Přátelé, kamarádi, tak a je doma!
Ale nepředbíhejme. Je tomu už víc než dva roky, co jsem si po různých skůtrech a kroskách bez spz pořídil první skutečnou motorku co může legálně na silnici, no a samozřejmě taky zvládne i něco v terénu. Poměrně rychle jsem se rozhodl pro BMW. S 800GS, pro níž jsem se vydal, jsme si ale po projížďce úplně do oka nepadli, zato s 12kou to byla jiná. Láska na první svezení. Ale chtěl jsem novou a na tu bylo jen s odřenýma ušima a navíc by to nebyl Adventure, kterého jsem si velmi rychle vysnil. V práci byl ale na spadnutí veliký projekt, který by finanční situaci vyřešil a tak jsem se rozhodl počkat. Ale bez motorky jsem už odejít nechtěl a tak jsem se od prodejce tehdy Autecu, pana Šubrta, nechal zlákat na novou G650Xcountry. Tou prý oni v práci jezdí do města nejraději. A taky že jo. Byla to novinka a fungovala fakt báječně. Dobrá, rozjezdím se na téhle a přes zimu pořídím toho neodolatelnýho mastodonta a alespoň do jara pěkně poladím (v duchu už jsem na ni věšel kompletní katalog Touratechu, možná i dvakrát…).
Jenže člověk míní a život stejně vždycky mění. Neviditelná, ale hodně citelná, ruka krize dopadla i na mně, z projektu sešlo a já si musel dál „vystačit“ jen s GXC. Upravil jsem ji na cestovanější verzi a dál byl docela spokojenej… jenže. Přišel další obrat. Moje drahá polovička, která původně jevila o motorky zájem asi jako náš kocour o sousedovic uštěkanýho vlčáka, se dala jednoho dne přemluvit na projížďku a další den už jsme jezdili ve dvou. A co si budeme povídat, tady Géčko narazilo na své limity. Kochačka čtyřicítkou byla v pohodě, ale to si toho člověk ale za den moc neprohlídne… Ne, že by nešlo rychleji, dokonce jsme na různých výletech zdatně sekundovali Vjetrníkům a nezřídka i ujížděli zbytku skupiny, ale požitek to tak úplně nebyl. Přeložení vzadu se na jízdních vlastnostech prostě projeví a což mi připravilo nejednu horkou chvilku. Jenže když já nechtěl ze svých nároků a představ slevovat a do starší 12ky s půlkou výbavy a na loukotích, se mi prostě nechtělo. Doufám, že si to nikdo nevezmete osobně, ale mně za ni prostě bylo při vzpomínce na „mojí“ Adventůrku líto peněz, zvlášť, když se na obzoru zase začaly objevovat ty zpropadené projekty „na spadnutí“…
Osudnou se mi stala až letošní společná projížďka: http://bmwgs.cz/f...ad_id=8086. Při raním srazu na pumpě se mně Ivo Bohuslav zeptal, jestli mně to Country ještě baví (díííííííííííky) a mně došlo, že opravdu NE a že čas na změnu už skutečně nastal! Jak to ale vyřešit a jak se poprat s mým vysněným ideálem, který mi vždycky konečné rozhoupání zhatil…?! Mrkám na mobile.de a při pohledu na první 12ky v očesaných verzích se opět dostavuje efekt zmije v kapse (překlad: tj., když se ti chce pro peněženku šáhnout asi tak, jako by na ní opravdu seděl inkriminovaný plaz ). Moment, vždyť to přece nemusí být 12ka, vždyť i přeci z fóra znám hromadu krásných, někdy i krásnějších starších boxerů. Zadávám tedy hledání 1150GS a hned u třetího prohlíženého inzerátu mi padá čelist, lapám po dechu, srdce buší, potím se a v hrudníku jako by mně lechtalo padesát motýlů… JÁ SE ZAMILOVAL. Voňavka, speciální model, nebo výroční, nebo co to je, kompletní výbava i dokumentace, najeto 15!!! tisíc km, čerstvě po servisu, nový pneu, soukromý prodejce… Navíc model 02, takže žádný posilovač atd.
Nastává průšvih, ten den odjíždím na dovolenou, jak to vyřídím, vždyť mi jí někdo vyfoukne! Volám Vjetrníka a házím to na jeho bedra, s tím, že když se mu podaří prodej vyjednat, ať pověří Boba. Nebudu vás dál unavovat detaily, i když nervák to byl a co půlden mi chodily smsky jak to vypadá dobře, pak zase blbě a tak pořád dokola. Ve stručnosti, oba kluci se postarali báječně patří jim můj neskonalý dík, máte to kamarádi oba u mě! No a tady jsme:
morabo přiložený následující obrázek:
[170.93Kb]
Upravil morabo dne 24.09.2010 05:36
Maiali nel Fango!
PS: zatím čekám zpropadenou SPZ, tak už se brzy svezeme víc než jen po garáži a já budu moct napsat i nějaké ty dojmy.
(Nikdy předtím jsem na 1150 ani neseděl, natož abych se projel )
Když už píšu ještě jeden příspěvek, tak přidám samostatnou fotku.
No že jí to sluší?!
morabo přiložený následující obrázek:
take gratuluji, ale to uz jsem rikal
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
krásná.. taky mám takovou... určitě jsi udělal líp s 1150.. je to přece jenom etalon kvality u BMW.. :-D ne jako ty předražené plastové mrdky... jinak neznám tvou drahou polovičku, ale slovním spojením "přeložení vzadu se to už projeví" sis asi moc nešlplhl co? :-D
TAKE IT EASY
all: díky kluci
misakGS: tahle je fakt bez
LUKES: no to bych ukecal, ženušku mám jak pírko a na GXC byl cítit i naloženej topcase a co teprve když jsem vezl Hickse
Upravil morabo dne 24.09.2010 07:37
Maiali nel Fango!
Moc pěkná... a moc dobře vím, co radosti 1150 udělá jinak u 1150 je 2002 ten nej rok ještě jen jedna svíčka na válec (u twin-sparku nějak zlobila cívka), posilovač taky zlobil... takže si to vyhmátnul stejně jako já, kolego už jen dovybavit a hura na cesty
LUKES napsal:
.. ne jako ty předražené plastové mrdky...
nerouhej se!!
Upravil Pivos dne 24.09.2010 08:07
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
morabo napsal:
all: díky kluci
misakGS: tahle je fakt bez
LUKES: no to bych ukecal, ženušku mám jak pírko a na GXC byl cítit i naloženej topcase a co teprve když jsem vezl Hickse
pche! kterej spolujezdec vlastnim telem vykryva nerovnosti a obcas se snazi brzdit nozni brzdou?!!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jo jo dobrá volba, a ještě určitě zbylo hodně na doplnky, vyroční barvy jsou vyroční barvy. To at se nikdo nezlobí ale to se u dvanactky ještě nepovedlo. Já kdyz jsem viděl svou tak jsem se taky hned zamiloval. Modrá je dobrá :-)
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
pořád jsem měl v hlavě něco s 80kou a pak moudrá wikipedia mi odpověděla: V roce 1922 byla otevřena továrna v Mnichově, na místě kde automobilka sídlí dodnes. Takže 80-té výročí automobilky
HonzaGS-SV: super, moc dík. Tak to mám ještě větší radost, na číslo 8, já mám slabost a celý život (od narození ) kliku.
Upravil morabo dne 24.09.2010 09:16
Maiali nel Fango!