Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ...
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
3axap
#1 
Přidané 19.11.2010 11:56

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Zdar borci,adventuristi,cestovatelé a specialisti na stroje BMWSmilePo těch diskuzích ktreré proběhly jsem nabyl dojmu,že abych se stal opravdu dospělým a plnohodnotným jezdcem,musím rozšířit strojový park o opravdové BMWhelplessto ovšem neznamená že dvouventilu se zbavím(nechám ho na horší časy...až budou ty čtyřventily ve šrotu tak se bude náramně hoditGrin)Doufám že když je zde tolik zkušených čtyřventiláků tak se rady typu který je ze čtyřventilových GS nejlepší:hmm!SmileFrownmusicbudou jen hrnout.Myslím to vážně a těším se na Vaše příspěvkySmileSmileSmile
 
Hrabe_X
#2 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 19.11.2010 12:23
Avatar člena


Příspěvků: 3739
Registrace: 31.10.07
Nejlepší je to, které mi říká pane.

Všechny ostatní se mi zdají nějak málo využitelné pro moji potřeby. Grin

Nicméně když by mi někdo kupoval benzín a půjčoval motorku s tím, že mu nějaká škrába navíc nevadí, aby mu motka zbytečně nechátrala v garáži, rád mu ji cestou i necestou povodím a to bez ohledu na počet ventilů.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Medik
#3 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 19.11.2010 13:27
Avatar člena


Příspěvků: 4020
Registrace: 04.05.08
1100GS je "stará kovadlina" Vhodné jak na silnici, tak do lehčího of. Skalní jedinci z toho dělají skoro kroskyGrin Je dobré pořídit doraz řízení, padáky, případně al. kryty hlav a hlavně výztuhu převodovky.
1150GS již trochu sofistikovanější a nepatrně silnější, netřeba výztuha převodovky, dorazy, padáky a kryty hlav jsou nastejno. Více elektroniky, od 2002 el. posilovač a jiné vychytávky.
1200GS rychlejší, plná elektroniky a plastů. Nicméně super stroj a po nějakých úpravách (hardparts) i vhodné na of.
Všechny tyhle typy jsou fajn, skvělé a rád bych je měl od každého typu po kusu. Potom bych 1100 ošpuntoval na cesty kolem komína 1150 ošpuntoval na delší cesty necesty a 1200 si nechal na touranckách na brázdění světa a okolí. Toť můj názor.hmm!
Ve finále je to ale stejně o tom, kolik na to máš a jaký kus je k mání.Grin Takže dle chuti a možností každého jednotlivého soudruha.
Jen nevím, jestli máš tohle vlákno správně u dvouventilůWink Mimochodem, jeden, dva kousky dvouventilu bych v garáži taky uživil k výše zmíněné sbírce.Ani za starší bych se nestyděl a pokud by byla možnost kousku od Wermachtu, tak bych se mě taky líbilthumbs up Všechno to začíná prvním BMW...........až dostavím, chci si k Bobšovi pořídit 1150ADV nebo 1200ADV....a pokud bych se dostal ke kopci peněz, tak bych koupil muzeum BMW a nebo raději rovnou fabrikuGrinGrinGrin i s muzeem.
Upravil Medik dne 19.11.2010 13:34
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
buboGS
#4 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 19.11.2010 14:26
Avatar člena


Příspěvků: 1612
Registrace: 22.08.08
Medik: neber mi mé sny a fantazie, jóó Wink

Vlastimil: Nejlepší BMW je GS a nejlepší GS je to, které ti udělá radost, když se na něm vyjedeš projet a je úplně jedno, kolik má ventilů a jak daleko jedeš... Ale to asi znáš.

Mám 12GS, zkoušel jsem 1150 a 1150 ADV. U těch starších mi nějak nesedla ergonomie (1150 ADV byl trochu lepší), tak jsem šel do 12, která mi sedla naprosto dokonale.

To že to je plastová jebka plná elektroniky je jenom jeden úhel pohledu - každý stroj potřebuje péči, údržbu a servis a pokud ho dostane, tak obvykle slouží docela dobře. Ale je to jenom stroj, stvořený lidskýma rukama a tak se prostě občas něco rozbije. Oproti starším typům je možná méně bytelná, více poruchová (skutečně ?), ale zase lépe jede, brzdí atd., takže jsme zase úplně na začátku - záleží jen na tom, co ti vyhovuje a co ti dělá radost, protože motorka a BMW zvláště je hlavně o radosti, nebo ne?

PS: ta terénní varianta 1100 GS ve mě hlodá, nebo že by to byl nějaký dvouventil helpless
BMW GS = stroj na radost
 
smazak73
#5 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 19.11.2010 17:20

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
Za mě: R 1150 GS Adventure ,jednosvíčka
Výbava:
ABS
Vyhřejvaný ruce
Jestli terén tak určo krátká jedna
A budeš spokojenej jak želvathumbs up
 
prezi
#6 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 19.11.2010 17:57
Avatar člena


Příspěvků: 1300
Registrace: 01.01.08
...vůbec netuším "co je vlastně nejvhodnější" Grin

...ale Vlasťo, vím ze dáváš přednost starším strojům před modernou. Pokud tedy zvolíš R1100GS (nejlépe rv.98-00), budeš spokojený. Jestli jsi na tom ještě nejel, tak není problém domluvit se na předváděcí jízdě.

Ale ty to už máš určitě nastudované a jen si tady v diskuzi "utřepáváš" myšlenky, ne? Wink
Upravil prezi dne 19.11.2010 20:33
 
http://www.cenduro.cz
3axap
#7 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 20.11.2010 17:45

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
[quote]Medik napsal:

Jen nevím, jestli máš tohle vlákno správně u dvouventilůWink

Vlákno je na správném místě u dvouventilůSmileono tam totiž píše řada čtyřventiláků a píšou tam různé recenze a příspěvky,srovnávají dvou a čtyřventily,takže jsem nabyl dojmu že to bude ono...Smile
 
3axap
#8 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 20.11.2010 17:58

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
prezi napsal:
...vůbec netuším "co je vlastně nejvhodnější" Grin

...ale Vlasťo, vím ze dáváš přednost starším strojům před modernou. Pokud tedy zvolíš R1100GS (nejlépe rv.98-00), budeš spokojený. Jestli jsi na tom ještě nejel, tak není problém domluvit se na předváděcí jízdě.

Ale ty to už máš určitě nastudované a jen si tady v diskuzi "utřepáváš" myšlenky, ne? Wink

Na 1100GS mám najeto cca.100kmSmilejede to,brzdí to ale už je to taky stará bábaGrinkdyž to koupím tak se dozvím od dalších že to není ono že toto nebo tamto je úplná špička atd...musicjo a na 1150Adv.jsem najel cca 200 km v Rumunsku afalt i terén.... a dobrý až na sedadloSad (vůbec mi nesedlo).Mimochodem majitel jel na mém 100PD a říkal BOMBA!!!!clapaž na motor a brzdy.....Frown
 
Dovi
#9 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 20.11.2010 20:49
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
vlastimil napsal:
Mimochodem majitel jel na mém 100PD a říkal BOMBA!!!!clapaž na motor a brzdy.....Frown


Přece hlavní věc je, že to má jen ty 2 bombový ventily na válec.
Motor a poddimenzovaný brzdy, kdo by řešil u motorky takovou drobnost, že jo :-)
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
Mr GS
#10 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 20.11.2010 21:13
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
Dovi napsal:
vlastimil napsal:
Mimochodem majitel jel na mém 100PD a říkal BOMBA!!!!clapaž na motor a brzdy.....Frown


Přece hlavní věc je, že to má jen ty 2 bombový ventily na válec.
Motor a poddimenzovaný brzdy, kdo by řešil u motorky takovou drobnost, že jo :-)
 

Přesně tááák!Motorku máš od toho abys jezdil a né brzdilWink
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
hicks
#11 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 20.11.2010 21:15
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Dovi napsal:
vlastimil napsal:
Mimochodem majitel jel na mém 100PD a říkal BOMBA!!!!clapaž na motor a brzdy.....Frown


Přece hlavní věc je, že to má jen ty 2 bombový ventily na válec.
Motor a poddimenzovaný brzdy, kdo by řešil u motorky takovou drobnost, že jo :-)
 


jako uprimne... resilo se tu leccos.

lecktere vlastnosti jsem v prubehu casu povazoval za dulezite vice ci mene... ale v soucasne dobe... budu... u jakekoliv dalsi motorky ...pozadovat fakt MODERNI brzdici vykon v kombinaci se slusnou porci elektroniky.

Tovarni osmikilo.. zvlast vepredu.. nijak zazracne nebrzdilo.

Vyresily to AP racing desticky.. ted to brzdi fakt DOST... nevim jestli krute, ale proste HODNE.

Jsem spokojenej a pomerne klidnej.

Ale... na malo brzdici motorku uz fakt nesedam.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mr GS
#12 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 20.11.2010 21:26
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
Ještě bych dodal,že rozhodně ne bez ABS(silnice) a bez možnosti to vypnout (off.) Už nikdy
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
toli
#13 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 20.11.2010 21:42
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Měl sem možnost se svíst na 1OOPD a co se týče motoru a brzd myslím že bez problémů .Vadila mi spíš ta ergonomie-připadal sem si jak na kejvačce, nohy hrozně vysoko a ruce nízko+ jsem nemohl nahmatat zadní brzdu protože se mi nevešla noha pod karburátor :-) ale motorově velice příjemný a s brzdama to při solo jízdě neni až tak strašný.Navíc si jako s jedinym boxerem dokážu jakž takž představit nějakej offroad provoz.
Mezi 1100 a 1150 je rozdíl minimální a 1200 se mi líbila nejvíc. 800 na silnici ok ale jinde utrpení. Jo a ještě Xchallenge se mi líbil.

