Já si nechával repasovat centrální tlumič u pana Procházky.
Nevím přesně z hlavy obec,kde bydlí,ale je to u Prahy.Tu je na něj telefon :317776451
Je kvalitní,levný a rychlý!
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
Já si nechával repasovat centrální tlumič u pana Procházky.
Nevím přesně z hlavy obec,kde bydlí,ale je to u Prahy.Tu je na něj telefon :317776451
Je kvalitní,levný a rychlý!
mam najeto přes 50 tis km a už o tom uvažuju. Sice kola oskákaný nemam, ale nejak mi příde, že už se to vlní víc než je zdrávo. Na kolik to bajvoko příde ten zadní tlumič?
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Zdar všem, po 53tis. najetých km přemýšlím o nějakém "obnovení" centrálního tlumiče a zjistil jsem, že nevím, co si vlastně představit pod pojmem "repase"...? Kde, za jak dlouho a cca za kolik se to nechá udělat vím, ALE co s tím tlumičem prakticky udělají a kolik to pak třeba vydrží km ve srovnání s novým tlumičem?? Předem dík za reakce k věci...
Teď jsem si ještě všiml současného tématu v anketě a napadlo mě, co byste kdo doporučil za typ, pokud bych uvažoval o výměně za nový a proč...?
Upravil Woodman dne 29.08.2011 14:19
Tome, repasí se rozumí primárně výměna olejové náplně, která během provozu absorbuje prach, vodu, atd, čímž se tvoří emulze, která pak ucpává vnitřnosti, dře pouzdra atd. S tím se rovnou tlumič zevnitř čistí, mění se gumová těsnění, stírátka, atd, tak aby se tlumič dostal na stav nového (minimálně aby se obnovila jeho funkce). Stejně jako třeba přední vidlice by se správně tlumič měl dělat u silničních motorek každé dva roky, jako náplně typu brzdovka atd....
V případě ostrých motorek se pak dělá třeba i častěji, pokud člověk závodí. Jinak stačí po roce, jako doporučují výrobci tlumičů typu Ohlins....
Tož tak
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
OK, dík. Jsem překvapen, protože jsem měl za to, že centrální tlumič obecně vydrží bez údržby větší nájezd km než třeba přední vidlice... (Mám ročně tak 10-12tis, nezávodím (obvykle) ani na silnici ani v terénu, navíc nejezdím žádný extra offroad.) Na Ohlinse jsem na TTstránkách koukal, ale to je mimo moje finanční "představy", kolik by tak přibližně stál nový třeba origo BMW nebo jiný?
Základní řada HyperPro stojí na 12-ku kolem 12-ti tisíc, takže na 650 to bude asi podobné....zkus napsat třeba Milanovi do TT...origo BMW nemá smysl, když není repasovatelný...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Woodman napsal:
OK, dík. Jsem překvapen, protože jsem měl za to, že centrální tlumič obecně vydrží bez údržby větší nájezd km než třeba přední vidlice...
taky ve predni se meni olej co 30 tisic, ne?
mas vzadu menenou pruzinu?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Woodman napsal:
OK, dík. Jsem překvapen, protože jsem měl za to, že centrální tlumič obecně vydrží bez údržby větší nájezd km než třeba přední vidlice...
taky ve predni se meni olej co 30 tisic, ne?
mas vzadu menenou pruzinu?
Mám stažen BMW Motorrad Maintenance Schedule a tam píšou výměna oleje ve "telescopic forks" (u Dakara) po 20 tisících, čímž je předpokládám myšlena pouze přední vidlice...ale o centrálním tlumiči tam nic nevidím...
a měněno nemám nic, moto je kromě údržby (vč. komplet servisu ve 40 tis., což zahrnuje třeba i palivový filtr) ve stavu jak jsem koupil (měla najeto asi 28 tis, teď má 53,5 tis a mám ji 2 roky).
Pravděpodobně serie bude nerepasovatelná, tak o tom manuál taktně mlčí....
Pokud jezdíš ve dvou, jako že jezdíš, tak bych přemýšlel o pružinách a oleji do přední vidlice a celém zadním tlumiči....postupně do tohoto bodu dojdeme všichni. Já mám zadní nový týden a přední mne čeká asi v dohledné době taky....jen ta cena
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
i....postupně do tohoto bodu dojdeme všichni. Já mám zadní nový týden a přední mne čeká asi v dohledné době taky....jen ta cena
Svata pravda.Zatim mam 103000km a neverim,ze to bez repase da jeste vic,nez max.par desitek tisic....
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vjetrnik napsal:
Pravděpodobně serie bude nerepasovatelná, tak o tom manuál taktně mlčí....
Pokud jezdíš ve dvou, jako že jezdíš, tak bych přemýšlel o pružinách a oleji do přední vidlice a celém zadním tlumiči....postupně do tohoto bodu dojdeme všichni. Já mám zadní nový týden a přední mne čeká asi v dohledné době taky....jen ta cena
v rychlosti... vis sam, ze to zrepasuje p. Buran ci ten u Benesova. Takze Woodmane nepanikar
vice vecer.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tady toho mas o tech repasich dost. http://bmwgs.cz/f...owstart=20
Chvalej tam jisteho pana Berana,kterej bydli kousek ode mne.A cena repasu pry je cca 1500-2000kc podle toho jestli je rozebiratelnej,nebo ne.
Kontakt:
Pavel Beran
Velký Dřevíč 264
54934 Hronov 4
email:tlumicrepas@seznam.cz
tel.:+420777264462
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Tady toho mas o tech repasich dost. http://bmwgs.cz/f...owstart=20
Chvalej tam jisteho pana Berana,kterej bydli kousek ode mne.A cena repasu pry je cca 1500-2000kc podle toho jestli je rozebiratelnej,nebo ne.
Kontakt:
Pavel Beran
Velký Dřevíč 264
54934 Hronov 4
email:tlumicrepas@seznam.cz
tel.:+420777264462