zdarec,
před časem jsem koupil gs800, kvůli počasí a papírům zatím nebylo moc šancí to projet, ale dnes jo.
Jsem vážně spokojený na stěrkových cestách, vzal jsem to na podmáčené pole i blátitou cestu, tam všude se mašina chová jak jsem očekával a jsem z ní docela nadšenej. Obutou jí mám na TKC80.
Co mě ale docela vyděsilo bylo, že na silnici se při cca 140km/h rozkývala, je tedy fakt, že bylo docela větrno a když jsem zajel do závětří, hranice se posunula kousek výš, ale nic extra.
Otázka zní, má někdo PRAKTICKOU zkušenost s touhle moto a těmito gumami? Teoriií je spousta, jde mi o kombinaci této moto a gum TKC80.
Jsem zvyklý se přesouvat dlouhodobě cca 160km/h a předjíždět do 180km/h ve dvou a s nákladem. Nepotřebuju radit, že jsem měl jít do gs1200 pro to jsem měl své důvody
Když pomyslím, že jsem jel prázdný, teda bez nákladu, resp. co se stane až pojedu naloženej a zatížim zadek...
Jsi mě docela vystrašil leží mi totiž doma pár zbrusu novejch TKCček. Hele takhle ti to povím na Bridgech BW jsem jezdil okolo 200km/h a úplný klid, no klid wono to wosmikillo teda moc nejede ale někdy jede zase až moc každopádně určo je to gumou přeci jen jejich rychlostní limit je něco okolo 160km/h a dneska fakt foukalo takže si nekupuj 12ku ale kup si silniční gumy do 210km/h a můžeš směle valit.....
takže bude varianta, že před dovolenou s přítelkyní tam hodím něco bez vzorku a na cesty za dobrodružstvím budou TKC a ten přejezd do 140 se dá kousnout
Dodo-TDM napsal:
Jsem zvyklý se přesouvat dlouhodobě cca 160km/h a předjíždět do 180km/h ve dvou a s nákladem. Nepotřebuju radit, že jsem měl jít do gs1200 pro to jsem měl své důvody
na trvale 160km/h osmikilo myslim neni.
Uz to dost zere a myslim, ze to huntujes.
Do 140km/h v poho...
---
navic s nalozenejma kuframa, na nich vaky, kanystry... je 160 i tak asi trochu moc.
Ja jezdim trvale tech 130-140 prijde mi to jako nejrozumejsi kompromis mezi rychlosti, spotrebou, dojezdem a nepretezovani motoru.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
NakasiBMW napsal:
Jsi mě docela vystrašil leží mi totiž doma pár zbrusu novejch TKCček. Hele takhle ti to povím na Bridgech BW jsem jezdil okolo 200km/h a úplný klid, no klid wono to wosmikillo teda moc nejede ale někdy jede zase až moc každopádně určo je to gumou přeci jen jejich rychlostní limit je něco okolo 160km/h a dneska fakt foukalo takže si nekupuj 12ku ale kup si silniční gumy do 210km/h a můžeš směle valit.....
no nevim, povazuju to za divny nazory.
Kdyz si spocitas, ze 160km/h je nejakych 6 tisic a vic, tak prece nemuzes rict ze to je na tuhle motorku OK.
Navic to (moje + co jsem cetl na advrideru) zacina vibrovat.
Pokud chce nekdo jezdit 160-180km/h se spolujezdcem, at si koupi RTcko.
"Hele takhle ti to povím na Bridgech BW jsem jezdil okolo 200km/h a úplný klid, no klid "
to se moc neda ani cist ... o moc vic nez 200 to nejede, ale kurvi si motorku jak chces a klidne si u toho opakuj, jakej jses frajer a jak ti to 200 "v pohode" jede.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
raptor napsal:
F800GS ma seriovo hodne slaby podvozok - najma predok
popremyslaj aj o progresivnych pruzinach
to je zase vlakno.
