Snad půjdou v BMW dál cestou evoluce.
Kde bude kardan nebo výfuk je celkem jedno.
Je jasné, že vodou chlazený motor by umožnil větší výkon, ale já budu doufat, že boxer zůstane vzducháč.....
Pája
pripajam sa k pajovi - je jasne ze evoluciu nezastavis ale niekde je hranica, ten G.enialne S.polahlivy boxer dostal teraz dve vacky, zrejme ho zrejme caka chladenie vodou... co pride dalsie? palivove mapy?
raptor napsal:
pripajam sa k pajovi - je jasne ze evoluciu nezastavis ale niekde je hranica, ten G.enialne S.polahlivy boxer dostal teraz dve vacky, zrejme ho zrejme caka chladenie vodou... co pride dalsie? palivove mapy?
Ale zase maj majitele soucasnych 1200gs nadeji,ze jejich motorky nebudou tak rychle ztracet na cene.A taky se vsadim,ze posledni vzduchem chlazene boxery budou trhat rekordy v prodejnosti!
Jestli to bude jako u porsche,tak prvni vodou chlazene boxery budou proti tem poslednim vzduchacum po par letech temer bezcenne.
A urcite se spousta vyrobcu zameri na druhovyrobu nahradnich dilu na vzduchem chlazena bmw,protoze je proste spousta lidi bude udrzovat spoustu let.
Jako spousta lidi nechce 4 ventily a dvouventilu jezdi do dnes tisice a temer vse se na ne necha koupit od nekolika vyrobcu.Tak ta skupina,ktera se nikdy nesmiri s vodou bude nesrovnatelne vetsi!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vevis: jed se nekdy podivat na otevirani sezony poradany Inveltem, predtim Autecem. Podivej se na skvadru ucastniku a bude ti hned jasny, ze 90% z nich jsou zakaznici presne pro novyho vodnika a vlastne ani netusi, ze to je vodnik a 12tka byla vzduchac.
Alda napsal:
Vevis: jed se nekdy podivat na otevirani sezony poradany Inveltem, predtim Autecem. Podivej se na skvadru ucastniku a bude ti hned jasny, ze 90% z nich jsou zakaznici presne pro novyho vodnika a vlastne ani netusi, ze to je vodnik a 12tka byla vzduchac.
stejne by uz BMW melo dvanactky upgradovat.. skoro 7 let na trhu jen v mirne pozmenene podobe je proste dost.
Kdyz se podivate na ty ruzne drobnosti (napr. okolo krku, kokpit) u 12GS a u ostatnich novejsich modelu od baworaka, tak je tam videt celkem posun....
Upravil hicks dne 28.02.2011 08:36
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks: s tim souhlasim. Novej model se dal ocekavat, aspon teda pokud jde o auta, vyssi modely drzi s jednim faceliftem cca 7 let. Na jednu stranu je to ale dobre, kdyz uz koupis drazsi dopravni prostredek, nestarne tak rychle.
No -- psal jsem, ze 7 let mi prijde jako dobra kompromisni hodnota -- neprijdes o investici tak rychle ale zaroven si ani ke konci zivotnosti neporizujes vylozene zastaralej strep... zvlast po tech minifaceliftech...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No ja bych rekl ze zastaralej strep kupujes. Koupit napr. pred rokem BMW rady 5, je to hrozny auto oproti novy 5tce. Urcite to v pripade GS bude stejny (navic kdyz vidim novy GT a GTL). Samozrejme s vyjimkou toho, ze lidi jako jsme my budou nejspis vyhledavat radsi starou 12tku nez novy model. Ale takovych moc neni.