čau ve spolek.Řešil jste někdo někdy tento problém?
Jde mi o to,že plotnu mám mezi kuframa "utopenou",protože předchozí majitel dal kufry výš,než do úrovně sedla a když vezu loďák,tak ho mám mezi kuframa pokroucenej jak jitrnici.A tak se Vás ptám,jestli jste už tento problém někdo řešil.12tky mají taky od výroby tu základní plotnu vyvýšenou,že jo?
Potřeboval bych mít svojí plotnu o 11,5 cm výše.
Jedno řešení bych měl a to,nechat vysoustružit něco jako distanční trubky s závitama,ale nechám si poradit
Kubrt přiložený následující obrázek:
[141.72Kb]
Upravil Kubrt dne 27.12.2010 17:26
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
nemusíš za mnou jezdit !!! To by nebylo jednodušší...Nehledě na to,že dávat kufry níž je volovina...
Upravil Kubrt dne 27.12.2010 17:41
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Vem fričku a uřízni kufry o 15 čísel. Jinak s jitrnicí je to fajn horší je jelito na místě řídiče.
Upravil Kasak dne 27.12.2010 20:45
Když je hlad,je i husa dobrá.
Kubrt napsal:
nemusíš za mnou jezdit !!! To by nebylo jednodušší...Nehledě na to,že dávat kufry níž je volovina...
Volovina je dávat kufry víš,protože tím zvýšíš těžiště
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já to díky tuhosti řešil dvěma 5cm profily na výšku. Chtělo by to ještě vyztužit nosič, ale snažím se to moc nenakládat. Je to ale "jen" 5cm, ale 11 je už strašně moc.
stepan přiložený následující obrázek:
no tak já snad nakonec budu muset snížit kufry a do toho se mi fakt nechce
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Proč ne?Podle mě je to nejrozumnější a zároveň nejjednodušší,když posuneš kufry na nosičích níž.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Proč ne?Podle mě je to nejrozumnější a zároveň nejjednodušší,když posuneš kufry na nosičích níž.
protože je to uplně na houby a nechce se mi to dělat... Zvyknul jsem si na ně tak,jak jsou vysoko,vyhovuje mi to,ale asi mi fakt nic jinýho nezbyde...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Pokud na plotně vozíš jen loďák, pak myslím že varianta 11 cm vysoké schránky např. na nářadí není úplně blbá. Nejjednodušší ale je snížení bočních kufrů, pokud jsou nesmyslně vysoko, bude to možná i hezčí..
stepan napsal:
Já to díky tuhosti řešil dvěma 5cm profily na výšku. Chtělo by to ještě vyztužit nosič, ale snažím se to moc nenakládat. Je to ale "jen" 5cm, ale 11 je už strašně moc.
To máš pravdu Štěpáne u 1150GS jsem nechával vystužovat i vlastní plotnu a ta stejně praskala. U GSA by to mohlo vydržet díky silnějšímu matroši
všude dobře.....doma GSA
Ivan napsal:
Pokud na plotně vozíš jen loďák, pak myslím že varianta 11 cm vysoké schránky např. na nářadí není úplně blbá. Nejjednodušší ale je snížení bočních kufrů, pokud jsou nesmyslně vysoko, bude to možná i hezčí..
Tak jsem koukal na kufry a s těma hnout nejde.HB to má tak deb*lně vyřešený že bych to musel celý uplně předělat...myslím rám na kufrech...
Takže s největší pravděpodobností vymyslím nějakou tu schránku...
Kubrt přiložený následující obrázek:
[91.65Kb]
Upravil Kubrt dne 28.12.2010 15:46
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Tak odsroubuj to madlo a lodak tam misto na širku davej podelne.To by se ti mezi ty kufry mohl vejit!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!