Hele Raptore -- kdyz uz jsme u tech polopravd, v cem je hodne slaby zadni tlumic? To mne zajima...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dodo-TDM napsal:
Když pomyslím, že jsem jel prázdný, teda bez nákladu, resp. co se stane až pojedu naloženej a zatížim zadek...
předem dík za příspěvky k věci
pozor na pruzinu... kdyz to nalozis, urcite si pohlidej aby nebyla zvadla.
Osmikilo nakloneny dozadu ma podle mne dost mizerny jizdni vlastnosti.
Mam vzadu uz druhou, ted progresivni hyperpro od TT z chova se to dobre. Ale asi budu zase menit ted na jare.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dodo-TDM napsal:
Jsem zvyklý se přesouvat dlouhodobě cca 160km/h a předjíždět do 180km/h ve dvou a s nákladem. Nepotřebuju radit, že jsem měl jít do gs1200 pro to jsem měl své důvody
na trvale 160km/h osmikilo myslim neni.
Uz to dost zere a myslim, ze to huntujes.
Do 140km/h v poho...
---
navic s nalozenejma kuframa, na nich vaky, kanystry... je 160 i tak asi trochu moc.
Ja jezdim trvale tech 130-140 prijde mi to jako nejrozumejsi kompromis mezi rychlosti, spotrebou, dojezdem a nepretezovani motoru.
pevně doufám, že mu 160-170 dlouhodobě nebudou dělat žádné problémy, měl jsem TDM850, motoricky hodně podobné, spíš živější ve vrchu a zvládala to bezproblémově. Nechci říkat, že jsem ji nešetřil, choval jsem se k ní velmi hezky, ale využívat plný rozsah otáček motoru neznamená huntovat motorku. Prodádval jsem ji na 105tis.km a motoricky byla ve velmi dobrém stavu.
O spotřebu mi u motorky nikdy nešlo, ta je zkrátka pro zábavu.
Dodo-TDM napsal:
pevně doufám, že mu 160-170 dlouhodobě nebudou dělat žádné problémy, měl jsem TDM850, motoricky hodně podobné, spíš živější ve vrchu a zvládala to bezproblémově. Nechci říkat, že jsem ji nešetřil, choval jsem se k ní velmi hezky, ale využívat plný rozsah otáček motoru neznamená huntovat motorku. Prodádval jsem ji na 105tis.km a motoricky byla ve velmi dobrém stavu.
O spotřebu mi u motorky nikdy nešlo, ta je zkrátka pro zábavu.
ja mam jiny nazor.
Mam najeto 80 tisic na osmikile, po dalnici jezdim denne a 160 trvale jedu jen, kdyz pospicham.
Kdyz mas maximum nekde okolo osmi a ty ji budes trvale drtit na 6500, neverim, ze to tomu motoru dela dobre.
Navic 160 s HODNE nalozenou moto (jak jezdime my) je nerozum. To max s mensima kuframa, bez vaku.
---
jinak 105 tisic na motor je trochu malo, ne? ale verim, ze takovymhle pristupem to muzes odpalit drive.
Naposledy co pan Horsky v Inveltu poslouchal mojí číču, tak rikal, ze na ty kilometry ma zatim moc pekny zvuk. Tak to doufam vydrzi.
Toz tak... pokud chces jezdit 160 trvale, imho sis spletl motorku A myslim, ze ani 12ce tohle nejak dobre neudela.. co si pamatuju, tak RTcko melo ve 160 pomerne malo (otacek).
Navic kdyz to kalis 160 a vic, mas dojezd klidne 200-250 km na nadrz. To povazuji za hodne malo a zdrzuje to...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dodo-TDM napsal:
pevně doufám, že mu 160-170 dlouhodobě nebudou dělat žádné problémy, měl jsem TDM850, motoricky hodně podobné, spíš živější ve vrchu a zvládala to bezproblémově. Nechci říkat, že jsem ji nešetřil, choval jsem se k ní velmi hezky, ale využívat plný rozsah otáček motoru neznamená huntovat motorku. Prodádval jsem ji na 105tis.km a motoricky byla ve velmi dobrém stavu.
O spotřebu mi u motorky nikdy nešlo, ta je zkrátka pro zábavu.
ja mam jiny nazor.
Mam najeto 80 tisic na osmikile, po dalnici jezdim denne a 160 trvale jedu jen, kdyz pospicham.
Kdyz mas maximum nekde okolo osmi a ty ji budes trvale drtit na 6500, neverim, ze to tomu motoru dela dobre.
Navic 160 s HODNE nalozenou moto (jak jezdime my) je nerozum. To max s mensima kuframa, bez vaku.
---
jinak 105 tisic na motor je trochu malo, ne? ale verim, ze takovymhle pristupem to muzes odpalit drive.
Naposledy co pan Horsky v Inveltu poslouchal mojí číču, tak rikal, ze na ty kilometry ma zatim moc pekny zvuk. Tak to doufam vydrzi.
Toz tak... pokud chces jezdit 160 trvale, imho sis spletl motorku A myslim, ze ani 12ce tohle nejak dobre neudela.. co si pamatuju, tak RTcko melo ve 160 pomerne malo (otacek).
Navic kdyz to kalis 160 a vic, mas dojezd klidne 200-250 km na nadrz. To povazuji za hodne malo a zdrzuje to...
mejch bylo na TDM 55tis a neříkám, že je motor před smrtí, právě naopak... když se dělaly rozvody, servisák tvrdil, že na ty km je ve velmi dobrém stavu a najede toho ještě spousty. Kažopádně to jsme od gum a stability už kapku odbočili
Pořizoval jsem gs jako univerzápní motorku, RT je kapku mimo
Rychlost pro mě rozhodně není prioritní, ale proč nemít možnost ji využít že
Dodo-TDM napsal:
Rychlost pro mě rozhodně není prioritní, ale proč nemít možnost ji využít že
to je dobre.
Kazdopadne na trvaly pretezovani bych si dal pozor.
Ja uz mam druhej alternator a jeden hosik z Advrideru tez.
Oba jezdime dalnice.. a jemu rekli, ze ho mozna upekl kdyz to prave nekde takhle osolil...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dodo-TDM napsal:
pevně doufám, že mu 160-170 dlouhodobě nebudou dělat žádné problémy, měl jsem TDM850, motoricky hodně podobné, spíš živější ve vrchu a zvládala to bezproblémově. Nechci říkat, že jsem ji nešetřil, choval jsem se k ní velmi hezky, ale využívat plný rozsah otáček motoru neznamená huntovat motorku. Prodádval jsem ji na 105tis.km a motoricky byla ve velmi dobrém stavu.
O spotřebu mi u motorky nikdy nešlo, ta je zkrátka pro zábavu.
ja mam jiny nazor.
Mam najeto 80 tisic na osmikile, po dalnici jezdim denne a 160 trvale jedu jen, kdyz pospicham.
Kdyz mas maximum nekde okolo osmi a ty ji budes trvale drtit na 6500, neverim, ze to tomu motoru dela dobre.
Navic 160 s HODNE nalozenou moto (jak jezdime my) je nerozum. To max s mensima kuframa, bez vaku.
---
jinak 105 tisic na motor je trochu malo, ne? ale verim, ze takovymhle pristupem to muzes odpalit drive.
Naposledy co pan Horsky v Inveltu poslouchal mojí číču, tak rikal, ze na ty kilometry ma zatim moc pekny zvuk. Tak to doufam vydrzi.
Toz tak... pokud chces jezdit 160 trvale, imho sis spletl motorku A myslim, ze ani 12ce tohle nejak dobre neudela.. co si pamatuju, tak RTcko melo ve 160 pomerne malo (otacek).
Navic kdyz to kalis 160 a vic, mas dojezd klidne 200-250 km na nadrz. To povazuji za hodne malo a zdrzuje to...
jen mimo soutěž,160 na 12tce je podlná cestovní ,přepravní rychlost ..tak nějak tomu nerozumím??
http://czunici.ra...
NakasiBMW napsal:
Jsi mě docela vystrašil leží mi totiž doma pár zbrusu novejch TKCček. Hele takhle ti to povím na Bridgech BW jsem jezdil okolo 200km/h a úplný klid, no klid wono to wosmikillo teda moc nejede ale někdy jede zase až moc každopádně určo je to gumou přeci jen jejich rychlostní limit je něco okolo 160km/h a dneska fakt foukalo takže si nekupuj 12ku ale kup si silniční gumy do 210km/h a můžeš směle valit.....
no nevim, povazuju to za divny nazory.
Kdyz si spocitas, ze 160km/h je nejakych 6 tisic a vic, tak prece nemuzes rict ze to je na tuhle motorku OK.
Navic to (moje + co jsem cetl na advrideru) zacina vibrovat.
Pokud chce nekdo jezdit 160-180km/h se spolujezdcem, at si koupi RTcko.
"Hele takhle ti to povím na Bridgech BW jsem jezdil okolo 200km/h a úplný klid, no klid "
to se moc neda ani cist ... o moc vic nez 200 to nejede, ale kurvi si motorku jak chces a klidne si u toho opakuj, jakej jses frajer a jak ti to 200 "v pohode" jede.
Rofl prosím tě zalez.... nauč se číst. Propo tahat za heft umí každej **** nevím co na tom vidíš. To je pro tebe frajeřina? Prosím tě prober se!! Žádná slova jako OK nebo v POHODĚ jsem nepoužil tak nerozumím co si to tu vymýšlíš? Dodo-TDM se ptal na vibrace!! Tudíž slovním spojením "úplný klid" jsem myslel úplný klid pro nechápavé (Hicks) bez náhlých vibracích... Dál jsem napsal "no klid" a smajlíka!! Důvod byl jasný motorka na to není. Jenže to ať si každý zjistí sám, nesmál bych se zbytečně! A nemusím tu stlát kecy stylu "kurvi si motorku..." atp. fakt tě nechápu!
Usuzuji z reakce Dodo-TDM že mě pochopil! Snažil jsem se mu dát konkrétní prostou informaci na rozdíl od tebe!
jen mimo soutěž,160 na 12tce je podlná cestovní ,přepravní rychlost ..tak nějak tomu nerozumím??
A tu O cerveny Karkulce tam mas taky?
Na 12ce jsem neco malo najel (asi 30000). 160 vsak rozhodne neni pohodlna rychlost... Mozna na prazdne motorce, ale ne s kuframa a ne ve dvou. Ono je i dost malo aut, kde je trvalych 160 "pohodlna" rychlost. To ze to jedes kratkodobe (treba 100km) neznamena pohodlna rychlost, kterou budes schopnej jet treba 800km.
Ted mam obuty vpredu Desert a vzadu Karoo a da se jet maximalne 140, pak uz je moto hodne nestabilni. Predtim jsem mel TKC a taky to bylo tak do 140ti, ale rozhodne to je spis maximalni rychlost, nikoli dlouhodobe cestovni. Na TKC jsem odjel Aply a cestovnich bylo cca 120, ale nejezdil jsem po dalnici vubec, takze pohoda. Pokud vim, na 1200 je to podobne.
Mimochodem obrovsky vliv ma dotazeni hlavy rizeni, mel jsem malinko vuli a stabilita byla tristni. Tlumic rizeni asi taky pomuze, ale to uz motce nebude delat dobre.
Podotykam, ze kola jsem vyvazoval, ale jak se nerovnomerne sjedou, stejne pak kapku hazi.
Na silnicnich gumach sem stabilne mohl jet okolo 160 a max bylo malinko nad 200, ale diky vetru a celkove daleko mensi stabilite nez u 1200 to neni idealni hltac km po dalnici. Na to jsou jine.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special