Ahoj, máte někdo zkušenosti s Mitas E-09 ??? Chci je dát na dvanátku ADV a někdo říká, že duše ano, někdo zas že duše být nemusí. Výrobce je uvádí jako dušovky, tak hledám víc názorů a hlavně zkušenost. Díky za odpovědi.
no je tady o nich už všude hodně napsáno,já osobně je jezdim a mam je obutý bezduš a podlepený tmelem co je na patky,a skoro vubec mi to neutiká a když jedu někam dál tak vozim duše kdybych to někde nějak blbě píchnul,já osobně sem snima nadmíru spokojenej na R1100GS,na silnici držej velice dobře a na vodě taky,jen si dej pozor ať koupíš 09DAKAR měl sem tam nedakarku a ta mě na vodě strašně klouzala,ale dal sem dakarku a je uplně luxusní,v terenu jsou taky celkem dostačující,neni to samozřejmě ostrej drapák,a ta přední má trochu mělký špunty,ale za ty prachy je to prostě luxus,já sem spokojenej,jediný co se jim dá trochu vytknout je velká hlučnost,ale na všem je něco
Po dlouhý době se rozhoupali a začali dělat 140.
Proboha lidi. Mitasky nejsou gumy na takhle těžký motorky. Nemaji takovou nosnost ani rychlostní index a vůbec už ne rozměr. Na gumách se nemá šetřit,protože ten kousek stočený gumy vás drží na silnici i s motorkou za hodně peněz!
Proč šetříte na něčem tak důležitým jako jsou pneumatiky???
Koupili by jste si holinky na tůru do hor? Asi ne co?
Tak myslete hlavou...
No, nevím proč je tak zatracujete?!
Já jsem je teda nikdy nejezdil, ale od hodně lidí jsem na ně slyšel chválu...
A kdyby je dělali ve správném rozměru, tak bych je klidně zkusil...
KTM 1190 Adventure R
Souhlasím se Shimanskim... Nevim proč je tak zatracujete? Kolik sad gum od Mitasu jste odjezdili, aby jste dělali nějaký verdikt? Co se týče váhy motocyklu tak BIG rozhodně nijal lehčí nebyl a rozhodně ne plně naložený na dovolených a na E-09 jsem odjezdil cca 3 sady a před tím i nějaké jiné značky. A rozhodně spokojenost - bohudík na Biga dělali správný rozměr!
Na BMW mám odjeté tyto sady:1xtourancky, 2xE-09, 1xE-07 a mohu mitasky opět chválit! Je jasné pokud by jsem jezdil jen po asfaltě tak tam budu mít nějaké jiné pneu než mitas... Ale jinak mitas E-09 překvapivě slušné chování i mimo terén a E-07 jsou slušné univerzální pneu se slušným kilometrovým průběhem. Jen je tedy veliká škoda, že se nedělají ve správném rozměru.
Nepatřím mezi nějaké "střelce", ale moto používám půl na půl kilometry. dovolená (plně naložený a ve dvou) / běžný provoz a terén (sólo jízda - občas ve dvou) skoro bez zátěže.
Jo a dakarky E-09 se dělají pouze na zadek a nevím nic o měkčí směsi, ale co vím od Mitasu tak mají nějakou tu vrstvu navíc a proto jsou vhodné na těžké a přetížené moto jsou také odolnější proti průrazu a tudíž i težší....
No a jinak kamarádi z naší bandy jezdí vesele E-07 a E-09 i na takových dravcích jako jsou KTM LC-8 a k maximální spokojenosti! Bohužel ani tam není rozměr dodržen!
HAWK
Upravil SPEEDY dne 15.02.2008 21:21
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
BIGR napsal:
Po dlouhý době se rozhoupali a začali dělat 140.
Proboha lidi. Mitasky nejsou gumy na takhle těžký motorky. Nemaji takovou nosnost ani rychlostní index a vůbec už ne rozměr. Na gumách se nemá šetřit,protože ten kousek stočený gumy vás drží na silnici i s motorkou za hodně peněz!
Proč šetříte na něčem tak důležitým jako jsou pneumatiky???
Koupili by jste si holinky na tůru do hor? Asi ne co?
Tak myslete hlavou...
Co je to za nesmysl? jaký nemají index?
Mitas 140/80-17 E09 DAKAR, 69T, TT index 69T to je přeci jasné né, stejná nostnost jako (150/70 B17 69Q tl TKC80 Continental) a rychlostní index? taky suprový? drapáky jsou do terénu, chci vidět jak ten index překonáš a jestli chceš bláznit na silnici, tak tam dej Tourance.
A my je tam nedáváme kvůli šetření peněz, ale pro jejich výborné jízdní a dojezdové vlastnosti, tedy mluvím o té zadní.
