Přítelkyně si koupila vlastní motorku a řešíme komunikaci mezi dvěma motocykly za jízdy. Existuje mnoho systémů, ale ne všechny jsou stejně a dobře funkční. Prosím o doporučení vhodného systému. Mám ředstavu, že by měl umět:
- komunikovat mezi motocykly za jízdy na co největší vzdálenost, ve volné krajině i v zástavbě
- přes BT možnost spojení s telefonem a GPS (navigace, poslouchání hudby)
- co největší výdrž na baterky, pokud možno nabíjení ze zásuvky 12V na motorce, ideálně i napájení ze 12V zásuvky nebo ze sítě motocyklu za provozu
- možnost zástavby do dvou různých vyklápěcích přileb (Caberg Justissimo GT a Nolan N103)
- nízká hladina šumů a ruchů
- spolehlivé fungování do rychlosti cca 120 km/h
- ideálně systém se sluchátky do obou uší - nevím jestli se vůbec dělá
Mám Interphone F4 a max. spokojenost.
V balení je nabíječka 220V na 2 přijímače najednou + jsem koupil origo nabíječku 12V zásuvka pro zapalovač.
Zabudováno do Nolan N102.
Navigece z nokie přes bluetooth funguje super a byl to důvod, proč jsem si tohle pořídil.
Nebyl problém ani půl dne jízdy v dešti.
Nabitá mi vydrží při navigování celý den cca 8 h.
Komunikaci mezi motorkami nemůžu posoudit, protože jsem ji neměl příležitost vyzkoušet, ale co jsem četl tak je bez problémů se spárovaným kolegou do 500m. Tady asi bude kratší výdrž baterky.
Také se připojuji k variantě Interphone F 4. Instalace do helmy, není nijak složitá. Komunikace mezi dvěma jezdci je čistá do určité vzdálenosti (která mi vyhovuje) jako při klasickém telefonování. Poslech mp3 naprosto idealní atd....Moc dobrá věcička.
Upravil Milan V dne 12.01.2011 03:12
Ahoj vím že to sem uplně až tak nepatří ale nechce se mi sem dávat další vlákno.. koupil jsem zdonucení interphone F3.bylo to z druhé ruky ale za slušnou korunu..akorád u toho nebyl návod..nevíte kde by se dal sehnat či neválí se doma někomu??dík moc
Měl jsem předchozí model Interphone F4 a fungoval dobře, ale nesplňoval všechny mé požadavky.Mé zkušenosti nejsou tedy z F4.
1. Při komunikaci s druhou motorkou nebyla aktivní hlasová navigace a naopak. Tento stav musel master přepínat ručně.Takže když jsem poslouchal navigaci tak druhý účastník byl mimo.
2.Dosah byl celkem v pohodě na volném prostoru. Spojení se rozvazovalo např. při odbočení za budovu, v serpentinách, nebo i v hustém provozu mezi kamiony. Při rozvázání spojení mezi motorkama se spojení neobnovilo.Zase ho mohl zřídit pouze master. To dost limitovalo druhého účastníka. Mnohdy master ani nevěděl, že spojení není aktivní a druhý účastník byl tím mimo hru.
3.Výdrž se rapidně snižovala při používání komunikace mezi motorkama.
4.Nešlo připojit dalšího účastníka.
5.Po ukončení telefonního hovoru mi navigace odkecala všechny ty povely které nestihla během hovoru. Tato chyba se ale asi dá upravit přehráním programu v navigaci. S jiným systémem mi to ale nedělá.
Dlouho jsem pátral, počítal a vybíral. Momentálně mám drátový palubní interkom, kde poslouchám hudbu, spolujezdce, navigaci a vysílačku s dalšíma kamarádama.
Na nevýhodu propojení kabelem jsem si už zvyk.
Upravil Dorik dne 09.01.2011 15:25
magoss napsal:
Ahoj vím že to sem uplně až tak nepatří ale nechce se mi sem dávat další vlákno.. koupil jsem zdonucení interphone F3.bylo to z druhé ruky ale za slušnou korunu..akorád u toho nebyl návod..nevíte kde by se dal sehnat či neválí se doma někomu??dík moc
magoss napsal:
Ahoj vím že to sem uplně až tak nepatří ale nechce se mi sem dávat další vlákno.. koupil jsem zdonucení interphone F3.bylo to z druhé ruky ale za slušnou korunu..akorád u toho nebyl návod..nevíte kde by se dal sehnat či neválí se doma někomu??dík moc
Dorik napsal:
Měl jsem předchozí model Interphone F4 a fungoval dobře, ale nesplňoval všechny mé požadavky.Mé zkušenosti nejsou tedy z F4.
1. Při komunikaci s druhou motorkou nebyla aktivní hlasová navigace a naopak. Tento stav musel master přepínat ručně.Takže když jsem poslouchal navigaci tak druhý účastník byl mimo.
2.Dosah byl celkem v pohodě na volném prostoru. Spojení se rozvazovalo např. při odbočení za budovu, v serpentinách, nebo i v hustém provozu mezi kamiony. Při rozvázání spojení mezi motorkama se spojení neobnovilo.Zase ho mohl zřídit pouze master. To dost limitovalo druhého účastníka. Mnohdy master ani nevěděl, že spojení není aktivní a druhý účastník byl tím mimo hru.
3.Výdrž se rapidně snižovala při používání komunikace mezi motorkama.
4.Nešlo připojit dalšího účastníka.
5.Po ukončení telefonního hovoru mi navigace odkecala všechny ty povely které nestihla během hovoru. Tato chyba se ale asi dá upravit přehráním programu v navigaci. S jiným systémem mi to ale nedělá.
Dlouho jsem pátral, počítal a vybíral. Momentálně mám drátový palubní interkom, kde poslouchám hudbu, spolujezdce, navigaci a vysílačku s dalšíma kamarádama.
Na nevýhodu propojení kabelem jsem si už zvyk.
Pošůeš mi odkaz co jsi pořídil?
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **