Nepotrebuju radu, ze motor 4,7 je lepsi atd. Jen me zajima co je v cenovy relaci 40-70000 nejspolehlivejsi abych do toho jen nesypal.
Suzuki Vitara 2.0i (rok tak 92-97)
Jeep Cherokee 2,5TD (rok 1990-1995)
Jeep Cherokee 2,5i (rok 1990-1995)
Jde tu hlavne o zimu, snih, hrat si, dopravit se na lyze, nastartovat v -20°C a hlavne do toho nesyat..
Z tohohle určitě Vitaru, jen dej bacha aby nebyla shnilá.... Jo a dieselovej Jeep má motor z 25 Renaulta... To snad hovoří samo za sebe. Jinak provoz strojů za podobný peníze je překvapivě zábavný a osvobozující, jak je Ti to krásně jedno
Maiali nel Fango!
Rozhodně nekupovat Jeepa....dělam v autodílech a vím o čem mluvím.Každopádně kamarád má Jeepa a za poslední 2 roky dělal 3x motor.Vitara je dobrá volba,ale pokud by ti nevadilo že je to menší-volil bych samuraie.Lepší průchod terénem,spoptřeba,dobrá dostupnost dílů.A je jich spousta.
Spolehlivej motor, dobrá výbava a v základu ti žádnej jinej stroj této kategorie nenabídne tak dobrou průchodnost v terénu a tolik možností volby převodu.
Skoropantáta koupil teď 1995 za 45peněz bez koroze 2,5TD, 5ti dveř. a jezdí fakt noblesně. Když jsem vlezl pro srovnání do Defíka, poblil jsem se.
Upravil Hrabe_X dne 24.11.2010 12:13
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
já plechofkám sice nerozumim ale todle má kolega z práce a co vim tak to chválí.ale kazdý chválí svoje...http://sauto.cz/d...er/8485312Kupredu spatki ni krok...
Hrabe_X napsal:
Osobně bych vzal Mitsubishi Pajero 3,0 benzín.
Spolehlivej motor, dobrá výbava a v základu ti žádnej jinej stroj této kategorie nenabídne tak dobrou průchodnost v terénu a tolik možností volby převodu.
S tím jsem chvilku koketoval, než jsem koupil Mazdu. Pod 16L/100Km jsem se nedostal. Nakonec ho koupil kolega na blbnutí a vyjedeme stejně, jen on má možnost dát půlky, které použije na tankáči 1x ze 100.
Upravil Tomas1200GSA dne 24.11.2010 12:58
S tím jsem chvilku koketoval, než jsem koupil Mazdu. Pod 16L/100Km jsem se nedostal. Nakonec ho koupil kolega na blbnutí a vyjedeme stejně, jen on má možnost dát půlky, které použije na tankáči 1x ze 100.
Mám osobní zkušenost jen s 2,5TD a ten jezdí v normálním provozu za 9-10L.
Na to, že je to auto jako kráva si myslím super. Benzín nevím, ale slyšel jsem na téma spolehlivost a výkon jen kladné ohlasy. Spotřeba se u těchdle aut řadí obvykle na druhé místo.
U Pajera ale všeobecně platí, že na silnici je horší(náklony v zatáčkách atd) ale v terénu nemá v základu konkurenci.
2,5 a 2,8D zase praskaly hlavy...ale jen někomu, někdo najel 500tis km nez potíží. Slyšel jsem o maníkovi,co si na 2,5D ztěžoval že nejede, ale pak se ukázalo, že za tím tahá po silnici a terénem 3tunovej bagr. :-D
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Spotreba az tak roli nehraje, jen bych se chtel vejit do 2500ccm kvuli pojistce a zaroven bych uprednostnil benzin. Coz je slozity, protoze vetsina benzinu je obsahem vejs.