Ahoj,
Mám takový problém s R1200 GS, 2004, najeto cca 47000 - když je moto studený, první nastartování jde dobře, po chvíli motor neudrží otáčky a zhasne. Další startování jde ztěžka (musím ho 5 sekund točit), moto chytne a po chvíli opět zhasne. Takhle to pokračuje, dokud se moto neohřeje na 2 čárky, pak to je v pohodě. V servise stroj proběhli diagnostikou, po el. stránce vše OK, tak zkoušeli (bezúspěšně) vyměnit všechny součástky, které by na to mohly mít vliv (všechny možné senzory, dokonce i výfukovou soustavu) a nic se nezměnilo. Při poslechu je však slyšet na volnoběh poměrně hlučná převodovka, a faktem je, že po vymáčknutí spojky se jev trochu zmírní, vypadá to, jako by motor za studena brzdila. Doporučili mi repasi převodovky. Jaké jsou vaše názory na věc? Děkuji za odpovědi!
synchronizacia klapiek, plynovych laniek, nastavenie podtlakov prebehlo?sviecky fajky si skontroloval?
nechce sa mi verit ze to bude prevodovkou ktora je za studena v takom zlom stave ze "brzdi" motor na neutrali ale ked sa zahreje tak je zrazu vsetko ok
Co zkusit při startování zmáčknout spojku a sledovat, jestli se motor chová stejně nebo jinak. Klidně i se zařazenou rychlostí. Takhle tu převodovku snad vyloučíš nebo potvrdíš.
Pája
myslim ze jsem tuhle masinu videl a mel moznost ji pozorovat,je to vazne husty.jen nechapu ze si servis rekne takovy penize za to ze ti vlastne nerekne vubec nic.jak jsem rikal Davidoj,vymente olej v prevodovce,kdo vi co tam je.kdyby neco tak se stavte ,pokud budete neco potrebovat pujcim.doufam ze nebudete chtit pujcit prevodovku
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
Ahoj, všechny tyto věci byli vyzkoušeny, bylo to až v Mnichově, a tam asi žabaři nejsou, za těch 240 Euro museli přece leccos vyzkoušet. Ale taky na nic převratného nepřišli, jen řekli že to bude převodovkou, že je asi ložiško přidřeny, ale to by přece když vymačknu spojku mělo fungovat.
ty vole 240 euro za nejaku teoreticku diagnozu? poslal by som ich do prdele
za tu sumu by ti mali povedat presne co tomu je co bude stat oprava a ich polonaha sekretarka by ti mala nalievat flasu Moet & Chandon
Div sa svete aj ja mám tento problém /GS 04/no akosi sa mi to nechcelo riešiť a jazdím tak že naštartujem a hneď jazdím ...ako píšeš zohreje sa to a voľnobeh šlape ako nič... Prevodovka s tým nemôže mať súvis... bo to zdochne aj na spojke...
Cesta je cieľ ...
Nevím, víš jak to je s opravami na dálku.
Logicky když jde napoprvé dobře a pak hůře nastartovat, neviděl bych to na mechanickou věc. Jestli ti to napoprvé jde dobře? To se pak převodovka probudí a řekne si ,,kruci jsem přidřená" Vymáčklou spojkou tenhle problém zcela objasníš. Pokud to udělá i přes vymáčklou spojku není to převodovka. Stříkačka buď špatně počítá- a to by ukazovalo na senzor teploty atd (to ti ale ůdajně projeli) a nebo bych ještě zkusil pro jistotu s někým čenžnout baterii. Ale je taky možná že při nejakém přechodném zatížení a nasledném zahřátí blbne b. čerpadlo.
Ale to už jsou spíše pohádky. Tohle dělá u aut čidlo teploty.
Ale já na převodovku nevěřím, zkus nějakého šikovného člověka v okolí.
No řekli, že budou pokračovat v analýze repasí převodovky, což by stálo asi 700 Euro (práce a materiál), ale nejsou si jistí. Nakonec by na to asi přišli, ale nechal bych tam ranec. Každopádně tvrdí, že po elektrické stránce je motorka v naprostém pořádku. Takže jsem ztratil nervy a zkusíme na to přijít svépomocí. Nebo pomocí vás všech...Nevěřím že to bude převodovka, ale prý zkusily vyměnit od elektroniky všechno.
Petronelko, já i když nastartuju a hned jedu, tak ta motorka netáhne (a když vymáčknu spojku, tak okamžitě chcípne), dokud se neohřeje (cca 3 km), takže to není řešení, to si koleduju o malér na křižovatce. Jak se to přesně chová tobě? Kolik máš najeto? Dělals už převodovku? Máš moto v sériovým stavu nebo s něčím navíc, co by mohlo mít vliv na chování motoru (KN filtr, laděný svody či výfuk apod.)? Dík za info, třeba se k něčemu dobéřeme...
Mikaco - takze predpokladam ze mali aj dole nadrz a menili aj palivove cerpadla, skusili aj novu riadiacu jednotku, vstreky, bateriu, vsetky mozne aj nemozne cidla teploty, obsahu kyslika vo vyfukovych plynoch....
mne to na prevodovku nesedi z jedneho pomerne jednoducheho dovodu.. pridrene lozisko sa neprejavuje tak ze po nastartovani je vsetko chvilu ok a az potom zacnu problemy ked sa paradoxne olej zacne zohrievat a znizovat svoju hustotu
vezl jsem Davida pro tu motorku,a zaslechl jsem ze jediny co nezkouseli vymenit tu ridici jednotku.mohl by to byt ten problem.ale radej se Davida zeptej,mel jsem hlavu plnou regulatoru paliva,pro ktery jsem si jel.treba jsem se preslechl.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
Řídicí jednotka čerpadla by to delala i když je motor zahraty, to to asi nebude. I kdyz tohle zkusit je dost jednoduché a divil bych se ze by to nezkusili, zvlaste kdyz jsou tak problematicke
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Mne sa to "chová" tak že po naštartovaní akoby nefungoval "sitič" ... no pri jazde to na "funkci nemá vpliv " akonáhle sa to zohreje na 2diely je to ako bez poruchy... Mám 04 a necelých 100.000.. Na moto mám aj KN aj laďak ale prejavuje sa mi to len posledných cca 5000km a keďže okolo komína moc nejazdím tak som to ešte neriešil.. čakám že to prestane tak ako to prišlo...:-)
Cesta je cieľ ...
petronelka napsal:
Mne sa to "chová" tak že po naštartovaní akoby nefungoval "sitič" ... no pri jazde to na "funkci nemá vpliv " akonáhle sa to zohreje na 2diely je to ako bez poruchy... Mám 04 a necelých 100.000.. Na moto mám aj KN aj laďak ale prejavuje sa mi to len posledných cca 5000km a keďže okolo komína moc nejazdím tak som to ešte neriešil.. čakám že to prestane tak ako to prišlo...:-)
.....to je už motorka po smrti odvez to do šrotu, ale bacha recyklovat plasty zvlašt
jednoduchá rada.....vyndej svíčky a dej tam nový.....tohle už mám za sebou......ty spodní se zasíraj a začnou fungovat až za tepla.....za studena to dvě v zátěži fakt neutáhnou
Muj soukromý názor, dokud ještě můžu. Nevím odkud jsi. To co popisuješ dělá nefunkční jedno nebo obě serva pro řízení volnoběhu > inovace 12ky oproti starším modelům. Najdí někoho s diagnostikou. Vyndej obě serva, a zijistit jestli chodí. Vadné vyměň nebo rozchoď. Žádné tajemné závady nejsou. Nedrží-li moto volnoběh zjevně nefunguje to co ho má držet za studena a to jsou tato serva. Dívím se sice, že na to servis nepřišel. Samo neřeším svíce a dostatek benzínu v nádrži :-) to je samozřejmost. Pokud si z blízka lze to udělat u nás někde o víkendu. Staší na to GS911.
Vylučovací postup, stav filtru, svíček, bovdenů a synchra. Je-li vše ok pak kontrola serv. Jinde to nebude. Dopravu paliva vynech nejelo by to ani teplé.
....tiž by som to videl len bud na vymenu sviečok ,pripadne reset krokovych motorčekov popripade ak niektory hapruje vymenit ...myslim že na gs 911 nebude problem skontrolovat krokove motory v real time pekne vypisuje hodnoty