už dlouho mám motorku zahnojenou od písku a bahna a byl čas, tak jsem připojil hadici s tryskovou pistolí na vodovod a motorku pořádně umyl. Vím, že je dobré se vykýbat rozetě a řetězu, jsem celkem opatrný i na palubku a podobně.....každopádně po umytí a vyschnutí motorka vůbec nereaguje. Jako kdyby tam nebyla baterka, ale ta je uplně v pohodě.
Voda se rozhodně nedostala ani pod sedlo, ani k baterii.....
Tušíte někdo, co s tím?
První mě napadlo nechat vyschnout...fajn, 2hodiny byla moto na sluníčku ve 32C. Nic. Takže odpojit baterii...počkat cca 30min a zkusit znovu...nic. Teď nechávám baterii odpojenou přes noc, nejsem si jist, za jak dlouho se vybije proud v poči, určitě tam budou nějaké kondenzátory, možná i akumulátorek, tušíte někdo, jak dloho to trvá? Nebo co dál?
Diagnostiku nemám a opravdu hodně se mi nechce tahat moto na vozejk a do servisu.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
už dlouho mám motorku zahnojenou od písku a bahna a byl čas, tak jsem připojil hadici s tryskovou pistolí na vodovod a motorku pořádně umyl. Vím, že je dobré se vykýbat rozetě a řetězu, jsem celkem opatrný i na palubku a podobně.....každopádně po umytí a vyschnutí motorka vůbec nereaguje. Jako kdyby tam nebyla baterka, ale ta je uplně v pohodě.
Voda se rozhodně nedostala ani pod sedlo, ani k baterii.....
Tušíte někdo, co s tím?
První mě napadlo nechat vyschnout...fajn, 2hodiny byla moto na sluníčku ve 32C. Nic. Takže odpojit baterii...počkat cca 30min a zkusit znovu...nic. Teď nechávám baterii odpojenou přes noc, nejsem si jist, za jak dlouho se vybije proud v poči, určitě tam budou nějaké kondenzátory, možná i akumulátorek, tušíte někdo, jak dloho to trvá? Nebo co dál?
Diagnostiku nemám a opravdu hodně se mi nechce tahat moto na vozejk a do servisu.
vyhybas se loziskum apod?
to muze byt take neprijemne..
co spinaci skrinka? chova se to, jakoby tam vubec nebyl klicek?
zkus zapojit a odpojit namocene konektory.. co ten velkej, co je vpravo za hlavou motoru?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
čisto teoretické typy : spínač stojana , núdzový vypínač motora mohla sa do nich dostať voda.
čítal som, že niektoré - vytvorené za jazdy údaje z počítača sa dajú vymazať tak, že odpojené káble od baterky spojíš akoby do skratu pri klúčiku v zapnutej polohe
Hmmm tak tohle je chuťovka ale pokud je to uplně mrtvý tak to nebude vodou v ložisku ani nějakém konektoru! Takže nereaguje ani světlo, blikna,klakson nic? nic uplně k.o?
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Bohužel, nebo bohudík, baterie je uplně ok. Nemám sice u sebe měřák, ale pokud přes přímo zapojenou zásuvku jde kompresor, mělo by být vše v poho. Naposled jela před týdnem, baterie byla ok, ale zítra budu mít měřák.
Moto je uplně mrtvá, po zapnutí klíčku nenaběhne palubka, nesvítí světlo, stěrače nestírají, klakson netroubí. Prostě uplně mrtvo. Vycházím z předpokladu, že kdybych někde ustřelil kabel, nebo vypadl konektor, zahlásilo by to chybu.
Jediná teorie co jsem vymyslel je, že se dostala někam voda a CAM odpojil elektřinu, aby se něco nepoškodilo. Ale i tak věřim, že by naběhl CAM do nouzáku a oznámil, že se potkáme v servisu.
Jedině spínací skříňka, tam se voda podle špíny na klíčku dostala, ale už to musí být suché, bylo to na slunci v dnešním vedru přes 2 hodiny....
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Jo a zkoušel jsem vyskratovat přívody k baterce, teoreticky by to mohlo dostat proud z oběhu i když myslím, že i tohle bude mít nějaké pojistné řešení....každopádně nic.
Kabely vypadají dobře, sice jsem nael nějaké podivnosti, ale ty vypadají jako že od BMW.
Jak to tak vypadá, tak se asi budu muset objednat na servis....tohle asi nerozchodí.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Pojistky žádné nejsou, tedy až na asi 2 od navi a zásuvky.
Uvidím zíttra, prokonzultuju to se servisním manuálem BMW a třeba něco vyschne, ale spíš už si rovnou půjčím Tranzita
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Malá kulturní vsuvka:
Asi mám štěstí....dorazil jsem do práce a kolega mě doběhl a sdělil, že někoho vyhodil od mého auta. Byl to evidentně zloděj, mám zničený zámek a vyhlídku na ukradení auta, neb na tom samém místě stojím pořád. Parádička.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Vidíš, druhý klíč zkusím, to mě nenapadlo. Tuším, že ten druhý je jen nějaká plastová náhražka, ale testnu to.
Přeparkovat na Karláku v PHA je problém, všude jsou modré zóny, navíc já tam mám rezervované místo. A dojíždím, takže jezdit MHD taky není zrovna ono.
Pojistka je, ale bohužel, asi to uplně výhodné nebude. Navíc se celkem bojim, že to nebudou krást, ale vykrádat, to by asi bylo ještě horší pokud poškodí palubku a tak. A alarm je taky, ale je to všechno Škodovácká záležitost, to ty kluci umí odpojit rychle. Stejně jako Jablotron a další běžné systémy. To je ale jedno, psal jsem to spíš pro pobavení.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal(a):
Vidíš, druhý klíč zkusím, to mě nenapadlo. Tuším, že ten druhý je jen nějaká plastová náhražka, ale testnu to.
Přeparkovat na Karláku v PHA je problém, všude jsou modré zóny, navíc já tam mám rezervované místo. A dojíždím, takže jezdit MHD taky není zrovna ono.
Pojistka je, ale bohužel, asi to uplně výhodné nebude. Navíc se celkem bojim, že to nebudou krást, ale vykrádat, to by asi bylo ještě horší pokud poškodí palubku a tak. A alarm je taky, ale je to všechno Škodovácká záležitost, to ty kluci umí odpojit rychle. Stejně jako Jablotron a další běžné systémy. To je ale jedno, psal jsem to spíš pro pobavení.
druhy klic ma normalne funkcni chip.
na paceni konzerv to neni, ale na startovani funguke.
btw: na karlaku nejsou rozumny podzemni parkoviste za +- prijatelny penize? nebo kus otamtud? v praze auto uz mnoho let na ulici neparkuju(eme)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nemám teda osmikilo, ale požívám alespoň jednou za rok wet-protect a myju wapkou relativně nešetrně a často a musím zaklepat, že zatím žádnej problém. http://touratech....otect.html
Umí to i vytěsňovat vodu, když je kontakt mokrý, tak bych to možná pro jistotu zkusil, než bych řešil servis...
Maiali nel Fango!
Kdysi jsem měl podobnou závadu, po zapnutí klíčku žádná reakce ale baterka byla dobrá.
Nevěřil jsem tomu ale bylo to špatným kontaktem na baterii. Při údržbě jsem čistil i konektory na baterii (možná jsem to i máznul nějakým olejem) a ono to vytvořilo izolační vrstvu. Projevilo se to až po několika dnech. Musel jsem pořadně očistit (přímo obrousit) vývody z baterie.
Asi to nebude tvůj případ ale kdoví, možná je tam velký přechodový odpor a jednotka vyhodnotí nízké napětí a vůbec nereaguje...
Jednou po umytí motorky mě to špatně startovalo, nakonec chytlo, tak jsem jel do práce, tam to celý den stálo na slunku(fakt hic), po práci opět špatně chytala. Doma jsem prostříkl WéDéčkem spínačku a bylo to vyřešený. Bylo to jedinkrát, co jsem ji po umytí motorky neoběhl tím WD a hned tohle. Tím chci říct, že 2 hoďky nemusí stačit.
vjetrnik - uz davnejsie ma to s tou F800GS preslo... kokoz na mojej adventurke som najvacsi problem s elektrikou mal asi len ten ze mi dva tyzdne blblo ABS koli tomu ze som neuvazene wapkoval aj vnutornu stranu nadrze
odvtedy ju mozem wapkuvat aj oblievat aj nechat zmoknut kolko chcem ten nemecky vergel sa vzdy rozkasle ako ma
No, tak nakonec byl problém v baterii. Odešel článek, baterie měla napětí, které sice utáhlo kompresor, ale už malé na motorku. Takže mít zkoušečku, asi sem si ušetřil vlek a odvoz motorky.....
Ale samozřejmě když už koukli na motorku, tak mi sákne olej zpod hlavy, kotouč na výměnu a tak dál.....
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special