Neznám žádnou jinou gumu, která má tak suprové vlastnosti.
TKC hrůza v blátě a Karoo zase nic nevydrží...
takže není co řešit, jen prosím výrobce ať už udělá konečně ten náš rozměr
joo lidi, vy co je tak stále pomlouváte, tak doufám, že jste je testovali a najeli na nich alespoň 10tis. pro objektivní kritiku.
Přezul jsem Micheliny Anakee na M-09 a moje dojmy jsou následující:
- na silnici drží velmi dobře, jen o málo hůř než Michelin
- v lehčím terénu znatelný rozdíl v trakci i držení stopy
- v těžším terénu obrovský rozdíl - jedu tam, kde bych před tím neprojel
Za mínusy bych považoval jen horší boční vedení přední gumy, zejména v terénu.
Můj závěr: kdo si občas vychutná jízdu mimo asfalt, ten určitě neprohloupí s M-09, na čistě silniční ježdění existujou lepší.
Podotýkám, že je mám na dvouventilu a tam ty rozměry i váhy sedí...
shimanski napsal:
No, nevím proč je tak zatracujete?!
Já jsem je teda nikdy nejezdil, ale od hodně lidí jsem na ně slyšel chválu...
A kdyby je dělali ve správném rozměru, tak bych je klidně zkusil...
Já je nazatrcuju. Taky jsem na nich jezdil. Jenže na lehčích motorkách a hlavně jsem měr rozměr co tam patří a co Mitas dělá. Odjezdil jsem několik sad na dvou Dominátorech,pak na Transalpu a Africe. Jenže pak jsem si jednou koupil (sehnal jsem za dobrou cenu) Continentaly. A to byl rozdíl! Musí si tím asi projít každý. Je fakt,že jsou levný. A třeba vyloženě na krosky jsou ideální. Mitas na plochou dráhu je vinikající. Ale na ten asfalt to není moc dobrý. Asi jsem už zmlsanej lepšíma gumama,ale já si je už nekoupim. Prostě mi nevyhovujou. A navíc potom co mi začaly praskat jim už nevěřim. Navíc do Pražskýho Mitasu dodávám a mluvím s lidma co tam dělaj. Tak vím co si o tom myslí oni sami. Zeptejte se někdy těch co ty gumy montujou a ne těch co je prodávaji...
Až se začnou dělat mitas ve 150 tak o nich budu teprve přemejšlet.když si můžu koupit motorku za 150 000.- na který mi guna vydrží i 15 000km tak tam přeci nebudu cpát náký pneu co tam rozměrově nesedí né sem sice kuchař a peněz moc není ale nejsem tak bohatej aby jsem si mohl kupovat levný věci
tady neco kdyby nekdo chtel max setrit http://www.motork.../?did=5255 Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
basto napsal:
Až se začnou dělat mitas ve 150 tak o nich budu teprve přemejšlet.když si můžu koupit motorku za 150 000.- na který mi guna vydrží i 15 000km tak tam přeci nebudu cpát náký pneu co tam rozměrově nesedí né sem sice kuchař a peněz moc není ale nejsem tak bohatej aby jsem si mohl kupovat levný věci
PŘESNĚ TAK.
Ale je pořád spousta lidí,kteří jdou především po ceně a vlastnosti výrobku jsou až na druhém místě. A jsou ochotni slevit i z užitný hodnoty. Hlavně že to bylo levný...
Na to jestli je to vůbec vhodný,nebo není na tu určitou věc se vůbec nekouká.
A to velká chyba,která se může vymstít... Jako "To neděláš dobře Jaroslave,že strkáš ty vypálený sirky zpátky do krabičky".
Upravil BIGR dne 16.02.2008 10:48
Pro lidi co pomlouvají MITASKY : Zadní guma - váhový a rychlostní index souhlasí, rozměr na bokách pneumatiky o 10 mm menší, poměr výška ku šířce o 10% větší, přední guma - rychlostní index sedí, váhově asi o 10 kg menší limit, šířka o 10 mm na boku pneumatiky menší a poměr výška ku šířce o 10% větší. O jejich kvalitách a neduhách mluvit nebudu, toho se tady napsalo už setsakramentsky dost. A věřim tomu, že lidi co je pomlouvaj, tak ty gumy nikdo z nich neměl na kolech nasazený a kdyby je tam dali, tak aspon polovina u nich zůstane. Ale na druhou stranu nic nezměníme na tom, že ten správný rozměr nemají. http://www.bmwgs....post_10395
Upravil Cycli dne 16.02.2008 10:50
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
vžádném prípadě nepomlouvámje podotýkámobuté jsem je neměl ale beru to z prakse kuchaře: příklad: svýčková bez brusinek stojí taky za prd ale to vše je věc názoru