Zdar, mám prosbičku ohledně led blinkrů. Kde by se daly sehnat, samozřejmě jsem napsal i do BMW za kolik jsou. Pokud ovšem někdo ví o stejných (velmi podobných) z levnějších zdrojů, budu rád.
Jo a ten znak co je na předních plastech, ten taky sháním.
Dík za tipy.
Tak ten znak asi jen u BMW, ledky jsem viděl podobný v Rakousku u luise asi za 15e.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Waltr napsal(a):
Zdar, mám prosbičku ohledně led blinkrů. Kde by se daly sehnat, samozřejmě jsem napsal i do BMW za kolik jsou. Pokud ovšem někdo ví o stejných (velmi podobných) z levnějších zdrojů, budu rád.
Jo a ten znak co je na předních plastech, ten taky sháním.
Dík za tipy.
taky se mi libi.. rekli mi pred casem 4k.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks napsal(a):
[quote]Waltr napsal(a):
Zdar, mám prosbičku ohledně led blinkrů.
taky se mi libi.. rekli mi pred casem 4k.
Za 4 Kč to jde... Za tak levno bych něco od BMW nečekal. Takže to bylo za kus,nebo za všechny čtyry? Ale i za 16 Kč by se to dalo koupit...
DOPR... Hicsi ty tvoje zkratky a angl. výrazy...
Led blinkrů je poměrně dost na netu po různých shopech,ale nevím jak je to s integrovaným odporem (aby ti to kamarádilo s přerušovačem) a kvalitou. Celkem jasný jsou Kellerman,Wunderlich a Touratech,ale ty jsou zase za dost peněz. Těžká rada...
Upravil BIGR dne 23.08.2010 09:16
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Hicks napsal(a):
[quote]Waltr napsal(a):
Zdar, mám prosbičku ohledně led blinkrů.
taky se mi libi.. rekli mi pred casem 4k.
Za 4 Kč to jde... Za tak levno bych něco od BMW nečekal. Takže to bylo za kus,nebo za všechny čtyry? Ale i za 16 Kč by se to dalo koupit...
DOPR... Hicsi ty tvoje zkratky a angl. výrazy...
Led blinkrů je poměrně dost na netu po různých shopech,ale nevím jak je to s integrovaným odporem (aby ti to kamarádilo s přerušovačem) a kvalitou. Celkem jasný jsou Kellerman,Wunderlich a Touratech,ale ty jsou zase za dost peněz. Těžká rada...
4k jsou 4 tisice a neni to rozhodne anglicky
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jak jsem psal i na jiném vláknu: vyměnil jsem za original BMW LED blinkry + odpor.. jednoduché a prosté.. Dal jsem blinkry z nové R1200GS.. jen ten blinkry stojí prostě dost.. 1.027,- kč vč. DPH... odpor cca 150,- Kč
ježek> Dával jsi jeden odpor na stranu? Jak jsi vlastně došel k dané hodnotě odporu?
Né že bych nevěřil, ale já nějak elektro moc neovládám.
Jde o to že ty jsi to fláknul na Dakara, a netuším jestli to na 800 není jiné. Je to totiž volitelná výbava. A taky tam v tvém vláknu zmiňujete jiné relé, ůdajně trávniček ho nabízí. Tuhle variantu nikdo nemá?
Děkuji za odpovědi.
Já mám TT a spokojenej, opravdu jsou dobře vidět, myslím si že víc, než origo.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Já je namontoval na 1200GS 2006 před měsícem. Blinkry jsou hezký, jsou vidět, a s odpory fungujou i bez přiřazení do řídící jednotky. Montáž je jednoduchá a pokud budeš šikovnej, zachováš i původní konektory pro případ montáže starých blinkrů. Cena je okolo 4700Kč i s odpory. V Inveltu mě hnali do diagnostiky, ale v tomto případě není potřeba.
Jsem vděčný za dvě kola s vrtulí, ale teď si švihnu oranžovou.
ne s odpory z fabriky nepočítej.. origo je to tak, že dáš LED blinkry a jednotka se naučí na LED blinkry a funguje to.. Jinak já to nedával na Dakara ale na obyčejné GS 650 a jeden odpor na každou stranu. Takže záleží na wattáži stávajících žárovek a podle toho odpor.. U F650 jednoválec má jedna žárovka 10W a dvě tedy logicky 20W tzn. jsem vzal odpor na 21W žárovku a je to. Relé zůstalo původní, páč si myslí, že tam jsou stále dvě 10W žárovky.. Jestli jde naučit F 800 na LED aby se nemusel dávat odpor se poptám..
jezek napsal(a):
ne s odpory z fabriky nepočítej.. origo je to tak, že dáš LED blinkry a jednotka se naučí na LED blinkry a funguje to.. Jinak já to nedával na Dakara ale na obyčejné GS 650 a jeden odpor na každou stranu. Takže záleží na wattáži stávajících žárovek a podle toho odpor.. U F650 jednoválec má jedna žárovka 10W a dvě tedy logicky 20W tzn. jsem vzal odpor na 21W žárovku a je to. Relé zůstalo původní, páč si myslí, že tam jsou stále dvě 10W žárovky.. Jestli jde naučit F 800 na LED aby se nemusel dávat odpor se poptám..
jasne... kdyz to tam davaji tovarne.
taky se mi libi, ale je to u mne priorita D.
nejdriv kotouce, pak ohlins vepredu vzadu.. a tak
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To je ten rozdíl 2000 co chybí k ceně blinkrů včetně práce. No to vypadá na odpory.
Led tedy nemá žádný odpor? Neznám kosntrukci Led, i když je mi jasné že tam asi Wolframové vlákno nebude.
Díky za pomoc. Až bude hotovo- poreferuji.
Waltr napsal(a):
To je ten rozdíl 2000 co chybí k ceně blinkrů včetně práce. No to vypadá na odpory.
Led tedy nemá žádný odpor? Neznám kosntrukci Led, i když je mi jasné že tam asi Wolframové vlákno nebude.
Díky za pomoc. Až bude hotovo- poreferuji.
nn.. preprogramovani CANBUS myslim.
zadne odpory tam nedavaji temer urcite.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2