Po kolika km menite svicky?Vim,ze se maj menit asi po 20000km.Ale mam na nich lehce pres 30t.km a nevim kolik na nich dal predchozi majitel.Kdysi tu par lidi psalo,ze dali preventivne nove svicky a delalo to neplechu,tak vratili stare.Nezajimaji me kecy,co doporucuje vyrobce atd.Spis prakticke zkusenosti.Nove svicky vozim v naradi sebou,ale dokud to slape bez problemu,tak do toho nesaham.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak se toho drž Vždycky jsem svíčku nebo svíčky měnil, když prostě začly blbnout a nebo lehly. Taky jsem blahé paměti metodou PCH na Velouši zjistil, že svíčky udané výrobcem jsou k prdu, páč se peckují, ale "studené" svíčky že jedou. Na Bobšounovi jsem je taky ještě neměnil, vozím dvě staré, ale funkční - co kdyby. Pokud nesleduješ každou decku paliva, tak myslím, že dokud pálí, tak to neřešit. Ale nejsem odborník, jen starej kutil
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Jsem na tom stejně, kdyz dělám ventily a synchro, tak na ně mrknu očistím a jedem dál. Vzdyčky jsem měnil až když umřela.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
No ja slysel ze by se měly menit uz jen proto ze udajne hrozi k propaleni a odlomeni casti ktera muze zapricinit zadreni. Ja to měnim co 20tis a mam klid
BMW GS 1200 adventure
Já je měním po dvou letech bez ohledu na najetý km .Asi je to zbytečný ,ale příjde mi ,že má motor potom klidnější chod a líp startuje
Upravil smazak73 dne 07.12.2010 06:00
nezajímá co výrobce? A co benzín, liješ až dojde, nebo když ti oporučí rezerva od výrobce?
No dobrá bez moralizování, jen mě tohle šokuje co lidi riskují. Taková ukáplá ve válci...
Já měním dle výrobce.
Svíčky se nemají čistit kartáčem.
Já je měním pokaždé, když si vzpomenu.
Asi 4 roky jsem si ale nevzpoměl = dík za připomenutí. ;-)
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /