Chti si pořídit kufry a nevím jaké. A jaké rozměry jestli kvůli výfuku tam dáváte na levou stranu menší kvůli souměrnosti a šíři motorky.Zamlouvaji se mi origo BMW plastové,nebo Giwi konbinace hliník plast nebo Trax .Nejsem moc vyznavačem Offroudu,ale hliníkovejm se také nebránim.Předem děkuji za rady a názory . Jarda
Upravil Jarda fm dne 02.02.2011 10:07
Pokud to nechces na offroad, je to jedno. Kup si, co se ti libi a co ti kapsa dovoli.Asi jedny z nejhezcich kufru, co se vyrabi jsou Zegy Pro. Delaji jak cernou, tak sametovou anodizaci, anebo nejlevnejsi bez upravy. Co do kvality zpracovani nemaji moc konkurenci. Pomer cena vykon....
A na offroad beztak hlinikace nemaji co delat, tam se maji vozit vaky.
to Petrs: sice vaky mají své výhody, ale rozhodně bych netvrdil, že pro ofroad jedinně vaky...mají i své nevýhody...výrazné...
Jinak už se tu řešilo i to, že podsedlovka vosmikila je tvarově nedomyšlená pro jakékoliv kufry. Je široká a díky tomu je i potom celková šířka s kufry nesmyslná. Jedinná rozumná varianta jsou original kufry s vykousnutím, jak tu kdysi dával Morabo.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Sirka je to posledni co mi na kufrech vadi... Ty myslis, ze 1200 ma kufry jako bliz k sobe? To tezko. Sice jsem to nikdy nemeril, ale pomalu bych rekl, ze je to to same a 990 je na tom obdobne. Myslim, ze nejaky ten cm asi nema cenu resit a zasadni rozdi v podobe 20cm tam urcite neni....
Ale uz docela dost lidi mne argumenty presvedcilo, ze pevne kufry na offroad nepatri. Verim zkusenejsim a za mne uz budu vozit jen vaky. Krasne alu kufry si necham na frajereni po meste a vyjizdky s drahou polovickou....
to Petrs: schválně si to změř...oproti třeba GSA je to **** rozdíl...
Jinak pokud řešit offroad a že jsou špatně kufry, pak je i špatně vosmikilo....takže když fakt offroad, pak 690 R v tomto provedení a vaky
Vjetrnik přiložený následující obrázek:
[174.74Kb]
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
to Petrs: sice vaky mají své výhody, ale rozhodně bych netvrdil, že pro ofroad jedinně vaky...mají i své nevýhody...výrazné...
Jinak už se tu řešilo i to, že podsedlovka vosmikila je tvarově nedomyšlená pro jakékoliv kufry. Je široká a díky tomu je i potom celková šířka s kufry nesmyslná. Jedinná rozumná varianta jsou original kufry s vykousnutím, jak tu kdysi dával Morabo.
co to tu zase pindas?
Osmikilo ma nadrz pod sedlem a tim padem mas nevykousnute kufry celkem siroke.
Podsedlovka je sama o sobe nizka.
Upravil hicks dne 02.02.2011 11:01
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
Sirka je to posledni co mi na kufrech vadi... Ty myslis, ze 1200 ma kufry jako bliz k sobe? To tezko. Sice jsem to nikdy nemeril, ale pomalu bych rekl, ze je to to same a 990 je na tom obdobne. Myslim, ze nejaky ten cm asi nema cenu resit a zasadni rozdi v podobe 20cm tam urcite neni....
Ale uz docela dost lidi mne argumenty presvedcilo, ze pevne kufry na offroad nepatri. Verim zkusenejsim a za mne uz budu vozit jen vaky. Krasne alu kufry si necham na frajereni po meste a vyjizdky s drahou polovickou....
jelikoz nema dvanactka nadrz pod sedlem, tak muze mit kufry bliz sobe...
tot vse.
Vjetrotl do toho zase primichal ty svoje polopravdy, to neres.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Hicks: vždyť to tady píšu...široká podsedlovka díky nádrži = široká celková šířka....viz. Tvoje moto ... a nejužší možná sestavu = origo vykouselé kufry BMW....máš proti tomu něco?
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Jinak za mě určitě ZEGA, nemám variantu PRO, jen normální s vykousnutím na výfuk a šířka je uplně stejná, jako parťákova 990 s "orig" plasťáky (výrobce Hepco) od KTM.
V podstatě, jak máš kufry, stejně už jsi omezený co do šířky a jestli je to na 1200 o 5-8cm jinak už tě nespasí.
Offorad jsem jel jak s kufry, tak vaky a vaky mi přijdou rozumný, pokud toho netaháš příliš moc, je sice výše těžiště, ale jsi úzkej. Ale "expediční" cesty rozhodně kufry, poskládáš se lépe, je to praktičtější a většinou jedeš stylem, že tě úzká pěšinka v lese moc netankuje.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Jinak kamarád má BMW hliníkáče na 800GS (jsou stejně made by TT) a je s nimi extrémně spokojený. Vozil v tom i autobaterie, přetěžoval to hrozně a všechno vydržely. Jednou dokonce kufr utrhl když míjel nějaké zábradlí, stačilo jen porovnat uchycení a slouží dál. A moto je s nimi o něco užší, vypadají krásně a velmi kompaktně. Jen asi cena bude horší....
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
To Vjetrník:
Já mám asi 38/32, takže tu šířku tak neprožívám a poskládáme se tam v pohodě. Ale ani těch 13cm už asi nebude rozdíl, stejně s tím musíš jezdit jak s autem, tzn pochybuju, že si to dáváš mezi pruhy v kolonách.....nebo třeba na dálnici, ale ve městech asi moc ne.
fakt ale je, že já mám 2x38 a ten jeden má vykousnutí na lauf...takže jsem asi malinko něco nahnal.
Upravil jacob dne 02.02.2011 11:18
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
to Jacob: přiznám se, že už mám za sebou jedna zpětná zrcátka na přechodu v Rumunsku a druhá z Bedapešti... jinak 15cm už je poměrně dost, rozhodně je pak motorka širší než řídítka. Proto když bych byl na místě majitele vosmikila ( zaplaťpánbůh že nejsem ), přemýšlel bych o tom.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Riditka maji 850mm. U 1200 maji nepatrne min. Tzn u obou jsou kufry sirsi nez riditka.... Takze stejne potrebujes odhad. Par urazenych sloupku a zabradli ho spolehlive vytrenuje.....
Vjetrnik napsal:
to Hicks: vždyť to tady píšu...široká podsedlovka díky nádrži = široká celková šířka....viz. Tvoje moto ... a nejužší možná sestavu = origo vykouselé kufry BMW....máš proti tomu něco?
tvoje nevymachana **** napsala
"Jinak už se tu řešilo i to, že podsedlovka vosmikila je tvarově nedomyšlená pro jakékoliv kufry."
---
to je zase hromada polopravd. Nadrz pod sedlem je z hlediska teziste rozhodne lepsi a s kuframa to rozhodne takovy problem neni, jak se snazis popisovat.
Je ti na tom jeste neco nejasneho?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
Riditka maji 850mm. U 1200 maji nepatrne min. Tzn u obou jsou kufry sirsi nez riditka.... Takze stejne potrebujes odhad. Par urazenych sloupku a zabradli ho spolehlive vytrenuje.....
no a hlavne.. kdyz moto naklonis, tak je ti sirka riditek (jako informace) na prd
Ja mam po meste najeto mnohem vic nez vjetrnik a zatim (nechci to zakriknout) jsem v zivote na osmikile skrtnul jen jedno zrzatko -- v Neapoli bocnim vakem.
Vjetrnik je proste horsi ridic a musi si to suplovat strojem
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Hicks: škoda, že nemáš najeto to samé i mimo to město (dálnice nepočítám)
pracuji na tom
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2