Ahoj. Právě řeším nákup GS. Zatím jsem kvůli výšce rozhodnutý pro GS se sníženým sedlem ( 820 ) ale pořád pokukuju po GSA ( plusy - lepší ochrana před počasím, nádrž, výbava atd. ) Je tady někdo malý s GSA a jak se vám na tom jezdí ??
mel jsem GS i GSA a pri me vysce 170 cm je to stejne , sedlo dej do nejnizsi polohy a
pak uz jen jezdi ,no problem , a radeji jdi do GSA jinak stejne budes po ni pokukovat proste ti to neda !
GS je nejníž při sníženém sedle 820, ADV tuším 890. Máš na tom jiné sedlo? Na asfaltu by to až tak nevadilo, ale v terénu to bude problém... . Jinak souhlas že finančí rozdíl mezo oběma modely je vzhledem k výbavě nulový.
To jsou žvásty co?
Samozřejmě jde dát na GSA i sedlo z GS. Dal jsem ho tam přítelkyni aby se svezla (má GS 800) a dalo se to, ale jen velmi opatrně, terén ani prd. Mám 184 a sedlo nejvýš (origo ADV- jde pak ještě o 2 cm dolů) a už jsem ho v Albánii pustil k zemi. Je to na knap a to mám dlouhé nohy.
Prostě si to zkus u někoho. Já si sedl a bylo. Chtěl jsem klasiku a ta mi byla malá (bolí mě kolena)
To GSA s 170 centimetry bych rád viděl. (1200?)
mám 172 a normální GS a do GSA bych kvůli výšce nešel určitě. Ježdění po asfaltu to problém opravdu není, ale nevím co bych dělal z GSA třeba letos v Mongolsku Jediná výhoda by byla ta větší nádrž jinak nic.
vjetrník> jo jo já si tak hezky stál a pak hop a proseděl jsem celé rumunsko páč jsem byl naražené jak prase vlastně štěstí že jsem měl sebou inhibitor prvních šest dní jsem si ráno zobnul piluli a 12 hodin byl klid. Někdy je dobré ba i lepší si sednou na prdel samo s nohama na stupačkách než dělat kraviny
easyrider napsal(a):
mám 172 a normální GS a do GSA bych kvůli výšce nešel určitě. Ježdění po asfaltu to problém opravdu není, ale nevím co bych dělal z GSA třeba letos v Mongolsku Jediná výhoda by byla ta větší nádrž jinak nic.
velká výhoda GSA (ať je to 1150 nebo 1200) je hlavně v podvozku, kde vyšší zdvihy jsou znát nejen v terénu, ale i na silnici..
jinak, když jsem si tento víkend zkoušel kamarádovo 1200 GSA, tak mi není jasný, jak to udělali, že ta motorka při stejné celkové hmotnosti (měl skoro plnou nádrž) působí daleko lehčeji.. při jízdě mi to ani nepřišlo, ale na místě to je strašně znát, přitom 1200 GSA má prakticky stejnou hmotnost, jako moje 1150ka a to mám obyč GS
Upravil stepan dne 02.08.2010 14:33
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
V tom asfaltu problém nevidím, v terénu jo. S v stromem v alnbanii mě v kamenné suti, kde nás poslala místní domorodkyně, sranda přešla. A právě kvůli off roadu měním. Tak jsem chtěl vědět zkušenosti nás stejně postižených. Mám 176.
Renek napsal(a):
V tom asfaltu problém nevidím, v terénu jo. S v stromem v alnbanii mě v kamenné suti, kde nás poslala místní domorodkyně, sranda přešla. A právě kvůli off roadu měním. Tak jsem chtěl vědět zkušenosti nás stejně postižených. Mám 176.
GSA je do terénu lepší díky vyšším zdvihům (nebudeš tolik šoupat motorem o zem) a taky můžeš mít krátkou jedničku (jestli jsi měl Stroma, tak víš, co myslím, teda konkrétně u DL1000 je jednička ještě delší, než u klasického GS)..
s tím sedlem je to ale pravda, je to fakt vyšší, asi bych i tak šel cestou sníženého sedla na GSA, než kvůli sedlu obyč GS..
Upravil stepan dne 02.08.2010 14:42
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Ptal jsem se v BMW v Praze u pana Šubrta na možnosti úpravy výšek sedly BMW :
Tohle je jeho odpověď :
Dobrý den.
R1200GS:
1) nízký podvozek 790mm
2) nízká sedačka 820mm
3) standard 850 - 870mm
R1200GSAdv.:
pouze standard 890 - 910mm
Takže bych musel řešit sedlo odjinud. TT, nebo někoho kdo přešívá. Mám kontakt na nějakého pána v Polsku, který tohle dělá i pro BMW prodejce přímo. Nevím nakolik bych se dostal s nějakým sedlem od TT, u toho ručně předělaného snad 850. Máte někdo zkušenosti se sniženým sedlem od TT a kolik je výsledná výška?
Upravil Renek dne 02.08.2010 14:49
já mám na svám GS podvozek ohlins a to se nedá porovnat z originál GSA vůbec protože o zdvihy opravdu nejde, ale to si musí každý vyzkoušet sám. Jinak ESA na GSA se v Mongolsku ukazala v dobrém světle.
stepan napsal(a):
easyrider napsal(a):
mám 172 a normální GS a do GSA bych kvůli výšce nešel určitě. Ježdění po asfaltu to problém opravdu není, ale nevím co bych dělal z GSA třeba letos v Mongolsku Jediná výhoda by byla ta větší nádrž jinak nic.
velká výhoda GSA (ať je to 1150 nebo 1200) je hlavně v podvozku, kde vyšší zdvihy jsou znát nejen v terénu, ale i na silnici..
jinak, když jsem si tento víkend zkoušel kamarádovo 1200 GSA, tak mi není jasný, jak to udělali, že ta motorka při stejné celkové hmotnosti (měl skoro plnou nádrž) působí daleko lehčeji.. při jízdě mi to ani nepřišlo, ale na místě to je strašně znát, přitom 1200 GSA má prakticky stejnou hmotnost, jako moje 1150ka a to mám obyč GS
Nízký podvozek je nesmysl...to pak je lepší rovnou ten H-D...
Viděl jsem:
- snížené vosmikilo ( nějaký šílenec v Touratechu ) - stojanem šoupal pomalu po nasednutí
- v Pia v Regensburgu snížené GSA - u toho jsem chvíli dumal, co je to vlastně za odpornou motorku
Obojí NESMYSL...
Když snižovat, tak leda na sedle, Kahedo dělá i snížené sedlo na GSA...pokud je snížené sedlo málo, potom JINÁ motorka...
easyrider napsal(a):
já mám na svám GS podvozek ohlins a to se nedá porovnat z originál GSA vůbec protože o zdvihy opravdu nejde, ale to si musí každý vyzkoušet sám. Jinak ESA na GSA se v Mongolsku ukazala v dobrém světle.
stepan napsal(a):
easyrider napsal(a):
mám 172 a normální GS a do GSA bych kvůli výšce nešel určitě. Ježdění po asfaltu to problém opravdu není, ale nevím co bych dělal z GSA třeba letos v Mongolsku Jediná výhoda by byla ta větší nádrž jinak nic.
velká výhoda GSA (ať je to 1150 nebo 1200) je hlavně v podvozku, kde vyšší zdvihy jsou znát nejen v terénu, ale i na silnici..
O tom žádná, také jsem před týdnem upgradoval standart GS na Ohlins z GSA (1150ka) a je to megarozdíl a to ještě nemám zajetý pružiny a stopro to zatím neumím pořádně nastavit, ale já myslel standartní tlumiče
Upravil stepan dne 02.08.2010 15:22
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Když snižovat, tak jedině na sedle, do podvozku bych nešahal, dle mého názoru to změní celou ergonometrii a zasáhne do jizdních vlastností motorky. Sedlo z GS a popřípadě ještě snížit přešitím, jen jestli když se to vybere na maximu, aby to pak nebalo až příliš tvrdé. Je tady někdo malý kdo koupil GSA a teď se s tím pere?
Upravil Renek dne 02.08.2010 15:34
Mám 170, vyskúšal som 1200 GSA a...dotiahnem ( sú to špičky ale sú ) Dať tam znížené sedlo od W. a je pohoda ( normál GS ide dole o 3 cm, GSA o 5. ) + naložíš ju a je zase o čosi nižšia.
Ak ju chceš, nerieš a kúp
Glock-plastik fantastik :-)
ja mam 173/174 (jak na kerem metru ) a jezdim obyc 12ku
sedlo v nizsi poloze a je to taktak, na manipulaci ze sedla a odrazeni spickama bych nic vyssiho nechtel
letos sem to bohuzel upustil na zem bo hlavni cesta, ke kere sem prijizdel, byla z kopca a na krizovatce sem samozrejme doslapl na tu stranu co byla niz (sem samozrejme nedaval pozor zejo )
no a jak motorka chytla trochu svunk tak uz sem to neudrzal (za mnou sedela moje slecna a nalozeny topcase)
k te ergonomii: myslim si, ze tu zmeni prave prilis vydlabane sedlo, bo budes met jinak umistene riditka (moc nahore, to pro maleho taky neni nic extra prijemneho) a hlavne budes vic zlomeny v kolenach coz je este vic naprd
jinak samozrejme snizeni motorky na tlumicach apod zmeni jeji chovani, ale to uz neni ergonomie ani ergonometrie
riditka jsou samozrejme nastavit ale pouze sklon riditek a to enom v omezenem rozsahu
a MUJ NAZOR - esi chces jezdit teren, tak vem neco mensiho, lehciho a obratnejsiho nez advik... ale to je muj nazor only, na off sou si myslim jine motorky
Upravil T-Diesel dne 02.08.2010 17:39