Už jsem to nemohl vydržet se dívat pouze na fotky a tak jsem si pořídil velké lego na zimu. Chci zjistit , ale přesnou specifikaci tohoto modelu? např výfuky byla v chromu jen koncovka nebo celé svody???
easyrider přiložený následující obrázek:
ja jen právě nevím, které tam patří originál. Nemám bohužel PD z 84 , ale mám první 81 a velkou nádrž PD jako na fotce, ale takhle bych si přál výsledek.
Upravil easyrider dne 14.10.2010 17:29
easyrider napsal:
Už jsem to nemohl vydržet se dívat pouze na fotky a tak jsem si pořídil velké lego na zimu. Chci zjistit , ale přesnou specifikaci tohoto modelu? např výfuky byla v chromu jen koncovka nebo celé svody???
Hodne zavidim.Jinak PD se delalo pouze 84-87.Takze mas kit.Myslim,ze origo jsou stribrne svody i stribrna koncovka.Kdyz to hodis do vyhledavace,tak jsem to kdysi nasel na nejakem nemeckem foru,kde to resili.Jinak PD se proti normal G/S lisi jeste nastavenim motoru.(58 Nm at 4000 rpm vs: 56,7 Nm at 5000 rpm.)
Cast PD taky mela na nadrzi podpis Gaston Rahier.
Myslim,ze tady na tech obrazkach by mohl byt opravdu orig.stav http://www.pbase....aris_dakar
Upravil vevis dne 14.10.2010 18:49
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
díky ty fotky jsou super a mají černé svody????: Stejně je to krásná brambora, že ano??? Snad se mi podaří ať vypadá co nejvíce jako ty na fotkách. Kdyby někomu doma překážel tachometr a ten panel z kontrolkami tak se hlasím.
Tady mas ty rozdily oproto 80G/S popsane vsechny.Je to z prekladace.Myslim si,ze opravdu i orig. svody jsou stribrne.
V roce 1984, BMW představit první "Afrika" enduro kolo, R 80 G / S Paříž Dakar. Rozdíly oproti R 80 G / S, jsou:
* Větší ocelová nádrž (32 lit./8.9 gal.) S podpisem Gastona Rahier o to
* Sólo sedadlo s pevnou nosič (dostat pod sedadlem, všechna sedadla / rack jednotka musí být odstraněny)
* Žádné plastové boční panel (baterie je viditelná)
* Nerez výfuk s černým krytem
* 12v/20Ah baterii v místě 12v/16Ah
* Hmotnost: 205 kg
* Točivý moment motoru o 58 Nm hodnotou při 4000 ot / min vs: 56,7 Nm při 5000 ot. / min
vevis přiložený následující obrázek:
[8.1Kb]
Upravil vevis dne 14.10.2010 21:28
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Teda Easyrider, to je opravdová paráda! Takovejch tady v originále moc není. Fandím a těším se na fotky z průběhu renovace
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Výfukový svody prodává Wunderlich, pár za 229€. Jsou to nerezový repliky, ale originál stejně neseženeš...
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63