Pánové. Přešel jsem z Varadera na GSA a po prvních jízdách v noci jsem v šoku. Oproti Varaderu to ABSOLUTNĚ NESVÍTÍ. Nosím sice brýle, ale není to tak strašné. V létě na cestě z Bormia do Niarda o půlnoci jsem to na Varanovi přes pasy hnal tak, jak bych si na GSA (na kterém se mi jezdí mnohem líp) nedovolil.
Jak to vyřešit? Dát do hlavního světla do potkávačky xenon? Když není homologovaný a světlomet nemá automatiku na nastavení sklonu. Co policie u nás a v zahraničí. Přídavný xenon od TT se dá zapínat jen s dálkovým = minimálně. Sakra já potřebuju vidět, tak co mi doporučíte. Namontovat světlo z Varadera na GSA se mi nechce. To byl samo blbý fór.
Toto je podle mě jediný podstatný nedostatek GSA, tak ho chci odstranit.
Měl jsem ve světle xenon a to je masakr ale nevydržel chtělo by to kvalitnější! Jinak co hodně sníží učinnost je plexy před světlem!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Plexi tam nemám (zatím). Co nevydrželo žárovka? A co poldové, jak moc to kontrolují, jak moc to svítí. Je vidět o moc líp?
V aute xenony mám a je to absolutně super.
Tak ho tam ani nedávej! Vypadá to dobřě ale strašně to sráží světelnej tok! A podělal se asi balast byl to šmejd! A co poldovéé nevím za 3 roky na BMW jsem neměl tu čest!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
tak máš smolíka!A budeš muset namontovat balast někam jinam! Normálně se montuje na ty držáky co z=ty nanich máš hydrauliku na ESU
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tak si kup někde na netu jen sadu H7 do auta se SLIM balastem a ten někam nacpeš má to i relativně dlouhá káble!!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Mám na dvanáctce namontovaný pár LED světel pro denní svícení s hodně svítivýma diodama - hlavně kvůli vlastní viditelnosti a pak pár tlumených světel které mám zapnuty za tmy trvale. Víditelnost cesty výborná a nikoho neoslňuju. Párkrát se při kontrole policie podivovala nad tou kombinací, ale vždy (zatím) vzali v potaz že je to kvůli zvýšení bezpečnosti a popřáli šťastnou cestu bez ztráty kytičky... Pamatuju dobu. když pokutovali na autech dodatečně přidávané třetí brzdivé světlo, přestože to byl krok ke zvýšení bezpečnosti, ale předpisy říkají :...bla bla.. Dnes se aspoň u motorek na tohle dívají troch shovívavěji, aspoň podle mých zkušeností i mých spolujezdců..
Upravil bluesbery dne 13.12.2010 22:38
Díky za snahu. Hlavně bych chtěl zkušenost, jestli xenon v hlavním světle opravdu výrazně líp svítí. Alespoň jako Varadero. Přídavný xenon bych musel montovat asi někam nad mlhovky (sundavat bych je asi nechtěl). Bude to pak vypadat jako vánoční stromeček . Nechci montovat žádné další denní světla LED atd. Prostě jen potřebuju vidět, když jedu v noci! Dík za každou pomoc.
Tak ty mám, svítěj dobře a pomůžou, bez nich se skoro nedá jet, ale o nějakém xenonu do potkávacího světla uvažuji taky.
Natazil jsem ale na jiný problém - jak světla správně seřídit.
Když nastavím světlo tak, aby potkávačka nesvítila pár metrů před motorku, tak dálkovým si svítím akorát tak na stromy a cedule nad dálnicí... Pokud to sklopím, aby dálkové mělo smysl a svítilo na cestu, tak se na potkávačku dá jet ve tmě tak 60...
Ty přídavný tomu pomůžou, ale je to fakt spíš do šířky a před motorku (spíš jako mlhovky), jen bych si k tomu představoval ten xenon do potkávačky a mohlo by to být OK. Bez správného seřízení to ale postrádá smysl...
Pokud na to máte někdo nějaký postup nebo fígl, jak to seřídit, tak se podělte
buboGS přiložený následující obrázek: