Rozhodl jsem se poridit druhy set kompletnich kol pro 8k. Chci si nechat origo na jezdeni po silnici se silnicnima gumama a druhy set ostre spunty. Preci jen v tydnu nalitam pres 600km na cestach do prace a zpet a polospunty v podobe TKC mi moc nevyhovujou pro offtrack.
A zde je dotaz...: Pokud dam dozadu 18", musi se prekalibrovat ABS? To by byla trochu cara pres plan....
Upravil swat dne 22.09.2010 14:59
Jo, presne, na tom jsem se taky zasekl, pokud to ma byt komplet s kotouci, je to darda.
Jinak ABS by melo byt ok, prokluz je meren na kotoucku, ktery bude mit stejny prumer. Rychlost otaceni by nemela hrat roli (tam se 17 a 18" lisi), roli hraje zrychleni/zpomaleni otaceni. Proc te laka 18"?
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Jeste me napada, proc abs? Pokud budes mit drapce, stejne se abs chova naprosto nesmyslne. Ja mam vepredu Desert a i vetsi myslenka na brzdu mi abs spina. A v offroadu abs stejne nepouzivas, ne?
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Vyspekuloval jsem tohle: Rafky Excel, modifikovany stred KTM, nerez zesilene draty, KTM rozeta pro zadek. Bez brzdovejch kotoucu to vychazi na $700 predek (komplet) a $850 zadek (komplet) + kotouce a ABS krouzky.
18" chci kvuli rozmerum gum. ABS chci zachovat, protoze se nejak k mistu, kde vyjizdim mimo silnici potrebuju dostat...A taky bych nerad, aby to hazelo chybova hlaseni. Samo ze v terenu mam ABS vypnute.
Myslím, že z ABS budeš dost zklamaný, až se k místu budeš dostávat. To ABS funguje tak, že pokud nemáš čistý dobrý asfalt, zabrzdíš jinak, než velmi jemně, ABS tě pustí dopředu. Tedy pokud budeš mít drapce, na TKC, Karoo a podobných to relativně jde. Na zadku je to asi jedno, ale díky předku už jsem si zažil pěkných pár horkých chvilek, takže s offroad (nezaměňovat s enduro) obutím ABS vypínám i na silnici. Tuším, že i Pipo něco podobnýho říkal, takže asi to nebude jen mým ABS.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
adventure73-pardal napsal:
Jinak komplet EXELOVÝ KOLA ZDE
Pokud by jsi musel ty ceny v USD dodanit DPH a clem tak je to asi nastejno a nebo pokud si umis odecist DPH tak je tohle bych rekl jeste levnejsi a nebo srovnatelné
Tuším, že on je v Austrálii, pokud si to nepletu.....
Máš i kotouče a ten ABS kroužek? Abych se dopočítal (navíc ty kotouče na obrázku jsou parádní) Pokud máš kotouče, jaké destičky k tomu? Do offroadu se snad používají jiné směsy, nebo je to jedno?
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Ahoj,
jeden postřeh - taky uvažuji o záměně zadní 17 za 18 (Excel) a Milan z TT mě psal, že z důvodu většího výběru off pneu je ta úvaha OK a současně psal, že je nutno zjistit, zda-li se tam 18 vleze....
Carpe diem
Rafky koupim tady u nas, stredy, rozetu a kotouce necham poslat z US. Celkova uspora oproti kompletum, co tu nabizi pardal je kolem $600. Tyhle stredy jsou i o chlup lehci nez origo BMW.
No, ty středy a uchycení rozety jsou vysloveně krásný.
Jinak 18" kolo se vejde určitě. Nevadí to ani s tlumičem na dorazu. Je tam i dost místa pro vysokej drapec.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
2 viajero: to by bylo asi komplikovane, pac ja to necham poslat do Australie... Ale pokud chces, muzu to vykomunikovat. Dneska mu napisu a zjistim detaily. Trochu me zarazi, ze rozmer Exel 1.60 x 21 neni homologovan. Jeste to muzim zjistit...
to Vjetrnik: to jo. Zvlast ta oranzova, co ted BMW dava na 800stovku uz se pomalu KTM podobat zacina.... Jeste doladit odstin... :-) Oni se to soudruzi v Nemecku jeste nauci...