Za celé dva roky záruky se problém palivoměru nevyřešil. čidlo měněno asi 2x, kalibrováno nevím přesně...ale mockrát, stejně ukazuje haluze, jak se zrovna vyspí. Já už rezignoval a jezdím podle počtu km od tankování. Já vím, že když na tebe svítí to hladový oko, že to není nic příjemnýho a můžeš si stokrát opakovat, že máš plnou
Říkali mi, že je to primárně problém jen u ADV, kde je velká nádrž a má tendence to "natékat" je do jednoho ucha a tím to mate měřák, ale koukám že ty máš klasiku GS, tak nevim. Jak říkám, já už rezignoval...
GS 1200 R Adventure
N mě se stalo to stejný v záruce a vyměnili mi indikační pásek v nádrži (něco jako plovák) a od tý doby ok. Někdo tvrdil, že se to řeší jen přehráním softwaru, naopak v inveltu mi řekli, že to 12 dělaj a že snad na 800 na to byla svolávačka.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
To, ze se chova prapodivne vim, s tim jsem se naucil zit. Ale ukriceny hladovy oko pred ocima nejak nezkousavam
Motorka ma najeto 62tkm v jakemkoliv pocasi, takze me i napadlo jestli nemuze byt nekde zoxidovanej kabel, ulomenej konektor.... Jen poradne nevim kam se mrknout.
Palivoměr je potvora, mě zas pro změnu ukazoval pořád půl nádrže a já byl v klidu až do chvíle, kdy mi to chcíplo asi 3 km od domu (zaplaťpámbu) a nechtělo jet dokud jsem něco nedolil . No, ale půl nádrže to ukazovalo fakt dlouho ...
Tom
mel jsem to same na eSku a tady nevedeli. Diagnostika v Invelti nic neukazala. Tak jsem zajel do BMW Dresden, kde mi prehrali nejakou elektroniku a hle, vse zas fungovaje na 100% ;o))
Řešení za kačku
Tak mě ta holka taky pěkně vypeka a kamarád mi vezl kanystr benoše do pole .
Levná oprava to není tak jsem hledal řešení... a komu vadí svítící oko tak jsem jedno řešení našel.
Prostě bypass snímače paliva....
...nádrž ukazuje stále plnou a hladové oko nesvítí. Jen je potřeba si hlídat kilometry.
K úpravě je potřeba dvou odporů a to 2k a 1M.... investice cca 1,-Kč.
A upravit kabeláž podle schéma.
střihnout prostředí dva káblíky a hnědo fialový spojit se zeleno červeným a zeleno červený napojit na zeleno modrý.
A vše dobře zaizolovat.
kovmi přiložený následující obrázek:
Ty jo tomu Teda říkám "oprava" problému to je jako když by mi tekla kapalina ze zadního brzdového třmenu a kombinačkama bych zmáčkl trubku a už by to ne teklo a jezdit se bez toho da
Tak je jasné, že oprava to není a výměna pásku resp. snímače v nádrži je ideální, ale dočetl jsem se zde, že spoustu lidí jako mě štve "To" hladové oko... a blikání displeje, navíc když se tu píše, že i výměna snímače není definitivní, tak nerozumím proč BMW nenašla řešení.... těch lidí co s tím mělo problém tu není málo, navíc na to měla být i svolávačka, jak tu někdo uvedl, nebo je řešení jednou za pár let utratit šestku za výměnu snímače?
Upravil kovmi dne 08.08.2014 16:19