PetrV napsal(a):
Ahoj všichni, potřeboval bych radu jaké pneu pro silnici i polní cesty - bláto.
Díky, Petr
a nacetl sis uz nejake recenze?
dostanes tu tisic odpovedi...
proc chces jezdit v blate?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
Pneu na silnici a zároveň do bláta neexistuje...
ja vim, ale nez se strhne flame mel by si o tom neco precist imho 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
Pneu na silnici a zároveň do bláta neexistuje...
ja vim, ale nez se strhne flame mel by si o tom neco precist imho 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
presne tak jak pise Radosek, velký GS prostě do bahna nic moc... kompromisem je uvedená TKC80, na asfaltu překvapivě výborná a za sucha v terénu dle mého názoru v pohodě dostačující...
jenom me se.r neustálý prezouvání...na delší cesty TKC80 není, sjede se po cca 6tis (jsou tu i tací, kteří dosáhli hodnoty okolo 10tis)... takže na delší cesty Tourancky..
Janek napsal(a):
presne tak jak pise Radosek, velký GS prostě do bahna nic moc... kompromisem je uvedená TKC80, na asfaltu překvapivě výborná a za sucha v terénu dle mého názoru v pohodě dostačující...
jenom me se.r neustálý prezouvání...na delší cesty TKC80 není, sjede se po cca 6tis (jsou tu i tací, kteří dosáhli hodnoty okolo 10tis)... takže na delší cesty Tourancky..
A na suchý polňačky taky. Výhoda špuntů je tam natolik malá, že se to vzhledem k chování na silnici, ale především životnosti prostě nevyplatí. Na ježdění v terénu v bahně lépe ostrý špunty a jinou moto...
Maiali nel Fango!
Nazdar všichni, děkuji za komentáře. Chtěl jsem něco i na ty rozmoklý polňačky můj typ byl TKC 80, ale teť nevím zda pro tu silnici to je pohodlné pneu.
Tak ještě poprosím o typ na silnici, uvažuji o
- Metzeler Tourance EXP
- Metzeler Tourance
PetrV napsal(a):
Pneu potřebuji a horko je všem, jen jsem chtěl jestě radu na tu silnici abych se neunáhlil.
Petr
S Metzeler Tourance neuděláš chybu. Jsou prověřený a spolehlivý.
hm hm, a to si nejsu zas tak jisty
sou aj jine volby - tourance EXP, anakee/anakee2, vzhledem k cene vychazi dobre conti trail attack, pokud by to teda mela byt primarne jizda po asfaltu.
S Metzeler Tourance neuděláš chybu. Jsou prověřený a spolehlivý.[/quote]
hm hm, a to si nejsu zas tak jisty
sou aj jine volby - tourance EXP, anakee/anakee2, vzhledem k cene vychazi dobre conti trail attack, pokud by to teda mela byt primarne jizda po asfaltu.[/quote]
Tak s tím si dovolím souhlasit a přidat svou "tourance story". Od své první GSA 1150 jsem jezdil pouze Tourance (cca 8 let), a pokládal je za super gumy. Pak jsem zkusil TKC, spíš jen ze zvědavosti a pak nazul Anakee 2. Nemohu si pomoci, ale ten rozdíl proti Tourance mě dostal. Dokonalá jistota vedení, dokonalá "zpětná vazba" na předním kole a zatáčky "na koleno" s dokonalou kontrolou. Jasně tu říkám, že nejsem terénní typ, s GSA se toulám po okreskách III třídy a občas někde nějaký krátký přejezd polňačkou, ale zrovna tak třeba i zrychlený přesun po hlavních tazích. Zkrátka Anakee mně nadchly, a za sebe jasně říkám, že Tourance už ne, byť to byla dlouhá a hezká láska Průběh Michelinek bude asi slabší, ale za to svezení to fakt stojí.
GS 1200 R Adventure
S Metzeler Tourance neuděláš chybu. Jsou prověřený a spolehlivý.[/quote]
hm hm, a to si nejsu zas tak jisty
sou aj jine volby - tourance EXP, anakee/anakee2, vzhledem k cene vychazi dobre conti trail attack, pokud by to teda mela byt primarne jizda po asfaltu.[/quote]
Tak s tím si dovolím souhlasit a přidat svou "tourance story". Od své první GSA 1150 jsem jezdil pouze Tourance (cca 8 let), a pokládal je za super gumy. Pak jsem zkusil TKC, spíš jen ze zvědavosti a pak nazul Anakee 2. Nemohu si pomoci, ale ten rozdíl proti Tourance mě dostal. Dokonalá jistota vedení, dokonalá "zpětná vazba" na předním kole a zatáčky "na koleno" s dokonalou kontrolou. Jasně tu říkám, že nejsem terénní typ, s GSA se toulám po okreskách III třídy a občas někde nějaký krátký přejezd polňačkou, ale zrovna tak třeba i zrychlený přesun po hlavních tazích. Zkrátka Anakee mně nadchly, a za sebe jasně říkám, že Tourance už ne, byť to byla dlouhá a hezká láska Průběh Michelinek bude asi slabší, ale za to svezení to fakt stojí.[/quote]
No vidíš a to je to pro co Hicks psal jestli se tu už porozhlídl a něco počet než se začal takhle hloupě ptát. Protože co člověk,to názor. Kámoš měl Anakee a strašně na ně nadával jak kloužou že horší gumy na motorce neměl... Mimochodem teď tam má Pirelli. Já mám už několikátou sadu Tourance a nedám na ně dopustit. Hodně vydrží a drží. Takže to je věčnej boj. Stejně jako vděčný téma olej,spotřeba atd.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS