Zdravím všechny, plánuju si v zimě koupit výše uvedenou mašinku od BMW. Bude to můj první němec, tak bych se rád zeptal, kolik zvládne naběhat motor? Na inzercích se prodávají s nájezdem kolem 50-80 tkm tak co od něj můžu očekávat. Dík.
bubenik napsal:
Zdravím všechny, plánuju si v zimě koupit výše uvedenou mašinku od BMW. Bude to můj první němec, tak bych se rád zeptal, kolik zvládne naběhat motor? Na inzercích se prodávají s nájezdem kolem 50-80 tkm tak co od něj můžu očekávat. Dík.
Co jsem viděl max, tak asi 750tis km na 1100 GS, což je stejný motor.
V 50 - 80tisících je motor akorát zajetej, a to beze srandy.
bubenik napsal:
Zdravím všechny, plánuju si v zimě koupit výše uvedenou mašinku od BMW. Bude to můj první němec, tak bych se rád zeptal, kolik zvládne naběhat motor? Na inzercích se prodávají s nájezdem kolem 50-80 tkm tak co od něj můžu očekávat. Dík.
Co jsem viděl max, tak asi 750tis km na 1100 GS, což je stejný motor.
V 50 - 80tisících je motor akorát zajetej, a to beze srandy.
To je fakt,někde jsem viděl fotky 1100GS odněkud z Austálie myslím a měla kolem 450tis.
bubenik napsal:
Zdravím všechny, plánuju si v zimě koupit výše uvedenou mašinku od BMW. Bude to můj první němec, tak bych se rád zeptal, kolik zvládne naběhat motor? Na inzercích se prodávají s nájezdem kolem 50-80 tkm tak co od něj můžu očekávat. Dík.
Co jsem viděl max, tak asi 750tis km na 1100 GS, což je stejný motor.
V 50 - 80tisících je motor akorát zajetej, a to beze srandy.
To je fakt,někde jsem viděl fotky 1100GS odněkud z Austálie myslím a měla kolem 450tis.
To je von, o kterém jsem psal, 450tis mil, to jest 750tis km.
bubenik napsal:
Tak to jste mě potěšili, motor holt bude pořádný držák. Bál jsem se že při takovém nájezdu to bude před smrtí, nebo GO.
Tento předsudek v češích vypěstoval národní sport zvaný "Přetáčená".
I motory s nižším obsahem najedou stovky tisíc, pouze to trvá tak dlouho, že je majitelé dřív vymění, než by motor odešel
Pokud se samozřejmě nejedná o motor, který měl nějakou výrobní vadu, jako třeba staré VF750, které měly problémy s mazáním.
moja ma 69.000 km poctivych, motor nevyzera na to ze by isiel umriet a chalani co uz davnejsie prekrocili 100tkm tikaju v pohodicke, igor brezovar ma 240tkm, a na www.advrider.com najdes cloveka ktory mal 700tkm na 1150GS pricom nemal robeny motor (2spojky, 3 kardany) a taktiez sa da najst 1100GS s milionom km zo stale funkcnym motorom
ten motor je nezmar, treba mu davat 20w50 mineral, menit ako je predpisane, nezabudat na spotrebu oleja a dolievat a ten rozkosny nemecky tikajuci nezmysel ta prezije
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 26.10.2010 11:26
tak to prosim komentuj akoby len pre mna
lebo:
idem cez zimu riesit svoje pruziny / tlmice a snazim sa docitat ako sa nejak exaktne zistuje ze je pruzina / tlmic umrety
pruzina: umiera podla pouzivania a namahania motky predpokladam ze pri mojich 84tis umiera ale...?
tlmic: tu sa nevim zatim zorientovat, tlmic mi funguje, nastavenie tiez, netecie vizualne oki, teoreticky staci hyperpro a idem dalej. ale ak to budem mat uz rozobrane tak by som to nerad absolvoval o nejakych 10-15 tis neskor
jedine co pocitovo citim ze je naka utopena tupa tak amrdka myslim vo vztahu k tlmeniu
.. a fcul babo rad
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Mesky napsal:
Taky mám jednu na prodej, sice to není fešanda jako ta od Raptora, ale s cenou by šlo ještě něco udělat. http://www.motoin...nture.html
Ta motorka má asi v prdeli zadní tlumič, nebo to alespoň podle fotek tak vypadá. Minimálně hodně unavenou pružinu.
prosim Ta podla coho sudis ze je umrety zadny tlmic?
Ta motorka je na tom stojanu strašně ponořená dozadu. Přední kolo normálně není tak strašně vysoko nad zemí.
Zadní kolo je navíc dost blízko podsedlovky. Prostě, jako, když je motorka přetížená, nebo unavená pružina.
Vypadá to, že tam je nějaká modrá pružina (hyperpro?), takže bude asi měněná, což je ještě divnější.
Jediný vysvětlení, co mne napadá, je, že by musel v těch kufrech mít naloženou nějakou megazátěž, ale opravdu hodně velkou, aby si to takto sedlo.
bubenik napsal:
Zdravím všechny, plánuju si v zimě koupit výše uvedenou mašinku od BMW. Bude to můj první němec, tak bych se rád zeptal, kolik zvládne naběhat motor? Na inzercích se prodávají s nájezdem kolem 50-80 tkm tak co od něj můžu očekávat. Dík.
Co jsem viděl max, tak asi 750tis km na 1100 GS, což je stejný motor.
V 50 - 80tisících je motor akorát zajetej, a to beze srandy.
To je fakt,někde jsem viděl fotky 1100GS odněkud z Austálie myslím a měla kolem 450tis.
To je von, o kterém jsem psal, 450tis mil, to jest 750tis km.
Já úplně zapomněl že v Austrálii to maj taky v majlích
stepan - jo jo ked ste upozornili na foto 1 tak vsimol som si co pises, tiez ma napadlo ci nema v tych kufroch tehly, zaroven mi je podozrive ta ina farba pruziny ako orig. moze to byt napr. hyperpro ale preco je to potom tak ponorene?
hej je to min. divne..... ale dik za reakciu
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
modra pruzina bude odhadom wilbers hyperpro ma zasadne nechutne fialove pruziny
presne ako pise stepan, predne koleso je strasne vysoko na stojane, takto som to dokonca nemal ani pri tlmici na ktorom mi pri 55tkm prestalo fungovat nastavenie predpatia a ktory uz bol "vytahany" a makky a ktory som menil za zanovny original
vlk ak ti funguje nastavenie predpatia a vsetko tesni tak by som to mozno ani neriesil, treba zalozit nove pruziny a jazdit, pricom vysrat sa ti to moze hocikedy lebo je to uz starsi tlmic co mas svoje odbuchane.. ak chces mat istotu daj ho zrepasovat pri vymene pruzin pripadne kup rovno nove (zanovne) tlmice a tento za par supov predaj nikomu kto je ochotny si ho dat zrepasuvat
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 27.10.2010 12:29
Když tam dám kufry a mám předpětí daný na měkčí tak se mi to taky takhle zvedne, je pravda že tohle je docela dost. Ono se to nezdá, ale ty kufry vážej dost.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
kubicek ja mam bocne hlinikace BEGR od zdenka ktore su perfektne ale nie su z tych najlahsich
takto sadnute som to mal zo starym tlmicom plne nabaleny a s frajerkou za sebou... a ne ze na hlavnom stojane vlastnou vahou