tak mam vyjetou prvni nadrz-530 km a 27 litru coz je asi 5.1 l na celou stovku.moc sem za to netahal, jsem ucen a jezdim 100-120 ale spis tou stovkou.toz jsem nadmiru spokojen...
Ja myslel že má géeso 20 nebo 31ltr nádrž.........
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
On psal........Tak mám vyjetou první nádrž.......tak jsem myslel do sucha.........
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Ta spotřeba těsně nad 5 l odpovídá při těch uvedených rychlostech. Obvykle dlouhé trasy jede i pod 5 litrů včetně Rumunska - tam se za to moc tahat nedá a v terénu se jezdí bublačka na jistotu, takže Rumunsko obvykle dělám v průměru za 4,7-5l. Ivan
jak jsi to spočítal? že máš vyjeto 27 litrů přesně... jsi dotankoval přesně na pumpě 27 litrů do plna, než ti automaticky vypla pistol? to ale je počítání s nepřesnými čísly, podle mě, zvlášť když jsi došel k výsledku tak přesnému... jelikož ty pistole vypínají pokaždé jinak....
no nicméně to nic nemění na tom že já mám bohužel spotřebu 7 litrů a nevím čím to může být..... vždyť i při moooc razantní jízdě se to nemůže takhle vyhoupnout.... dejte tipy co s tím... tuto spotřebu mám od té doby co jsem dojel z mongolska...
TAKE IT EASY
Nevím jak to měří Holubb, ale já tankuju po ústí hrdla nádrže. Je to nepřesné, ale seknu se max o 1-2 decky. A když to takhle děláš celý rok (u 1100GS jsem to dělal 7 let), tak už se výsledky za přesné dají považovat. A relativně přesné je i to, že třeba o dovolené před odjezdem natankuju po hrdlo, na dovolené píšu všechna tankování, tj.litry a kilometry a po návratu zase plnou. Pak se o ty 2 decky seknu třeba na 4000km.
Daleko horší je nepřesné počítání rychloměru a tachometru. Kdo porovnával rychlost a ujeté km na budíku a v GPS, BMW švindlují o 5-10% - v konečném efektu jezdíme pomaleji než si myslíme, o těch samých 5-10% motorky víc žerou, oleje a další servis děláme zbytečně brzo atd.
Ivan
No nevím,moje spotřeba +/-6l.Je to spíš o tom kdo si jak fandí.Mám kámoše co mi pořad tvrdí,že jeho GSX1100F žere 6l a opel omega 2,0Lcombi 6,5l.A při tom jezdí jak prase.....
BMW R 1100GS vzor kačer
Určitě máš pravdu, a konkrétně u BMW (1100 a 1150) se spotřeba s vyššími rychlostmi (cca nad 130 km/h) razantně zvyšovala. V jednom slovenském časopise kdysi testovali 1100GS a spotřebu kritizovali, vyšlo jim až 10l, ale to se musel test odehrávat snad jen na dálnici a plný plyn. V ostatních testech - a tam se motorky moc nešetří - se spotřeby pohybovaly 5,5-6,5l což odpovídá Tvé zkušenosti. Já jezdím piánko, tak jsem níž. Ivan
Varadero rv02 7ltr/100km a víc.......Je to ještě stará karbecová verze,žere jako prase.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
My včera dorazili z RO a spotřeba po cestě se odvíjela od druhu stylu jízdy a povrchu. Na dálnici skoro z domu až do Segedě (rychlost do 130km/h a asi 8 hodin v kuse) 6.5 až 7 l/100km, normální jízda po silnici (kdekoli, nejen po RO) 4.8 až 5.8 l / 100km a teren teď v RO, tak tam jsem měl až 8.5l na 100. Vše měřeno dva lidi a tři kufry mimo teren, tam o dva kufry míň.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
holubb napsal:
to ja koupil moto jen pro sebe-na vozeni druhych jsem si koupil uz drive auto
Já mám auto taky, ale nikoho v něm nebaví jezdit. Mě teda taky ne. Jen co je nutnost, jinak radši nikam nejedu.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi