Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 1 z 3:   1    2    3  
 
stabilita ve vyšších rychlostech
Dodo-
#1 
Přidané 05.02.2011 19:03
Avatar člena


Příspěvků: 53
Registrace: 18.05.10
zdarec,
před časem jsem koupil gs800, kvůli počasí a papírům zatím nebylo moc šancí to projet, ale dnes jo.

Jsem vážně spokojený na stěrkových cestách, vzal jsem to na podmáčené pole i blátitou cestu, tam všude se mašina chová jak jsem očekával a jsem z ní docela nadšenej. Obutou jí mám na TKC80.

Co mě ale docela vyděsilo bylo, že na silnici se při cca 140km/h rozkývala, je tedy fakt, že bylo docela větrno a když jsem zajel do závětří, hranice se posunula kousek výš, ale nic extra.

Otázka zní, má někdo PRAKTICKOU zkušenost s touhle moto a těmito gumami? Teoriií je spousta, jde mi o kombinaci této moto a gum TKC80.

Jsem zvyklý se přesouvat dlouhodobě cca 160km/h a předjíždět do 180km/h ve dvou a s nákladem. Nepotřebuju radit, že jsem měl jít do gs1200 Smile pro to jsem měl své důvody

Když pomyslím, že jsem jel prázdný, teda bez nákladu, resp. co se stane až pojedu naloženej a zatížim zadek...

předem dík za příspěvky k věci thumbs up
 
NakasiBMW
#2 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 19:16
Avatar člena


Příspěvků: 113
Registrace: 08.08.08
Jsi mě docela vystrašil Smile leží mi totiž doma pár zbrusu novejch TKCček. Hele takhle ti to povím na Bridgech BW jsem jezdil okolo 200km/h a úplný klid, no klid Grin wono to wosmikillo teda moc nejede ale někdy jede zase až moc Shock každopádně určo je to gumou přeci jen jejich rychlostní limit je něco okolo 160km/h a dneska fakt foukalo Grin takže si nekupuj 12ku ale kup si silniční gumy do 210km/h a můžeš směle valit.....
 
Dodo-
#3 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 19:25
Avatar člena


Příspěvků: 53
Registrace: 18.05.10
Wink jestli já tě vyděsil, tak ty jsi mě uklidnil Grin

takže bude varianta, že před dovolenou s přítelkyní tam hodím něco bez vzorku a na cesty za dobrodružstvím budou TKC a ten přejezd do 140 se dá kousnout Smile
 
NakasiBMW
#4 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 20:00
Avatar člena


Příspěvků: 113
Registrace: 08.08.08
Grin Grin to jsou ty správné ingredience, dvoje gumy Smile škoda že to nejde jinak...
 
raptor - neaktivni ucet
#5 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 20:07

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
F800GS ma seriovo hodne slaby podvozok - najma predok
popremyslaj aj o progresivnych pruzinach
 
hicks
#6 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 20:12
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Dodo-TDM napsal:
Jsem zvyklý se přesouvat dlouhodobě cca 160km/h a předjíždět do 180km/h ve dvou a s nákladem. Nepotřebuju radit, že jsem měl jít do gs1200 Smile pro to jsem měl své důvody


na trvale 160km/h osmikilo myslim neni.

Uz to dost zere a myslim, ze to huntujes.

Do 140km/h v poho...

---

navic s nalozenejma kuframa, na nich vaky, kanystry... je 160 i tak asi trochu moc.

Ja jezdim trvale tech 130-140 prijde mi to jako nejrozumejsi kompromis mezi rychlosti, spotrebou, dojezdem a nepretezovani motoru.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#7 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 20:15
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
NakasiBMW napsal:
Jsi mě docela vystrašil Smile leží mi totiž doma pár zbrusu novejch TKCček. Hele takhle ti to povím na Bridgech BW jsem jezdil okolo 200km/h a úplný klid, no klid Grin wono to wosmikillo teda moc nejede ale někdy jede zase až moc Shock každopádně určo je to gumou přeci jen jejich rychlostní limit je něco okolo 160km/h a dneska fakt foukalo Grin takže si nekupuj 12ku ale kup si silniční gumy do 210km/h a můžeš směle valit.....


no nevim, povazuju to za divny nazory.

Kdyz si spocitas, ze 160km/h je nejakych 6 tisic a vic, tak prece nemuzes rict ze to je na tuhle motorku OK.

Navic to (moje + co jsem cetl na advrideru) zacina vibrovat.

Pokud chce nekdo jezdit 160-180km/h se spolujezdcem, at si koupi RTcko.

"Hele takhle ti to povím na Bridgech BW jsem jezdil okolo 200km/h a úplný klid, no klid Grin"

to se moc neda ani cist ... o moc vic nez 200 to nejede, ale kurvi si motorku jak chces a klidne si u toho opakuj, jakej jses frajer a jak ti to 200 "v pohode" jede.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#8 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 20:18
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
raptor napsal:
F800GS ma seriovo hodne slaby podvozok - najma predok
popremyslaj aj o progresivnych pruzinach


to je zase vlakno.

Hele Raptore -- kdyz uz jsme u tech polopravd, v cem je hodne slaby zadni tlumic? To mne zajima...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#9 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 20:20
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Dodo-TDM napsal:
Když pomyslím, že jsem jel prázdný, teda bez nákladu, resp. co se stane až pojedu naloženej a zatížim zadek...

předem dík za příspěvky k věci thumbs up


pozor na pruzinu... kdyz to nalozis, urcite si pohlidej aby nebyla zvadla.

Osmikilo nakloneny dozadu ma podle mne dost mizerny jizdni vlastnosti.

Mam vzadu uz druhou, ted progresivni hyperpro od TT z chova se to dobre. Ale asi budu zase menit ted na jare.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Dodo-
#10 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 20:29
Avatar člena


Příspěvků: 53
Registrace: 18.05.10
raptor napsal:
F800GS ma seriovo hodne slaby podvozok - najma predok
popremyslaj aj o progresivnych pruzinach


abych já o tom uvažoval je zatím dost předčasné, s gs800 jsem najel 100km Grin

až budu mít za sebou nějakou tisícovku, udělám si názor, nechtěl bych dopanout jak helmuti, který si přečtou na fóru tři rady a jdou na nákupy do TT .
 
Dodo-
#11 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 20:37
Avatar člena


Příspěvků: 53
Registrace: 18.05.10
hicks napsal:
Dodo-TDM napsal:
Jsem zvyklý se přesouvat dlouhodobě cca 160km/h a předjíždět do 180km/h ve dvou a s nákladem. Nepotřebuju radit, že jsem měl jít do gs1200 Smile pro to jsem měl své důvody


na trvale 160km/h osmikilo myslim neni.

Uz to dost zere a myslim, ze to huntujes.

Do 140km/h v poho...

---

navic s nalozenejma kuframa, na nich vaky, kanystry... je 160 i tak asi trochu moc.

Ja jezdim trvale tech 130-140 prijde mi to jako nejrozumejsi kompromis mezi rychlosti, spotrebou, dojezdem a nepretezovani motoru.


pevně doufám, že mu 160-170 dlouhodobě nebudou dělat žádné problémy, měl jsem TDM850, motoricky hodně podobné, spíš živější ve vrchu a zvládala to bezproblémově. Nechci říkat, že jsem ji nešetřil, choval jsem se k ní velmi hezky, ale využívat plný rozsah otáček motoru neznamená huntovat motorku. Prodádval jsem ji na 105tis.km a motoricky byla ve velmi dobrém stavu.
O spotřebu mi u motorky nikdy nešlo, ta je zkrátka pro zábavu.
 
hicks
#12 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 20:46
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Dodo-TDM napsal:
pevně doufám, že mu 160-170 dlouhodobě nebudou dělat žádné problémy, měl jsem TDM850, motoricky hodně podobné, spíš živější ve vrchu a zvládala to bezproblémově. Nechci říkat, že jsem ji nešetřil, choval jsem se k ní velmi hezky, ale využívat plný rozsah otáček motoru neznamená huntovat motorku. Prodádval jsem ji na 105tis.km a motoricky byla ve velmi dobrém stavu.
O spotřebu mi u motorky nikdy nešlo, ta je zkrátka pro zábavu.


ja mam jiny nazor.

Mam najeto 80 tisic na osmikile, po dalnici jezdim denne a 160 trvale jedu jen, kdyz pospicham.

Kdyz mas maximum nekde okolo osmi a ty ji budes trvale drtit na 6500, neverim, ze to tomu motoru dela dobre.

Navic 160 s HODNE nalozenou moto (jak jezdime my) je nerozum. To max s mensima kuframa, bez vaku.

---

jinak 105 tisic na motor je trochu malo, ne? Grin ale verim, ze takovymhle pristupem to muzes odpalit drive.

Naposledy co pan Horsky v Inveltu poslouchal mojí číču, tak rikal, ze na ty kilometry ma zatim moc pekny zvuk. Tak to doufam vydrzi.

Toz tak... pokud chces jezdit 160 trvale, imho sis spletl motorku Wink A myslim, ze ani 12ce tohle nejak dobre neudela.. co si pamatuju, tak RTcko melo ve 160 pomerne malo (otacek).

Navic kdyz to kalis 160 a vic, mas dojezd klidne 200-250 km na nadrz. To povazuji za hodne malo a zdrzuje to...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
bluesbery
#13 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 21:25
Avatar člena


Příspěvků: 3010
Registrace: 01.06.08
Stejný problém na TKC, ale na dvanáctce....: http://www.bmwgs....ad_id=7275
Upravil bluesbery dne 05.02.2011 21:25
 
www.temax.cz
Dodo-
#14 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 21:43
Avatar člena


Příspěvků: 53
Registrace: 18.05.10
hicks napsal:
Dodo-TDM napsal:
pevně doufám, že mu 160-170 dlouhodobě nebudou dělat žádné problémy, měl jsem TDM850, motoricky hodně podobné, spíš živější ve vrchu a zvládala to bezproblémově. Nechci říkat, že jsem ji nešetřil, choval jsem se k ní velmi hezky, ale využívat plný rozsah otáček motoru neznamená huntovat motorku. Prodádval jsem ji na 105tis.km a motoricky byla ve velmi dobrém stavu.
O spotřebu mi u motorky nikdy nešlo, ta je zkrátka pro zábavu.


ja mam jiny nazor.

Mam najeto 80 tisic na osmikile, po dalnici jezdim denne a 160 trvale jedu jen, kdyz pospicham.

Kdyz mas maximum nekde okolo osmi a ty ji budes trvale drtit na 6500, neverim, ze to tomu motoru dela dobre.

Navic 160 s HODNE nalozenou moto (jak jezdime my) je nerozum. To max s mensima kuframa, bez vaku.

---

jinak 105 tisic na motor je trochu malo, ne? Grin ale verim, ze takovymhle pristupem to muzes odpalit drive.

Naposledy co pan Horsky v Inveltu poslouchal mojí číču, tak rikal, ze na ty kilometry ma zatim moc pekny zvuk. Tak to doufam vydrzi.

Toz tak... pokud chces jezdit 160 trvale, imho sis spletl motorku Wink A myslim, ze ani 12ce tohle nejak dobre neudela.. co si pamatuju, tak RTcko melo ve 160 pomerne malo (otacek).

Navic kdyz to kalis 160 a vic, mas dojezd klidne 200-250 km na nadrz. To povazuji za hodne malo a zdrzuje to...


mejch bylo na TDM 55tis a neříkám, že je motor před smrtí, právě naopak... když se dělaly rozvody, servisák tvrdil, že na ty km je ve velmi dobrém stavu a najede toho ještě spousty. Kažopádně to jsme od gum a stability už kapku odbočili Wink
Pořizoval jsem gs jako univerzápní motorku, RT je kapku mimo

Rychlost pro mě rozhodně není prioritní, ale proč nemít možnost ji využít že Wink
 
Dodo-
#15 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 21:51
Avatar člena


Příspěvků: 53
Registrace: 18.05.10
bluesbery napsal:
Stejný problém na TKC, ale na dvanáctce....: http://www.bmwgs....ad_id=7275


jj, je to přesně totéž co píšeš, takže je to v gumách, tím pádem jsem klidnej Wink
 
hicks
#16 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 22:19
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Dodo-TDM napsal:
Rychlost pro mě rozhodně není prioritní, ale proč nemít možnost ji využít že Wink


to je dobre.

Kazdopadne na trvaly pretezovani bych si dal pozor.

Ja uz mam druhej alternator a jeden hosik z Advrideru tez.

Oba jezdime dalnice.. a jemu rekli, ze ho mozna upekl kdyz to prave nekde takhle osolil...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
czunik
#17 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 05.02.2011 22:40
Avatar člena


Příspěvků: 1599
Registrace: 08.09.09
hicks napsal:
Dodo-TDM napsal:
pevně doufám, že mu 160-170 dlouhodobě nebudou dělat žádné problémy, měl jsem TDM850, motoricky hodně podobné, spíš živější ve vrchu a zvládala to bezproblémově. Nechci říkat, že jsem ji nešetřil, choval jsem se k ní velmi hezky, ale využívat plný rozsah otáček motoru neznamená huntovat motorku. Prodádval jsem ji na 105tis.km a motoricky byla ve velmi dobrém stavu.
O spotřebu mi u motorky nikdy nešlo, ta je zkrátka pro zábavu.


ja mam jiny nazor.

Mam najeto 80 tisic na osmikile, po dalnici jezdim denne a 160 trvale jedu jen, kdyz pospicham.

Kdyz mas maximum nekde okolo osmi a ty ji budes trvale drtit na 6500, neverim, ze to tomu motoru dela dobre.

Navic 160 s HODNE nalozenou moto (jak jezdime my) je nerozum. To max s mensima kuframa, bez vaku.

---

jinak 105 tisic na motor je trochu malo, ne? Grin ale verim, ze takovymhle pristupem to muzes odpalit drive.

Naposledy co pan Horsky v Inveltu poslouchal mojí číču, tak rikal, ze na ty kilometry ma zatim moc pekny zvuk. Tak to doufam vydrzi.

Toz tak... pokud chces jezdit 160 trvale, imho sis spletl motorku Wink A myslim, ze ani 12ce tohle nejak dobre neudela.. co si pamatuju, tak RTcko melo ve 160 pomerne malo (otacek).

Navic kdyz to kalis 160 a vic, mas dojezd klidne 200-250 km na nadrz. To povazuji za hodne malo a zdrzuje to...



jen mimo soutěž,160 na 12tce je podlná cestovní ,přepravní rychlost ..tak nějak tomu nerozumím??
http://czunici.ra...

kdo nemění názory je blbec:-)
 
www.ventobohemia.cz
NakasiBMW
#18 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 06.02.2011 00:10
Avatar člena


Příspěvků: 113
Registrace: 08.08.08
hicks napsal:
NakasiBMW napsal:
Jsi mě docela vystrašil Smile leží mi totiž doma pár zbrusu novejch TKCček. Hele takhle ti to povím na Bridgech BW jsem jezdil okolo 200km/h a úplný klid, no klid Grin wono to wosmikillo teda moc nejede ale někdy jede zase až moc Shock každopádně určo je to gumou přeci jen jejich rychlostní limit je něco okolo 160km/h a dneska fakt foukalo Grin takže si nekupuj 12ku ale kup si silniční gumy do 210km/h a můžeš směle valit.....


no nevim, povazuju to za divny nazory.

