Pořád a dokola tady čtu, že ročník 2003 je vlastně totálně na ho-no co se týče spolehlivosti.(osobně si to nemyslim) Takže bych rád věděl, kolik procent těhle motorek nedojelo do cíle, díky závadě posilovače brz, nebo zapalovacích cívek.
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
ja ja ja ale vzdycky sem dojel jednou sem nedojel ale to bylo kuli kardanu*pissed* posilovac ulozen do skrine na pamatku civky vymeneny a klid
Upravil zmijon dne 21.01.2011 21:24
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
hoc mam jednosviecku bez posilovaca - a som uprimne rad ze ju mam nehadzem tie novsie GS 1150 s posilovacom a twinsparkom preto do kosa
to ze mne ten posilovac nesedi a povazujem ho za absolutnu zbytocnost koli tomu ze ta motorka brzdi ako sprosta aj bez neho este neznamena ze apriori cela motorka je na ****... posilovac sa nema rad zo slabou baterkou a ako vieme boli koli tomu aj nejake nehody a pocul som aj o zopar smrtakoch
twinspark - opat dalsi upgrade ktore nebolo treba rovnako ako ten posilovac - ak si uz vysolil peniaze za nove cievky tak uz budes mat pravdepodobne pokoj, ak nie tak sa ti moze stat ze ti cievka skratka odide niekde na ceste okolo domu- nedajboh niekde na dovolenke, odhliadnuc od spodnych sviecok ktore su v kuse zadrbane - ja po 10tkm vytahujem z mojej motorky sviecky ukazkovo vypalene a menim ich iba koli vlastnemu presvedceniu nie koli ich stavu
ten posilovac sa aspon da ojeklamat tak ze ho odtial vyoperujes a lanka das napriamo do prasiat ale s twinsparkom si nepomozes
mám sice 2004 ale to bude podobné,dvakrát sem měnil cívku ale vždy sem dojel bez potíží,akorát to víc žralo,ono to totiž jede jen na tu malou svíčku
posilovač zatím ťuk ťuk ťuk dobrý,no problém,80 tisíc na tacháču a zatím vše v originálu a to jezdím cestou necestou
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Ono to neni zadna tragedie,posilovac se vy**** malokomu,ale nejaky maly procento to je(vim o dvou lidech)...da se vyndat ale prijdes pak i o ABS a civky ty hold odejdou skoro kazdymu,ale po vymene uz bejva klid. Zas to brzdi opravdu lip a kdyz je clovek nalozenej tak to docela i oceni a navic integral kterej na 02 jeste neni, vubec neni spatnej. Proste 03 a vejs jsou taky supr,jen uz je tam nejaka muska navic co se obcas nekomu vy****,nic vic....
Na 12GS je toho jeste vic, a stejne je spousta lidi co s tim jezdi spoustu km bez zavad.
Dotaz zněl, že když tady na to každý nadává tak koho to na cestách zastavilo že nedojel domů?
Na téhle konfiguraci jsem najezdil 60 tisíc km, posilovač mi sedí a nikdy neměl závadu. Jestli jich pár bylo, určitě daleko míň než závad prvních 1200...
Ty cívky mne štvou, taky mi odešly. Ale štve mne spíš to, že o tom BMW muselo vědět a přesto odcházely i u ročníku 2005, který jsem měl. Kromě motorkaření lítám a možná proto beru 2 svíčky na válec jako dobrou věc, možnost závady je, ale NEZASTAVÍ TĚ! Nevím jak to myslel Raptor, ale když mi cívky odešly, ani jsem o tom nevěděl a jezdil v pohodě dál s tím že až se dostanu ke známému, musí mi seřídit vstřiky a lanka. Když mi po připojení na diagnostiku řekl že jedna cívka je fuč a druhá napůl, překvailo mne to, motorka byla plně pojízdná na rozdíl od několika 1200 s nefunkčním imobilizérem a dalšími závadami....:-)
Takže 1150 i po roce 2002 beru jako skvělou motorku a když jsem teď sháněl Adv, podmínkou byl integrál s posilovačem a Twin spark...
Ještě vydržte 2 poznámky:
- brzdy s posil. opravdu brzdí strašně, jsou jedovaté a na dávkování se musí zvyknout. Ale jak se to naučí, je to super (aspoň pro mne). Podstatný je ale chytrý integrá. Min. 2x mi tenhle systém zachránil ústa. Třeba zrovna na Slovensku - přiřítím se do ostré levé zatáčky s jinak krásným asfaltem a ona je plná štěrku. Vpravo nízké svodidlo a hluboká strž. Jsem vděčný systému, který umožňuje v takové chvíli nepřemýšlet a zmáčknout vší silou brzdovou páčku. Zatáčku jsem záhadně projel v nepatrném polosmyku způsobeném ABS, obě kola brzdila maximálně jak to jen šlo a brzdový účinek byl rozdělen tak že ani jedno kolo opravdu neuklouzlo.
- cívky - může mi prosím někdo vysvětlit, proč poté, co odejdou a jsou vyměněny, údajně už podruhé neodejdou??? Kromě toho, že je v tomto případě druhovýroba kvalitnější než prvovýroba mne nic nenapadá...
Mam 2005 , zatim v pohode. svetla sviti , binkry blikaj , ABS přerušuje, Posilovač - posiluje , pravda je treba trochu hlidat baterku aby byla v kondici.
Dotaz jak poznate ze nejdou spravne vsechny " civky "
Standa
Moby
Mam ten nespolehlivy stroj z roku 2003. Musel jsem menit 1x civku na kterou mi prisli u Zlabka az po 2. kontrole. Takze jsem bez ni jezdil tak 6tkm a nepocitoval jsem zadny problem. Jen v volnobehu to melo o cca 200-300ot vic. Jinak jsem lil naplne a benzin. Mam na ni 68tkm a nic jineho se mi nepo...
Spis nez nespolehlivost je to fama co tu roztroubilo par lidi, kteri cetli a velmi malem procentu poruch a zvelicili je.
Aneb udelali z housenky jeste vetsi housenku :-D
3/6 Marines SEMPER FI
to ivan: někde to psal tomaš TT, ze to byla nejaka skryta vyrobni vada, nový cívky jsou už malinko pozměnený a neodcházejí. Sám nevím mám 2001 a tam jsem to ře**** nemuse.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Mám stejné moto, jeden rok. Najeto 55tis.km, já pouhých 10tis.km. Jeden z letních výletů mne nepříjemně rozhodil a dodnes nevím oč šlo. Možná jste se s tímto problémem někdo setkal. Při vytočení mota na plný plyn přes 4t/ot. začla moto ztrácet výkon, cukat, na palubní desce rozblikání ABS, výstraha a moto asi 2 vteřiny nebrzdí. Jelikož první tento zážitek byl při předjíždění kamionu v kopci a následném zařazení do kolony, jistě si většina z Vás umí představit jak jsem se cítil. Moto šla ihned do CARSERVISU a po třech týdnech mi bylo sděleno,že se jim po projetí motocyklu závada projevuje nicméně diagnostika nic nepíše a oni se s tím nikdy nesetkali. Další věc je, že i přes novovou baterku a svíčky motka nechce ****tovat když je okolo 0st. Celsia. Možná ty cívky
Dotaz jak poznate ze nejdou spravne vsechny " civky "
hned za cívkou je konektor,ten odpoj,pokud se změní při odpojení chod ,zvuk motoru, je cívka dobrá,pokud to bude hrčet furt stejně je cívka aut
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Ročník 2003 je z mého pohledu a pohledu majitele spolehlivý,páč tam posilovač nemám a nechtěl bych ho mít a cívky 55000km zatím bez problému
Jedu? Tedy žiju!
Já mám ročník 2003 twinspark, posilovač a nemůžu si stěžovat. Spíš naopak mi připadne možnost přibržďování zadního kola ovládaného přední páčkou jako výborná věc. Při jízdě v terénu to dost výrazně usnadňuje manipulaci
Posilovač mi funguje perfektně, žádný brzdí-nebrzdí a brždění s duálem je prostě nádhera. Co se týče cívek, nevidim v tom problém, hold se vymění, taková darda to neni v porovnání s nesmyslama vod TT.
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
mám rok 2003,twinspark,s posilovačem a integrálem... Teda vlastně už bez posilovače,integrálu a ABS... Abs mě začalo blbnout (celkem fest) na dovolený u Baltu a tam vlastně i umřelo.Brzdit jen zadní brzdou,která byla umaštěná od oleje bylo docela na chuja.
Doma jsem vyhodil celej ten bazmek z podnádrže,propojil trubky a mám svatej klid.Cívka mi odešla jedna,levá.Vyměněno a zatim Erich šlape.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
raptor napsal:
vodnik ked brzdit s posilovacom je proste nadhera tak mi povedz ze ked ho nemas tak si neuzijes nadhery?
Nepsal sem, že brzdit s posilovačem je nádhera, ale že funfuje jak má. Psal sem že nádhera je brzdit s duálem a to je rozdíl.....
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex