Zdravím,
chtěl jsem se zeptat jaké jsou rozdíly ve funkcích palubního počítače (nějaký malý a velký) na GS800.
Díky za info.
P.S. zatím nejsem šťastným majitelem, ale snad brzy budu :-)
vacek napsal(a):
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat jaké jsou rozdíly ve funkcích palubního počítače (nějaký malý a velký) na GS800.
Díky za info.
P.S. zatím nejsem šťastným majitelem, ale snad brzy budu :-)
v zadnem pripade nedoporucuji kupovat BEZ.
displej a kokpit osmikila povazuji za jeden z parametru, kdy se vymyka konkurenci i dvanactce... takze pokud zde usetris... hodne ztratis myslim.
a) velky ukazatel rychlosti -- super
teplota -- temer nutnost
c) spotreba atd... no nevim
d) dojezd -- nevim, jestli je i u ocesane verze -- nutnost
atd.
na tomhle bych ROZHODNE nesetril.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
počítač display , ktorý je v základnej cene vie : celkové km + 2 počítadlá ,
hodiny a asi aj stopky, sevisný interval, výstražné piktogramy.
príplatkový PC má vačší display + spotreba priemerná a okamžitá, teplota, priemerná rýchlosť, ukazovateľ kvaltu, teplomer a palivomer, dojazd
hádam so na nič nezabudol
HonzaGS-SV napsal(a):
abys Hicksi tu 800 neuvařil to víš... ty vodníci
jako teplota vzduchu okolo.. abych vedel kdy si vzit svetrik a kdy legíny, víš
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Díky moc za info. No přemýšlím spíše o nějakém jetém kusu, takže o to bude horší najít něco ideálního, aby to mělo vše co by se člověku zrovna líbilo :-)
vacek napsal(a):
to Waltr:
tak to se dá pak případně dokoupit ne ? Myslím jak velký počítač tak vyhřívany rukojeti...
Jen netuším kolik by si za to vzali :-)
Tak co se týče palubního počítače, tak silně pochybuju, že by to vůbec rozumně šlo a co se týče origo vyhřívaných gripů, je to taky finanční nesmysl dodělávat (jiný řidítka, atd...). To už bych tam radši šoupnul třeba Oxfordy...
Když tuto výbavu chceš, radši si trochu připlať za motorku co už to má, vyjde Tě to o mnoho levnějc. Jinak většina prodaných osmikil byla vybavená, jen jednou jsem v inzerci narazil na holotu.
Maiali nel Fango!
vacek napsal(a):
to Waltr:
tak to se dá pak případně dokoupit ne ? Myslím jak velký počítač tak vyhřívany rukojeti...
Jen netuším kolik by si za to vzali :-)
Tak co se týče palubního počítače, tak silně pochybuju, že by to vůbec rozumně šlo a co se týče origo vyhřívaných gripů, je to taky finanční nesmysl dodělávat (jiný řidítka, atd...). To už bych tam radši šoupnul třeba Oxfordy...
Když tuto výbavu chceš, radši si trochu připlať za motorku co už to má, vyjde Tě to o mnoho levnějc. Jinak většina prodaných osmikil byla vybavená, jen jednou jsem v inzerci narazil na holotu.
jo s tim pocitacem jsem fakt zvedavy... do toho bych nesel.
a samotne original vyhrivane gripy staly v PIA tusim 12-16 000,- Kc
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
trosku oprasim toto tema jelikoz jsme trochu rozcarovanej a nevim co si mam o tom myslet.
Vim ze na palubnim pocitaci se dle roku vyroby ukazuji dve rozdilny hodnoty uz to u bylo:
modely asi do pulky roku 2010 maji pocitadlo km do nuly = teoreticky dojezd
modely asi od pulky roku 2010 maji takt za naskakuji km ujete od bliknuti rezervy
ALE palffy ma rok 2011 a uz tam ma zas ukazatel teoretickyho dojezdu, muzete mi to nekdo vysvetli, mezi nama taky by se mi hodil radeji dojez nez informace co je uplne nahouvby, neda se to nejak prepnout v ridici jednotce ? Servismeni dejte radu ?
V servise mi rekli ze mam posledni verzi softu a milankovi servisak na podzim taky nahraval posledni verzi a stejne to mame zase jinak, pritom mame oba dva vyrocni edici.
Upravil schrek dne 06.02.2013 23:06
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
No nevím, ale já mám asi 2010. Myslím. Mám 800 gs dovezený z anglie. To pznáš, že to má levostraný řízení. Včera jsem prohodil ciferník tachometru za moravskej kde jsoó kilometry. K výměně só potřeba dvě kávové lžičky. Fakt nekecám. Je to i v návodu o výměně.
Ty rozdíly v softu mne taky zajímajó.
jjj nekeca a jednu mi dluzis ted mi chybi v servise , jinak mas taky anglickou parabolu to sem ti zapomel dneska rict
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Pallfy napsal:
No nevím, ale já mám asi 2010. Myslím. Mám 800 gs dovezený z anglie. To pznáš, že to má levostraný řízení. Včera jsem prohodil ciferník tachometru za moravskej kde jsoó kilometry. K výměně só potřeba dvě kávové lžičky. Fakt nekecám. Je to i v návodu o výměně.
Ty rozdíly v softu mne taky zajímajó.
Můžeš něco bližšího k té výměně ciferníku-kde jsi sehnall ten km.postup práce atp. ?
>vacek ten rozšířený PC o Info je dobrá věc, je to ale věc zvyku ,pokud si na to nezvykneš nebude ti chybět; já bych ale raděj vzal moto s Info PC protože když už nic víc,tak se ti ti jednou bude o fous líp prodávat s lepší výbavou; Na pozdější montáž zapomeň to bys nezaplatil ; většina těchto mašin v nabídce (z druhé ruky) je s touto výbavou a je to nesouměřitelně výhodnější to pořídit rovnou s mašinou .
takze odpovim za palffyho jelikoz jsme to delali dohromady:
1. ciferniky sezenes na ebay za cca 300,- jsou s slusciho matrose ale to vubec nevadi a jsou leskly ne matny jak ma BMW, ale to nevadi,
2. sundas palubku, je zajistena 3 segrovkama
3. odmontujes vsechny sroubky ze zadni strany
4. najdes po obvodu dirku kam das sroubovak a vyhacis zapatku a pak uz jen rozcvaknes opatrne budiky
5. nachystas si dve kavove lzicky (navod tam je) ktere vsunes pod raficku budiku a pakou vytahnes nahoru , jde to zruha
6. vyloupnes cifernik a nacvaknes novej
7. A TED BACHA - nad tim jsme dumali jak nastavit zpravnou polohu raficky, po ruznych pokusech atd. je to jednoduche pripojis budiky nazpatek a zapnes klicek , nechas zkalibrovat rafiky a pak az nasunes raficku budiku nazpatek az bude hotovo vypnes klicek od masiny
8. zasroubujes a je to
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
hodi to plaffy az tu bude jinak, bude tam dobre videt ten rozdil barvy jelikoz nechal otackomer matnej
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček