasikou". Vždyť naši tátové taky koukali na Jawu 500 jako na vrchol techniky. Jde to hrozně rychle dopředu a buďto jsi magor do technickejch novinek, nebo konzerva (jako já) a radši zakotvíš u něčeho důvěrně známýho, co dokážeš pochopit a kocháš se tím. To je každýho volba. Aspoň je to pestrý a můžem konfrontovat pohledy
souhlas...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bob napsal(a):
To Vevis:kurňa to abych na sraz přijel na zweiventilbudu muset na setkání nějakou voňavku u Helmutů sehnat
zweiventil ma tu vyhodu,ze kdyz si ho pro radost koupis,muzes ho prodat za 1 rok nebo za 3 roky a stale ho prodas priblizne stejne.(pokud ho teda nejak nezprznis).To s ti u fürventilu asi nepodari.
Samozrejme muzes prijet i na tuctovem a okoukanem 1200gs.Na minulem srazu dvouventilu taky jedna byla.Jedine co se na ni okukovalo,byl jeji fakt dobre dimenzovany ulozny prostor pod sedlem a absence naradi.
Ted jeste doladit ten termin,aby to vyhovovalo a s nicim dulezitym se nekrylo.
V zhledem k tomu,ze pujde o sraz starych a klasickych motorek,tak to bude ve stare a klasicke hospode u hanibala!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal(a):
zweiventil ma tu vyhodu,ze kdyz si ho pro radost koupis,muzes ho prodat za 1 rok nebo za 3 roky a stale ho prodas priblizne stejne.(pokud ho teda nejak nezprznis).To s ti u fürventilu asi nepodari.
Samozrejme muzes prijet i na tuctovem a okoukanem 1200gs.Na minulem srazu dvouventilu taky jedna byla.Jedine co se na ni okukovalo,byl jeji fakt dobre dimenzovany ulozny prostor pod sedlem a absence naradi.
vevis, vevis
ja jsem rad, ze jsi se svoji motorkou spokojen a uznavam, ze ma neco do sebe... ale nova dvanactka na (cernych -- SE) dratech, s DOHC, ESA... to chce nejdriv vyzkouset, nez zacnes kritizovat...
Upravil hicks dne 07.07.2010 11:40
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
prezi napsal(a):
...pokud dobře počítám, tak Bohumil je tu od 13.2.2007 cca 40 měsíců a při počtu 1465 příspěvků má průměr cca 36 příspěvků za měsíc!
...to máš tedy Vlastimile co dohánět
Člověče je vidět že se vyznáš,je třeba chválit Bohumila(když Ti sevisuje ten Tvůj křáp)jenže kolik příspěvků měsíčně má o dvouventilechjá jsem se nikdy nepovažoval za nějakého dopisovatele,ale teď se tomu začnu věnovat.Jo a na rozdíl od některých kteří rádi píšou mám třeba letos najeto17000km,tak mi poraď jestli je lepší jezdit nebo kritizovat.
prezi napsal(a):
...pokud dobře počítám, tak Bohumil je tu od 13.2.2007 cca 40 měsíců a při počtu 1465 příspěvků má průměr cca 36 příspěvků za měsíc!
...to máš tedy Vlastimile co dohánět
Člověče je vidět že se vyznáš,je třeba chválit Bohumila(když Ti sevisuje ten Tvůj křáp)jenže kolik příspěvků měsíčně má o dvouventilechjá jsem se nikdy nepovažoval za nějakého dopisovatele,ale teď se tomu začnu věnovat.Jo a na rozdíl od některých kteří rádi píšou mám třeba letos najeto17000km,tak mi poraď jestli je lepší jezdit nebo kritizovat.
cituji Tebe ze vcerejska "Clapci proboha pište něco o svých skvělých strojích na tmto fóru".
ses do toho nejak zamotal
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
prezi napsal(a):
...pokud dobře počítám, tak Bohumil je tu od 13.2.2007 cca 40 měsíců a při počtu 1465 příspěvků má průměr cca 36 příspěvků za měsíc!
...to máš tedy Vlastimile co dohánět
Člověče je vidět že se vyznáš,je třeba chválit Bohumila(když Ti sevisuje ten Tvůj křáp)jenže kolik příspěvků měsíčně má o dvouventilechjá jsem se nikdy nepovažoval za nějakého dopisovatele,ale teď se tomu začnu věnovat.Jo a na rozdíl od některých kteří rádi píšou mám třeba letos najeto17000km,tak mi poraď jestli je lepší jezdit nebo kritizovat.
...kamaráde, marně koukám, kde je v mém konstatování kritika
...ale k tvé otázce - jo jo, lepší je jezdit (já mám cca 7000, většinou po silnicích nižších tříd a něco off ...A DÍKY ZA NĚ!!!)
...no a k termínu srazu ...zkuste zvážit změnu. Pokud si dobře vzpomínám, když jsme spolu minulý týden mluvili (myslím ve čtvrtek, nebo pátek ?), tak jsem ti o plánovaném setkání "Cenduro babí léto v Beskydech" řekl a pozval tě.
Já už to změnit nemůžu, mám zamluvené místo a už jen ladím podrobnosti. Bylo by dobré, kdyby se nám to podařilo zokoordinovat tak, aby se to "nebilo" a třeba byste i mohli přijet (Cenduru je fuk kolik má kdo ventilů). No uvidíte, zda to půjde.
Hoši,hoši hlavně klid a nenazívat žádnů motorku křápem.
Dyť já mám vlasně taki dvůventila vidišto budu muset víc psat Vlasťo.
Kupredu spatki ni krok...