Kdyz si spocitas, ze 160km/h je nejakych 6 tisic a vic, tak prece nemuzes rict ze to je na tuhle motorku OK.

Navic to (moje + co jsem cetl na advrideru) zacina vibrovat.

Pokud chce nekdo jezdit 160-180km/h se spolujezdcem, at si koupi RTcko.

"Hele takhle ti to povím na Bridgech BW jsem jezdil okolo 200km/h a úplný klid, no klid Grin"

to se moc neda ani cist ... o moc vic nez 200 to nejede, ale kurvi si motorku jak chces a klidne si u toho opakuj, jakej jses frajer a jak ti to 200 "v pohode" jede.


Rofl prosím tě zalez.... nauč se číst. Propo tahat za heft umí každej **** nevím co na tom vidíš. To je pro tebe frajeřina? Prosím tě prober se!! Žádná slova jako OK nebo v POHODĚ jsem nepoužil tak nerozumím co si to tu vymýšlíš? Dodo-TDM se ptal na vibrace!! Tudíž slovním spojením "úplný klid" jsem myslel úplný klid pro nechápavé (Hicks) bez náhlých vibracích... Dál jsem napsal "no klid" a smajlíka!! Důvod byl jasný motorka na to není. Jenže to ať si každý zjistí sám, nesmál bych se zbytečně! A nemusím tu stlát kecy stylu "kurvi si motorku..." atp. fakt tě nechápu!

Usuzuji z reakce Dodo-TDM že mě pochopil! Snažil jsem se mu dát konkrétní prostou informaci na rozdíl od tebe!
 
petrs
#19 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 06.02.2011 08:22
Avatar člena


Příspěvků: 938
Registrace: 31.10.07
czunici napsal:

jen mimo soutěž,160 na 12tce je podlná cestovní ,přepravní rychlost ..tak nějak tomu nerozumím??


A tu O cerveny Karkulce tam mas taky?
Na 12ce jsem neco malo najel (asi 30000). 160 vsak rozhodne neni pohodlna rychlost... Mozna na prazdne motorce, ale ne s kuframa a ne ve dvou. Ono je i dost malo aut, kde je trvalych 160 "pohodlna" rychlost. To ze to jedes kratkodobe (treba 100km) neznamena pohodlna rychlost, kterou budes schopnej jet treba 800km.
Passion to Ride.
Passion to Dive.
 
jacob
#20 
stabilita ve vyšších rychlostech
Přidané 06.02.2011 08:44

Příspěvků: 417
Registrace: 26.07.08
Ted mam obuty vpredu Desert a vzadu Karoo a da se jet maximalne 140, pak uz je moto hodne nestabilni. Predtim jsem mel TKC a taky to bylo tak do 140ti, ale rozhodne to je spis maximalni rychlost, nikoli dlouhodobe cestovni. Na TKC jsem odjel Aply a cestovnich bylo cca 120, ale nejezdil jsem po dalnici vubec, takze pohoda. Pokud vim, na 1200 je to podobne.
Mimochodem obrovsky vliv ma dotazeni hlavy rizeni, mel jsem malinko vuli a stabilita byla tristni. Tlumic rizeni asi taky pomuze, ale to uz motce nebude delat dobre.
Podotykam, ze kola jsem vyvazoval, ale jak se nerovnomerne sjedou, stejne pak kapku hazi.
Na silnicnich gumach sem stabilne mohl jet okolo 160 a max bylo malinko nad 200, ale diky vetru a celkove daleko mensi stabilite nez u 1200 to neni idealni hltac km po dalnici. Na to jsou jine.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
 
Strana 1 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 65
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,704
Nejnovější člen: Rejnok

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.32 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI