dnes jsem se konecne rozhodl co poridim a objednal 800stovku. Prvni veci, kterou chci vymenit je sedlo. Bohuzel tady u nas v tramtarii nikdo nevede sedla tretich vyrobcu skladem, takze holt budu objenavat "na slepo". Menil jste nekdo? Porovnaval jste nekdo nekolik ruznych sedel, vyrobcu? Co je nejpohodlnejsi?
dnes jsem se konecne rozhodl co poridim a objednal 800stovku. Prvni veci, kterou chci vymenit je sedlo. Bohuzel tady u nas v tramtarii nikdo nevede sedla tretich vyrobcu skladem, takze holt budu objenavat "na slepo". Menil jste nekdo? Porovnaval jste nekdo nekolik ruznych sedel, vyrobcu? Co je nejpohodlnejsi?
Dikec.
v jake vysce ale?
standardni/snizene?
btw: prikupujes nebo menis?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Neprikupuju. Menim. Ted jsem jezdil na 650GS. Posledniho pul roku jsem se nemohl rozhodnout co koupit.... V CR jsem mel 1200GS, tadu jsem koupil jen 650gs. Dealer ze me uz byl "na prasky". Zkusil jsem snad uplne vsechno, co je tu k mani. Nakonec vyhrala 800. I kdyz jsem mohl mit za stejne penize predvadecku 1200GS v plne vybave....
Co se sedla tyce, tak v Touratech ted maji Sargent sedlo i k vyzkouseni. Memu zadku moc nesedlo, ale jinak je luxusni. A co sem zkousel jejich touring sedlo, tak nebylo vubec spatne. Jeste bych rad zkusil to od Wunderlich a mohl bych ti snad doporucit, ktere je nejlepsi.
Kazdopadne ja puvodne myslel, ze sedlo bude prvni vec co na osmikile vymenim a dnes mam snad vsechny doplnky co jdou krome toho sedla. Vymenil jsem ho jen za snizene a sice to neni uplne luxus, ale uz sem si proste zvyknul.
Neprikupuju. Menim. Ted jsem jezdil na 650GS. Posledniho pul roku jsem se nemohl rozhodnout co koupit.... V CR jsem mel 1200GS, tadu jsem koupil jen 650gs. Dealer ze me uz byl "na prasky". Zkusil jsem snad uplne vsechno, co je tu k mani. Nakonec vyhrala 800. I kdyz jsem mohl mit za stejne penize predvadecku 1200GS v plne vybave....
Mas vybrany vkus, to bezesporu
....
jinak.. original sedlo ma o dost mensi sedaci plochu, nez snizene.
ja osobne jezdim na snizenem a i kdyz mam špeky tak mne zadek vicemene vubec neboli.
Mame odpozorovanou hodinu a ctvrt/pul v kuse, po ktere cca pravidelne zastavujeme.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Diky za odpovedi. Asi teda chvilku pockam, jestli se mi zadek neosedi podle origo sedla. Akorat uz nemam moc casu, protoze za tri tydny vyrazim na cestu po Australii. Jeste zkusim zavolat dealerovi, jestli nemaj na krame snizene sedlo, aby ho prubnul. To standartni mi vyskove vyhovuje, ale pokud by snizene bylo pohodlnejsi....
Trochu odbocim... Vy, co mate tuhle motorku delsi dobu, co byste doporucili za nahradni dily, ktere bych mel vezt na delsi cestu? Co u tehle motky byva nejproblemovejsi? Sice mam BMW road assistance pro celou australii, ale nejak si nedovedu predstavit, jak je me frci servisni technik nekde v pousti.... :-)
Pokud mas moto zajete, mas padaky, zamysli se, co se stane, kdyz ohnes/ulomis radicku, packu spojky/brzdy. Ja davam motorce za usi dost v terenu, ale pokud cistis kluznou cast vidli, obcas gufera striknes silikonovym olejem, tak nejak obcas maznes retez a procistis ho, hlidas provozni kapaliny, vsechno funguje zatim dobre.
Vzal bych nejake pojistky me tak napada. A samozrejme obe duse a veci na vymenu (montpaky, klice....)
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Moto zajete nemam. Predpokladam, ze nez vyrazim, natocim kolem 2000, necham udelat olej a prvni prohidku.
Veci jako pojistky, naradi, duse, atd. vozim normalne. Spis mi slo nejake spesl zaludne veci, ktere se u tehle motky rady ser...
Zjisti si jestli na to není žádná svolávačka a můžeš být v klidu na všechny záludnosti (ohledně nádrže, chladiče, EWS atp.) se podle mě již přišlo a řeší se to vše garančkou. Jinak přeji šťastnou a krásnou cestu
jacob napsal(a):
Pokud mas moto zajete, mas padaky, zamysli se, co se stane, kdyz ohnes/ulomis radicku, packu spojky/brzdy. Ja davam motorce za usi dost v terenu, ale pokud cistis kluznou cast vidli, obcas gufera striknes silikonovym olejem, tak nejak obcas maznes retez a procistis ho, hlidas provozni kapaliny, vsechno funguje zatim dobre.
Vzal bych nejake pojistky me tak napada. A samozrejme obe duse a veci na vymenu (montpaky, klice....)
jacobe.
osmikilo zadne pojistky nema.
je to CANBUS.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal(a):
Diky za odpovedi. Asi teda chvilku pockam, jestli se mi zadek neosedi podle origo sedla. Akorat uz nemam moc casu, protoze za tri tydny vyrazim na cestu po Australii. Jeste zkusim zavolat dealerovi, jestli nemaj na krame snizene sedlo, aby ho prubnul. To standartni mi vyskove vyhovuje, ale pokud by snizene bylo pohodlnejsi....
Trochu odbocim... Vy, co mate tuhle motorku delsi dobu, co byste doporucili za nahradni dily, ktere bych mel vezt na delsi cestu? Co u tehle motky byva nejproblemovejsi? Sice mam BMW road assistance pro celou australii, ale nejak si nedovedu predstavit, jak je me frci servisni technik nekde v pousti.... :-)
no..
vychazej z toho, ze moto ma duse v kolech.
to znamena horsi opravitelnost defektu.
* takze ROZHODNE pokud mimo civilizaci tak montpaky, duse, lepeni. Motul antipich.
* zkontroluj utazeni sroubu obecne.
* pokud original plastovy topcase -- PRISROUBOVAT (muze uletet). bmw prodava primo sadu na to na dvanactku (lze pouzit)
* poradne zkontrolovat dojezd, jestli neblbne
a jak rikal jacob.. radicka... (TT ohebna)... mozna spojkova packa.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hele všimli jste si někdo, že taky existuje tohle?
Náhodou jsem na to narazil při hledání v BMW-motorrad katalogu
morabo přiložený následující obrázek:
morabo napsal(a):
Hele všimli jste si někdo, že taky existuje tohle?
Náhodou jsem na to narazil při hledání v BMW-motorrad katalogu
to je fakt origininal?!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dneska jsem byl na servisu a dealerovy prislo nove sedlo od BMW. Je to nahrazka za original uzke. Trochu jsem se s nim projel a musim rict, ze je to fakt rozdil jako kr.va! Sedlo je mnohem sirsi a to jak pro ridice tak i pro spolujezdce. A taky je o dost mekci. Tusim, ze sem nedavno nekdo daval nejakou fotku. Podle mne, je to asi zatim nejlepsi sedlo na 8k.... Jen ta cena....
Nemusis, muzes....
Jak vidno z prispevku vyse, nekterym origo sedlo vyhovuje. Ma svoje prednosti, ale i zapory. Koneckoncu tak jako u vsech GS modelu, se motorky daji "dovybavit" vsim moznym i nemoznym.