Tak jsem si pořídil na příští sezonu nový boxer. Ale abych to uvedl na pravou míru. Jedná se o boxer 170 ccm 4takt a je určen pro modely letadel o rozpětí cca 3 - 4,5 metru. Točí 5-6.000 ot./min. Výkon cca 15 PS. Váží asi 5 kg a já na něj odlívám kartery včetně opracování a pro první serii jsem vyráběl i komplet hlavy.
IvoM přiložený následující obrázek:
[165.32Kb]
...že já vůl nenašetřil na to GSo už dříve ! ! !
IvoM napsal:
Tak jsem si pořídil na příští sezonu nový boxer. Ale abych to uvedl na pravou míru. Jedná se o boxer 170 ccm 4takt a je určen pro modely letadel o rozpětí cca 3 - 4,5 metru. Točí 5-6.000 ot./min. Výkon cca 15 PS. Váží asi 5 kg a já na něj odlívám kartery včetně opracování a pro první serii jsem vyráběl i komplet hlavy.
tj. to je puvodni CESKA konstrukce?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zetor: díky, já jen kecal do konstrukce skříně a tvaru hlav. Vačky, křivky a ostatní vymýšlí p.Vlach z Valmezu.
JardaGS650: mám doma amerického boxera 100 ccm, kdybys chtěl....?
...že já vůl nenašetřil na to GSo už dříve ! ! !
IvoM napsal:
Zetor: díky, já jen kecal do konstrukce skříně a tvaru hlav. Vačky, křivky a ostatní vymýšlí p.Vlach z Valmezu.
JardaGS650: mám doma amerického boxera 100 ccm, kdybys chtěl....?
Diky,diky, ale tyhle leta mam uz nastesti za sebou. Ale v ty dobe by to byla bomba jardajerman@seznam.cz
to IvoM: parádní hračka...tuhle jsem koukal na tohle:
...že bych to pořídil tatíkovi aviatikovi...ale když on se těch spalováků pořád bojí a ten co jsme mu pořídil před lety, tak ještě nelítal "Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrniku, MVVS můžu doporučit. Mám doma MVVS 152 ccm s dvojitym zapalkem a spoustu motůrků na metyl, ricin, syntetiku.
Majitel MVVS, Ruda Dvořák je mimo jiné nadšený motorkář, takže neblbne jen do motorů modelů letadel. Kdybys ten motor chtěl, možná bych mohl pomoci s cenou.MVVS je podle mne nejhezčí motor. Po slévárenské stránce bych něco změnil, ale tvar i povrchovka jsou super. A chodí výtečně. A servis do pár dnů.
...že já vůl nenašetřil na to GSo už dříve ! ! !
IvoM napsal:
Vjetrniku, MVVS můžu doporučit. Mám doma MVVS 152 ccm s dvojitym zapalkem a spoustu motůrků na metyl, ricin, syntetiku.
Majitel MVVS, Ruda Dvořák je mimo jiné nadšený motorkář, takže neblbne jen do motorů modelů letadel. Kdybys ten motor chtěl, možná bych mohl pomoci s cenou.MVVS je podle mne nejhezčí motor. Po slévárenské stránce bych něco změnil, ale tvar i povrchovka jsou super. A chodí výtečně. A servis do pár dnů.
nevim... co si pamatuju, tak nahodit nektere MVVS nic moc.
Jak se jmenuje ten, pomerne drahy, americky vyrobce?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak BMW u letadel začínalo, tak proč si nedat boxer do letadylka..., dobrej nápad! Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich
IvoM napsal:
Hicksiku, je to tak. Dokonce bych našel i první výkresy čmárané rukou.
ja znam zase ceskeho konstruktera elektromotoru... mne spalovaky nikdy moc extra nebraly.. teda v kombatu 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
IvoM napsal:
Hicksiku, je to tak. Dokonce bych našel i první výkresy čmárané rukou.
chvalim!
preju hodne stesti v souboji s cinou...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksi, DA - Desert Aircraft z Arizony, majitel Dave Johnson. Můj mladej se s ním zná osobně, tak jsme měli v letadlech všechny jejich kubatury. Ale DAčko, je jako BMW. Je to dělník na dlouhé tratě. Spolehlivý, ale pro hodně modelářů drahý. Vždyť DA 4válec dvoutakt boxer stojí 2.800 Euro.
...že já vůl nenašetřil na to GSo už dříve ! ! !
to IvoM: ten motor, co táta má je právě MVVS...jednoválec...ale zatím lítá elektromotory
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
IvoM napsal:
Hicksi, DA - Desert Aircraft z Arizony, majitel Dave Johnson. Můj mladej se s ním zná osobně, tak jsme měli v letadlech všechny jejich kubatury. Ale DAčko, je jako BMW. Je to dělník na dlouhé tratě. Spolehlivý, ale pro hodně modelářů drahý. Vždyť DA 4válec dvoutakt boxer stojí 2.800 Euro.
tohle je ta znacka, kterou si okoli pochvalovalo:
http://www.osengi...17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksi, japonský OS Max je v menších kubaturách naprostá špička. Mám doma dva jejich motory. Startují na křivý pohled.Metylové dvoutakty, lítaly se hlavně v F3A-čkách.
...že já vůl nenašetřil na to GSo už dříve ! ! !