polský časopis MOTOCYKL zveřejnil rozsáhlý test "turistických" pneu pro endura. Testovalo se na R1200GS. Myslím si, že vás to může taky zajímat a usnadní vám to rozhodování při nákupu.
Já už druhou sezónu při asfaltových cestách přezouvám na Conti Trail Attack a můžu s výsledky testu souhlasit.
A kterou sezonu jsi jezdil na zbylých? Nebo si testuješ použitím jednoho typu?
Co si mám představit pod hen takým test na zužyčie?
Jinak je fajn že je Touranska nej na vodě- včetně chování při brždění a má delší brzdnou dráhu? Ale ,nějaký přehled si člověk udělá.
Už aspoň víme proč tak valíš.
Upravil Waltr dne 18.07.2010 08:56
Waltr napsal(a):
A kterou sezonu jsi jezdil na zbylých? Nebo si testuješ použitím jednoho typu?
Co si mám představit pod hen takým test na zužyčie?
Jinak je fajn že je Touranska nej na vodě- včetně chování při brždění a má delší brzdnou dráhu? Ale ,nějaký přehled si člověk udělá.
Už aspoň víme proč tak valíš.
že se ptáš zrovna ty?
test na zužyčie je test OPOTŘEBENÍ
a je vidět, že ti tabulkové uspořádání hodnot dělá problémy , protože Tourancka má DRUHOU NEJKRATŠÍ brzdnou dráhu na mokru, nejvíce bodů za "držení" v zatáčkách a druhý nejvyšší počet bodů za chování při brzdění na mokru
No právě, vše má na mokru nej, jen ta brzdná dráha. Asi vítr. Ale rád si to nechám objasnit.
Ptám se zrovna já, protože zrovna já nepíšu že ty jediné co jsem vyskoušel jsou opravdu nej.
Opotřebení? To jim tedy trvalo než nejeli těch 10 t. Nebo to odhadli, a jezdil na všech ten samý a....ale já jen tak teoretizuji.
Něco to má do sebe, jen ta zužyčije- to nechci vidět kolik najedou ostatní když je ta tournanska nejhorší. 20?
nepíšu, že jsou Conti nej, ale já já jsem s nima max spokojený
. a právě tourancka má za brždění méně bodů, rozdíl brzdné dráhy je na nejlepší 1,9m a na nejhorší 15,1m!, ale číst umíš
k testu opotřebení - 7 jezdců na R1200GSADV projelo společně stejnou trasu o délce 4300km (Trasa prowadziła ze Stuttgartu przez Szwajcarię do Włoch. Po dwóch dniach na Sycylii jeździli przez trzy dni po pełnej zakrętów Toskanii, a następnie powrócili przez Szwajcarię do Stuttgartu),
aby eliminovali různou váhu motorkářů a styl jízdy, tak si stroje po 50km střídali. No a pak OPOTŘEBENÍ asi změřili a pohádky je konec
stejně si každý vezme z testu, co potřebuje, pro každého jsou důležité jiné parametry a vlastnosti pneu, ale ti, kteří se v tom třeba neorientují, tak jim výsledky těchto testů mohou napovědět
Tryskac napsal(a):
3X vdaka za test, ak by si, alebo niekto vedel o teste gúm typu TKC , karoo , heidenau K60 či podobných z hrubším vzorkom , tak prosím o info
ano to by byl test "enduro gum" tohle je test gum "turistických" :-)
Ten test je uz bud starsi, protoze test kde vyhral Trial Atack uz jsem videl cca pred 2 roky a nebo vyhrala znova? Ale to je asi jednou, u tehlech silnicnich gum asi chybu neudelas at zvolis Conti, Anakee, Tourancku a treba k nim ted pribude i E08 s novou smesí......
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Waltr napsal(a):
A kterou sezonu jsi jezdil na zbylých? Nebo si testuješ použitím jednoho typu?
Co si mám představit pod hen takým test na zužyčie?
Jinak je fajn že je Touranska nej na vodě- včetně chování při brždění a má delší brzdnou dráhu? Ale ,nějaký přehled si člověk udělá.
Už aspoň víme proč tak valíš.
pozor.. jsou to Tourance EXP. Nevidim v testu ty klasicke...
----
jinak Trailmax D607 je uz vybehovy typ.. mam to akorat ted nazute vzadu.
Upravil hicks dne 18.07.2010 17:26
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
adventure73-pardal napsal(a):
ano to by byl test "enduro gum" tohle je test gum "turistických" :-)
Ten test je uz bud starsi, protoze test kde vyhral Trial Atack uz jsem videl cca pred 2 roky a nebo vyhrala znova? Ale to je asi jednou, u tehlech silnicnich gum asi chybu neudelas at zvolis Conti, Anakee, Tourancku a treba k nim ted pribude i E08 s novou smesí......
test je z 16.7.2008, viz odkaz na ww, takže jsi viděl asi stejný, ale pro srovnání a přehled myslím, že vyhovující
3X> no právě. Na suchu Conti a Touramnce mají stejnou brzdnou dráhu, a to je jinak Conti lepší a na mokru kde je podle všeho lepší Tour má Conti lepší brzdné vlastnosti?
No ale třeba je to konstrukcí dezénu, nebo kordu...to je fuk. Test je určitě pomoc, a vzhledem k historické hodnotě mám i pocit kultůrního vzdělání.
Ale ne to já jen tak. Že by pan nie myšlal. Albo jest pan zdenervovany?
Mám totiž Taťku, a ten mě vede jasnými pokyny.
Děkuji Tatíčku, mohu odejít tatíčku?
Jen zrovna z těch gum neznám žádnou, ale až ten ráfek jednou obuju, bude to vítěz testu ,,odolnosti na přetržení Fryštenským"
Pro ty,co neovládaj polštinu jako já,tak test byl v lednovém čísle Motocyklu roku 2009 i u nás
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Waltr napsal(a):
3X> no právě. Na suchu Conti a Touramnce mají stejnou brzdnou dráhu, a to je jinak Conti lepší a na mokru kde je podle všeho lepší Tour má Conti lepší brzdné vlastnosti?
No ale třeba je to konstrukcí dezénu, nebo kordu...to je fuk. Test je určitě pomoc, a vzhledem k historické hodnotě mám i pocit kultůrního vzdělání.
Ale ne to já jen tak. Že by pan nie myšlal. Albo jest pan zdenervovany?
Waltere o kterych pneu pls porad mluvis?
o KLASICKYCH touranckach, nebo EXP?!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Waltr napsal(a):
Mám totiž Taťku, a ten mě vede jasnými pokyny.
Děkuji Tatíčku, mohu odejít tatíčku?
Jen zrovna z těch gum neznám žádnou, ale až ten ráfek jednou obuju, bude to vítěz testu ,,odolnosti na přetržení Fryštenským"
víš co? pro mě za mě si na ty své dřevěné ráfky dej třeba hadr
Hicks>Komentuji pouze ten test, takže gumy uvedené v testu. A jen mě zarazilo že guma která má evidentně na mokru nejlepší vlastnosti, např čas na kolo (o dost) má horší brzdnou dráhu. Ale jak píšu, může to býd dáno konstrukcí, která se projeví při zatížení při brždění- ale což je zvláštní na suchu má i při horšich všeobecných vlastnostech (dle testu) brzdnou dráhu nejlepší- tedy společně s vítězem.
3X> Děkuji za volnost při výběru. A za test.
Waltr napsal(a):
Hicks>Komentuji pouze ten test, takže gumy uvedené v testu. A jen mě zarazilo že guma která má evidentně na mokru nejlepší vlastnosti, např čas na kolo (o dost) má horší brzdnou dráhu. Ale jak píšu, může to býd dáno konstrukcí, která se projeví při zatížení při brždění- ale což je zvláštní na suchu má i při horšich všeobecných vlastnostech (dle testu) brzdnou dráhu nejlepší- tedy společně s vítězem.
3X> Děkuji za volnost při výběru. A za test.
aha ok.. no ja pochopil ze myslis klasicke tourancky... s EXP zkusenost nemam.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Waltr> jediným slovem jsem ti volnost výběru nevzal nebo se mýlim?
myslím si, že jakýkoliv přehled, srovnání a test je jako prvotní informace dobrá věc. Zase to není tak starý test a bohužel nic novějšího není. Stejně se potom každý rozhodne podle priorit svých kritérii, kdy toto vše může odsunout stranou třeba cena a někdo si obuje motorku do Shinko (komplet za 3000,-) nebo Heidenau s výdrží přes 20 000 a bude vzhledem ke svému stylu jízdy spokojený. A o tu spokojenost jde především. Já osobně nemám s Conti TA co srovnávat, protože jezdím převážně na špuntech, ale po 13 500km mi plně vyhovují a tím pádem nemám důvod zkoušet a měnit značku a jak jezdím víš.