A zpátky k původní otázce nejlepší čtyřventil je 650 Grin pak 1100 a pak dřívější 1150
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
smazak73
#14 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 21.11.2010 02:57

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
vlastimil napsal:
prezi napsal:
...vůbec netuším "co je vlastně nejvhodnější" Grin

...ale Vlasťo, vím ze dáváš přednost starším strojům před modernou. Pokud tedy zvolíš R1100GS (nejlépe rv.98-00), budeš spokojený. Jestli jsi na tom ještě nejel, tak není problém domluvit se na předváděcí jízdě.

Ale ty to už máš určitě nastudované a jen si tady v diskuzi "utřepáváš" myšlenky, ne? Wink

Na 1100GS mám najeto cca.100kmSmilejede to,brzdí to ale už je to taky stará bábaGrinkdyž to koupím tak se dozvím od dalších že to není ono že toto nebo tamto je úplná špička atd...musicjo a na 1150Adv.jsem najel cca 200 km v Rumunsku afalt i terén.... a dobrý až na sedadloSad (vůbec mi nesedlo).Mimochodem majitel jel na mém 100PD a říkal BOMBA!!!!clapaž na motor a brzdy.....Frown

¨No tak máš rozhodnuto thumbs up
Sedadlo ti ušijou na míru to je malej problém -myslím Medik sem dával odkaz na dobrou firmuclap
 
hicks
#15 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 21.11.2010 09:04
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Mr GS napsal:
Ještě bych dodal,že rozhodně ne bez ABS(silnice) a bez možnosti to vypnout (off.) Už nikdy


JO.

ja myslel jako brzdovou soustavu s elektronikou (tedy ABS... i TCS bych bral)...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
3axap
#16 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 21.11.2010 14:47

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
TOLI napsal:
Měl sem možnost se svíst na 1OOPD a co se týče motoru a brzd myslím že bez problémů .Vadila mi spíš ta ergonomie-připadal sem si jak na kejvačce, nohy hrozně vysoko a ruce nízko+ jsem nemohl nahmatat zadní brzdu protože se mi nevešla noha pod karburátor :-) ale motorově velice příjemný a s brzdama to při solo jízdě neni až tak strašný.Navíc si jako s jedinym boxerem dokážu jakž takž představit nějakej offroad provoz.
Mezi 1100 a 1150 je rozdíl minimální a 1200 se mi líbila nejvíc. 800 na silnici ok ale jinde utrpení. Jo a ještě Xchallenge se mi líbil.

A zpátky k původní otázce nejlepší čtyřventil je 650 Grin pak 1100 a pak dřívější 1150

Sice jsem psal o rady,ale zase musím chráni PD.ShockErgonomie je super,ovšem...mám tam snížené stupačky,zvýšené řidítka,sedadlo od Kaheda a rozšíření páky zadní brzdy(mám boty Alpinestar Tech 10 vel.US 14,5) avejdu se pod válec bez potížímusicono to PDéčko mi strašně vyhovuje ale chybí mi koně.AngryByl jsem již v Motoren Israel kvůli "Sporti úpravě motoru a vyšlo by to 100tis+zapalko Silent Hektik10tis a už by to frčelo dle mých představmusicno ale abych ten "frkot" zastavil bylo by třeba dozadu kotouč-dělá to Wüdo za 48 tis(vepředu mám brzdu Motoren Israel je fakt dobrámusic)no ale vrazit do toho dalších 160litrů-to už dnes koupím 1150 Adv.Tož nevím co...helpless
Upravil 3axap dne 21.11.2010 14:48
 
vevis
#17 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 21.11.2010 15:06
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Zadni kotoucova brzda nebrzdi o nic lepe,nez ta bubnova.To bych radsi dopredu dal jeste jeden kotouc.Dva kotouce vepredu na 1100 jsou o dost lepsi nez ten jeden vetsi motoren israel na PD.Se zadnim kotoucem to bude sice modernejsi,ale na funkci to nema vliv.helpless
Upravil vevis dne 21.11.2010 15:07
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
3axap
#18 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 21.11.2010 18:01

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
vevis napsal:
Zadni kotoucova brzda nebrzdi o nic lepe,nez ta bubnova.To bych radsi dopredu dal jeste jeden kotouc.Dva kotouce vepredu na 1100 jsou o dost lepsi nez ten jeden vetsi motoren israel na PD.Se zadnim kotoucem to bude sice modernejsi,ale na funkci to nema vliv.helpless


Ty už jsi na tom jezdil???FrownMyslím na paraleveru s kotoučem vzadu?GrinJestli ne,tak piš k věci.
 
FRN
#19 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 21.11.2010 18:11
Avatar člena


Příspěvků: 456
Registrace: 24.03.09
Vevis přece může srovnávat, má doma paralever i monolever.
 
3axap
#20 
Kdo ví co je vlastně nejvhodnější?
Přidané 21.11.2010 18:21

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
FRN napsal:
Vevis přece může srovnávat, má doma paralever i monolever.

To vím taky co má domaShockale nevím o tom že by měl dvouventilový paralever s kotoučem vzadu,jestli víš co to asi jeGrin
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ... :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 48
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,704
Nejnovější člen: Rejnok

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.40 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI