Z důvodů neustálého zdražování benzinu na neúnosnou mez,jsem se rozhodl předelat svoji Barboru na plyn.Mám to už tak nějak promyšlené i prokonzultované.Jen nevím jestli dát LPG nebo CNG.Za vaše konstruktivní názory děkuji.Taky se tak nějak ušetří to životní prostředí.
Když je hlad,je i husa dobrá.
- kolko km rocne robis?
- kolko ta vyjde uprava?
- mas premyslene aj to ako prejdes cez STK a zapises to do TP? (typove schvalenie)?
- kam das nadrz zo stlacenym plynom? (umiestnenie v lete moze byt problem)
Libore? Já Tido toho kafe nic nedal,nebo jo?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kasak napsal:
Z důvodů neustálého zdražování benzinu na neúnosnou mez,jsem se rozhodl předelat svoji Barboru na plyn.Mám to už tak nějak promyšlené i prokonzultované.Jen nevím jestli dát LPG nebo CNG.Za vaše konstruktivní názory děkuji.Taky se tak nějak ušetří to životní prostředí.
...hmm, tak si myslím, že si naděláš víc problémů než čekáš, vzduchem chlazený motor a plyn? Teploty na hlavách v létě a ještě plyn, to bych si netroufl. Ty jsi konstruktér??
Teploty při spalování směsi plynu jsou někde jinde...
Ivoš.
Kilometrů najezdím hodně.Počáteční investice by byla skoro nulová,protože kámoš plyn montuje a chtěl by vědět jak by to fungovalo.Technickou jsem zatím nezjišťoval,ale když na to jezdí MHD,tak snad nebude problém.Kdyžtak tam pojedu s husou v batohu.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Ivošův názor beru jako přínosný,protože vím,že tomu dost hoví.Bohužel teď v zimě teplotu na hlavách nenaměřím přesně jak v létě.Zatím to máme jen v hlavách,ale zima je dlouhá a fantazie neomezená.Asi tím grogem.Každopádně motor lágrovat nebudu,to bych si radši usekl obě ruce.Lako jakou školu děláš.Konstruktérů je nás celá rodina,jen ne motorářů.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Kasak-presne tak,ako ti pisal bmwivo,je sväta pravda.Vzduchom chladene motory a vodou chladene motory maju teploty rozdielne.Potom,plyn ma tiež inu spalovaciu teplotu.Ak by si mal druhu motorku,staršiu alebo proste bez papierov a chcel by si to vyskušat,to pochopim.No ak si to chceš vyskušat na svojej motorke,ktoru bežne použivaš,uff.No a potom dalšia vec je bezpečnost.Skutočne ak by sa ti to aj nejako podarilo,čo pochybujem,nechcem vidiet,ak by ta chytila cestna kontrola.Proste a jednoducho sa na to vykašli.Inač,ak chceš ušetrit existuju predsa DIEESLOVE motorky.Neber to važne.
Upravil black333 dne 17.12.2010 22:06
Suzuki DR 800 Big,r.v 1994
Honda Pan European ST 1300,r.v 2003
Honda Afrika Twin XRV 750,r.v 97
Kasak napsal:
...Lako jakou školu děláš.Konstruktérů je nás celá rodina,jen ne motorářů.
no nevim z jakyho úhlu si to myslel..
__
střední průmyslová škola automobilní, 3. ročník maturitního oboru silniční doprava
Over than 250k km on BMW GS bikes
Teď to tady s kolegou od Afrik na druhém konci světa čteme a říkáme si, že by s výše uvedeným ohledem na ochranu krajiny bylo ekologičtější vybavit bavora plachtou. Byla by rolovací a vždy by se vykasala při příhodném větru. Vznikl by tak úsporný hybridní pohon, který by, zejména na velkých pláních, dával bavorovi dostatečnou hybnou sílu. A byl ekologičtější, než spalování plynu.
Pokud však je z ekologického hlediska i přes to požadavek na plyn, pak bych doporučoval bioplyn s mobilní splyňovací jednotkou na PAV. Doplňování této jednotky by neměl být s ohledem na dostatek exkrmentů v okolí cest žádný problém.
Ne vážně, to fakt myslíte s předěláním bavora na LPG vážně? Podle mne je to pěkná blbost.
Upravil Paji dne 18.12.2010 02:59
paji pripajam sa
s mojou kratkou sestkou sa dlhodobo pohybujem medzi 5.5-5.7 litra co je myslim na ten obrovsky a tazky kus motorky prikladna spotreba
neviem si predstavit kolko by vysla samotna takato uprava aj ked by mal kasak dajme tomu pracu zadarmo a platil by len za material, neviem si predstavit kam by umiestnil nadrz z plynom (nesmie byt na slnku) a neviem si predstavit kolko km rocne by bolo treba aby sa takato investicia vratila
ak chce niekto setrit musi najskor predat Bawo a potom si za drahe peniaze kupit turbodiesel Track T-800
Kasak napsal:
Z důvodů neustálého zdražování benzinu na neúnosnou mez,jsem se rozhodl předelat svoji Barboru na plyn.Mám to už tak nějak promyšlené i prokonzultované.Jen nevím jestli dát LPG nebo CNG.Za vaše konstruktivní názory děkuji.Taky se tak nějak ušetří to životní prostředí.
hele uprimne -- ty mas benzin jako HLAVNI naklad provozu motocyklu?
ja tedy maximalne 50%, mozna min.
Za letosni sezonu -- 40k km jsem dal asi tusim 60 tisic (mam to presne, ale jsem linej dopsat Knihu jizd), dalsich MINIMALNE 50 tisic pneu, servis, oleje, desticky, kotouce...
a to NEPOCITAM tlumice, tedy Mr. Ohlinse :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks mam pocit ze si nacal celkom zaujimavu temu
kolko to ze mas kilometrov najazdenych na tvojej F800GS ked si uz musel menit kotuce?
kubicek - viem viem - mal som dve 1150GS s ekonomickou 6 - aj som to chcel prerabat na dlhu sestku ale jednoducho sa mi to financne neoplati
najmensiu spotrebu som mal v chorvatsku - to som zajazdil za 5 litrov ale mam pocit ze to bude benzinom lebo vsetci partaci bez ohladu na znacku (VFR800, CBF 500) mali zrazu mensiu spotrebu
to iste sa stalo znamemu na ukraine a v rusku - hold ojebavaju u nas