Tak po roce ježdění na mojem GSku jsem v celku spokojenej Akorát po cca 100km v tahu přestávám cejtit svojí prdýlku, coš mě dost trápí. A je to podle mě i divný na jinak pohodlnej cesťák.
Máte někdo podobnou zkušenost? Jestli to není třeba nějak blbě prosezeným sedle. Možná to měl nějakej Ital s malou a š****tou prdelí No abych přešel k věci. Blíží se vánoce, že bych napsal Ježíškovi!
Máte někdo sedlo od wunderlichu: http://www.wunder...amp;lay4=8
nebo jestli je lepší si sedlo nechat přešít třeba u nás: http://www.ddtuni...
Upravil otajs dne 03.11.2010 19:44
Zkusenost s jinyma sedlama nemam,ale take by mne zajimala-hlavne presiti DDtuning. Protoze me taky boli zadek muzu jet cely dny a neboli nic,jen ten zadek. Kdyz jedu sam jeste to jde,poposedavam,sem tam do stupacek a jde to,ale ve dvou je min mista a docela me to po celym dnu taky stve,natoz po 14-denni dovolene....
Vyzkousel jsem gelove sedlo a taky zadny zazrak. DDtuning nabizi nejakou vypln GF10
"Jedná se o speciální materiál s paměťovým efektem, který se ergonomicky přizpůsobí
Vašemu posezu. Materiál díky tomu efektivně pohlcuje většinu otřesů bez ztráty pohodlí a kontroly v sedle motocyklu. GF-10 tak předčí
alternativní materiály (komfortní pěna, gel apod.) a je proto vhodný pro velmi náročné zákazníky."
Tak to by mne docela zajimalo jestli to funguje,je mi jasny, ze zadek asi bude bolet stejne,ale doufam, ze po delsi dobe.
Tak je jasný že když se sedí tak prdel bolí, ale mám třeba ještě druhou motku GSXR1000 a s tou najedu v poho třeba 200km v tahu. Což na Bramboře zažívám již opravdu nesnesitelný anální muka a prdel zažívá opravdu středověk. Je fakt, že na tom supersportu se člověk víc hejblá a mění polohy. Ale stejně mě to nejde do hlavy!
A páč bych chtěl příští rok drobet víc cestovat i mimo naší pidi zemičku, rád bych tendle problém vyřešil. Přinejhorším budu trénovat jízdu na stojáka
Upravil otajs dne 03.11.2010 20:20
Taky něco podobného řeším, i když to není tak strašný, ale problém je v tom, že origo sedlo je vypouklé ven, takže se tlak na zadek soustředí do středu ...
Všechna alternativní pohodlná sedla jsou naopak vypouklá dovnitř, navíc mívají kvalitnější náplň.
Já mám v merku ještě tuto variantu, je to za cca 9-10 tis za obě sedla výměnou za stará.
Nebo tak 5tis za jen přední.
Je to kompletně jiná výplň s neklouzavým potahem. Podobné sedlo dělá KAHEDO pro Touratech na 1200gs.
stepan napsal:
Taky něco podobného řeším, i když to není tak strašný, ale problém je v tom, že origo sedlo je vypouklé ven, takže se tlak na zadek soustředí do středu ...
Všechna alternativní pohodlná sedla jsou naopak vypouklá dovnitř, navíc mívají kvalitnější náplň.
Já mám v merku ještě tuto variantu, je to za cca 9-10 tis za obě sedla výměnou za stará.
Nebo tak 5tis za jen přední.
Je to kompletně jiná výplň s neklouzavým potahem. Podobné sedlo dělá KAHEDO pro Touratech na 1200gs.
stepan napsal:
Taky něco podobného řeším, i když to není tak strašný, ale problém je v tom, že origo sedlo je vypouklé ven, takže se tlak na zadek soustředí do středu ...
Všechna alternativní pohodlná sedla jsou naopak vypouklá dovnitř, navíc mívají kvalitnější náplň.
Já mám v merku ještě tuto variantu, je to za cca 9-10 tis za obě sedla výměnou za stará.
Nebo tak 5tis za jen přední.
Je to kompletně jiná výplň s neklouzavým potahem. Podobné sedlo dělá KAHEDO pro Touratech na 1200gs.
Štěpáne, tohle by mě taky zajímalo...jak to tedy je?
Koupíš přední za 350 EUR + zadní za 300 EUR = 650 EUR
pošleš jim svoje starý a vrátěj ti 150+150 EUR.
takže tě to ve výsledku vyjde na 350 EUR + doprava ???
Já byl na své bývalé 1100GS nejvíce spokojenej s tou "lavicí" od Touratechu.
Měl jsem tam na zkoušku originální sedlo (nejhorší), potom Corbin (taky výborný sedlo), ale s tímhle jednodílným od TT se mi fakt jezdilo nejlíp.
Janek napsal:
[quote]stepan napsal:
Taky něco podobného řeším, i když to není tak strašný, ale problém je v tom, že origo sedlo je vypouklé ven, takže se tlak na zadek soustředí do středu ...
Všechna alternativní pohodlná sedla jsou naopak vypouklá dovnitř, navíc mívají kvalitnější náplň.
Já mám v merku ještě tuto variantu, je to za cca 9-10 tis za obě sedla výměnou za stará.
Nebo tak 5tis za jen přední.
Je to kompletně jiná výplň s neklouzavým potahem. Podobné sedlo dělá KAHEDO pro Touratech na 1200gs.
Štěpáne, tohle by mě taky zajímalo...jak to tedy je?
Koupíš přední za 350 EUR + zadní za 300 EUR = 650 EUR
pošleš jim svoje starý a vrátěj ti 150+150 EUR.
takže tě to ve výsledku vyjde na 350 EUR + doprava ???
Ptal jsem se na to v Touratechu a Milan říkal, že by to šlo zařídit přes ně tak, že jim dáš svoje, oni ho tam pošlou, v Kahedu ho předělaj, pošlou zpět a ty si ho v TT v Modleticích vyzvedneš ( a zaplatíš samo ).
Ve výsledku by to mělo vyjít na těch 350E + doprava (záleží, co by si v TT řekli ).
Má to jedinou nevýhodu, že nikde není fotka, jak vypadá to snížené sedlo, jak je to vybraný. Prostě je to na blind. Nebo, když si to někdo první takto nechá předělat, tak to pak u něj vyzkoušet.
Já bych s tím třeba neměl problém, pokud se pro to rozhodnu, tak to bude ostatním k vyzkoušení.
Akorát nevím, jestli to normál nebo snížené ( cca o 3 cm ).
vono to jednodílný sedlo má víhodu že sa možeš posunovat sem a tam a různě se tam šmrdolit.Vidim ten rozdíl dyš jedu na káčku,tam je jedna pozice a basta.
Bohumil přiložený následující obrázek:
[163.67Kb]
Upravil Bohumil dne 04.11.2010 13:59
Kupredu spatki ni krok...
bohumil napsal:
vono to jednodílný sedlo má víhodu že sa možeš posunovat sem a tam a různě se tam šmrdolit.Vidim ten rozdíl dyš jedu na káčku,tam je jedna pozice a basta.
To možná pro tebe jako habána, ale já jsem rád, když se dostanu na konec toho normálního sedla, dál už mi nestačej ruce
Je pravda, že v offroudu to bude určitě lepší.
Upravil stepan dne 04.11.2010 14:29
Tonda napsal:
Já byl na své bývalé 1100GS nejvíce spokojenej s tou "lavicí" od Touratechu.
Měl jsem tam na zkoušku originální sedlo (nejhorší), potom Corbin (taky výborný sedlo), ale s tímhle jednodílným od TT se mi fakt jezdilo nejlíp.
Taky to je jedna z variant pro mne, ale bojím se, jestli to nebude na úkor pohodlnosti. Ale, když píšeš, že je lepší, jak origo? ...
A co spolujezdec, jezdil si i ve dvou? Bylo to dobrý i na to?
Upravil stepan dne 04.11.2010 19:28
Tak má člověk zas o čem dumat
A ještě mě napadlo co to dát přešít a jinak vycpat k nějakýmu místnímu sedláři, brašnáři. kluci jsou to šikovný akorát asi nebudou mít na vycpání ty matroše co slibuje výše psaná konkurence!
Myslíte že je to velkej rozdíl tydle gelový sedla a sedla z různejch kosmickej matrošů.
Aby pořádně udělaný sedlo klasicky nebylo nakonec nej. Ikdyž zas tydle tuningový výrobci by to snad mohli mít testlý a odzkoušený
Ty místa co jsou červený tam mě bolí pozadí nejvíc. Tak tam teda trochu ubrat a tam kde je to žlutý trochu přicpat
Upravil otajs dne 04.11.2010 18:26
Tonda napsal:
Já byl na své bývalé 1100GS nejvíce spokojenej s tou "lavicí" od Touratechu.
Měl jsem tam na zkoušku originální sedlo (nejhorší), potom Corbin (taky výborný sedlo), ale s tímhle jednodílným od TT se mi fakt jezdilo nejlíp.
Taky to je jedna z variant pro mne, ale bojím se, jestli to nebude na úkor pohodlnosti. Ale, když píšeš, že je lepší, jak origo? ...
A co spolujezdec, jezdil si i ve dvou? Bylo to dobrý i na to?
Jezdil jsem (a jezdím) hodně ve dvou. Manželka si nikdy na tohle sedlo nestěžovala. Když jsem tam měl chvíli originál a to sedlo od TT měl na týden na zkoušku kamarád, tak se žena těšila až je budeme mít zpátky.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Já byl na své bývalé 1100GS nejvíce spokojenej s tou "lavicí" od Touratechu.
Měl jsem tam na zkoušku originální sedlo (nejhorší), potom Corbin (taky výborný sedlo), ale s tímhle jednodílným od TT se mi fakt jezdilo nejlíp.
Taky to je jedna z variant pro mne, ale bojím se, jestli to nebude na úkor pohodlnosti. Ale, když píšeš, že je lepší, jak origo? ...
A co spolujezdec, jezdil si i ve dvou? Bylo to dobrý i na to?
Jezdil jsem (a jezdím) hodně ve dvou. Manželka si nikdy na tohle sedlo nestěžovala. Když jsem tam měl chvíli originál a to sedlo od TT měl na týden na zkoušku kamarád, tak se žena těšila až je budeme mít zpátky.
je to teda trochu mimo mísu, ale nestěžuje si manželka na ten laďák-na kravál?Jinak motorku máš fakt moc pěknou-asi nejhezčí 1100 jakou sem viděl.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Řešim něco podobného. Mám takovej plán.Chci koupit ještě jedno sedlo, to vydlabat, umístiti topný kabel nebo folii a dát zpět vnitřek popřípadě někde sehnat gelovou vložku nebo vyrobit. Kamarád je čalouník a prej by mi to pak potáhnul čím budu chtít. teď jen scháním ten kabel nebo folii.
Zdarr, také jsem řešil problém se sedlem. Jednou jsem natrefil na celkem fajn týpka na červené R1100GS, který má čalounickou dílnu. Mrkněte na odkaz:
http://extrem-polster.com/moto.html
Předělal mi po domluvě obě sedla, určil jsem si tvar, barvy, výšku polstrování a tvrdost materiálu. Vyrobil ještě krycí plechy navazující na hliník podsedláku až pod sedlo jezdce. Platil jsem 3.800,- Pohodlí na delších cestách se s originálním sedlem nedá srovnat. Po dobu předělávání ca. 2 týdny, jsem měl půjčené náhradní sedáky, takže jsem ještě ve finále mohl jezdit. Doporučuji.
Wer später bremst, fährt länger schnell.