Zdravím!Chcel by som sa opýtat na to,ako dlho vám nataca motor pri startovani?Mozno hlupa otazka,ale konecne som sa odhodlal na nieco "nejaponske" a siel som do BMW 650 r.v.2000 striekacka co sa ani na jednu z mojich predoslich moto nepodoba.U Suziki DR650SE som bol zvyknuty na start,ked sa sotva dotknem tlacidla a motor bezal.U BMW to trva o cosi dlhsie (cca 1s za studena mozno 2s).
Dalej by ma zaujimalo kedy by som mal menit napinak rozvodovky.Na tachaci je 37tis km (ci skutocne to netusim).Motor ide pekne po tichu no pri studenom motore na nejaku 1s zhrkoce.Zrejme pokial nenatlaci olej.
Dakujem!
Motor točí trochu dýl -cca 2otočení kliky, neznám nikoho komu by šla na brnknutí. Napinak vyměn až nebude fungovat- mě se to ještě nestalo ale rád se zasekává. Ted to možná bude cvakat díky ztuhlýmu oleji.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Trik, ktery jsem se docetl a ktery opravdu funguje obzvlast na modely 2000-2003 je ten, ze zapnes klicek, pockas az zmizi kontrolka teploty (2s) vymacknes spojku a bez plynu stisknes starter. Drzis ho tak dlouho, dokud otacky nevyjedou do zhruba 2000 (za studena 4-5 vterin) Pak teprve poustis starter. Pokud nedodrzis nekterou z vyse uvedenych, tak se casto stava, ze ti motor treba chcipne pri vyrazeni a dojezdu na krizovatku nebo bude mit trhany chod v nizkych otackach - to je diky zmatene ridici jednotce ze spatneho startu. Opravdu to funguje.
Upravil Rhinoceros dne 20.02.2011 19:12
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
vdaka chalani!Startujem to tak ako si opisal Rhinoceros avsak nedrim start i po naskoceny motora.To sa mi zda dost krute voci motorceku startera.Zatial som na tom nenajazdil dokopy nic,takze netusim ci to bude cukat ci zhasinat.Zatial som s tym nemal problem (cca 15km v minusovich teplotach).
Nechcem vas zatazovat blbimi otazkami,ale neda sa mi este neopytat na odpojenie baterie.Cital som vseliake postrehy a nazory.Ja mam vo zvyku v zime bateriu ulozit do izbovej teploty a obcas ju dobit a tak by ma zaujimalo,ci mozem v klude bateriu odpojit i na dlhsiu dobu?
ano možeš kludne. ja to robim tiš. ale potom pr pripojeni sda nezlakni. zahrkoce otačkomer. robíto! ani v BMW nevedia prečo
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Teda s tim starterem, drzet ho 5 vterin, to si mne prekvapil .
Problémy s volnoběhem, který popisuješ se maj snad řešit tak, že zapneš klíček a bez nastartovanyho motoru parkrát otočíš plynem nadoraz a zpět a chvíli ho tam podržíš, aby si jednotka načetla krajní hodnoty plynu.
Upravil JardaFGS dne 20.02.2011 19:52
jardajerman@seznam.cz
To Lako: Zmateni spravis tak, ze to chcipnes a pri pristim startu dodrzis vyse popsany postup. Pokud to nepomaha, staci odpojit ECU na 15 a vice minut, aby se resetovala.
To Momul: Baterii muzes odpojit na jak dlouho chces. Resetuje se tim pouze ECU - coz je dobre a cas. Ja resetuju ECU tak 2x do mesice - zjistil jsem, ze to pak vsechno funguje bez problemu.
To Jarda FGS: Ja to tak delam od doby, co jsem se to docetl (pul roku) - drzim starter 4 - 5 vterin - dokud nema motor vyrovnany chod kolem cca 2000 otacek a pak teprve poustim. Od te doby mi to nikdy samovolne nechciplo ani neskublo. Pro me to funguje super
Upravil Rhinoceros dne 20.02.2011 19:58
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Ja som si kupil nabijačku udržovačku a mam ju napojenu cez zasuvku.Zistil som že neni treba ju mat stale zastrčenu tak ju občas tam na 1 den strčim a raz za mesiac mašinu naštartujem.A štartovanie brnkne na šupu
zahorak-moj brat je modelar a tak isto ma nejaku specialnu nabijacku ktora sama vypina pri dobitej baterii atd. takze ja pouzivam tu.No nemam zasuvku tak ju musim vybrat von.A ten moj start je ako som uz opisal 1,2 pretocenie kluky a vrci.Preto som zalozil tuto temu,lebo som bol zvyknuty na Suzuki kde mi to natocilo o trochu skôr.Ale ked to zase porovnam s XT660R (nedavno som robil na nu kufre) ktora ma tiez vstrek,tak je to asi stejne.Ale vdaka za radu
Zdravim vas!Takze dalsi problem.Vela som tu o tom cital,ale pre istotu sa spytam.Chcel som si vymenit "ledku" na osvetleni hodin.Ked som chcel vyskusat ci ledka svieti,natocil som aj motor (nech netaha baterku).Motorka pekne chytila,vyletela na 2000,klesla na 1500 a po case akoby zacala neprevidelne odpalovat az zhasla.Hned som skusal natocit znova a moto uz nechytila.Pockal som cca 5min a motorka zase na supu no opät po kratkom case vyhasla na volnobehu.Je to tou slabou bateriou ako sa X-krat spominalo?Lebo je pravda ze som ju casto startoval kvôli pozorovaniu rôznych zvukov :-) (moto som len nedavno kupil) tak mohla byt vytahana.
Dalej sa vas chcem spytat na olejovu nadobku.Od vrchu som si vsimol,ze je po spoji natiahnuty cierny tmel (od spodu myslim ze nieje).Zaujimalo by ma ci to je tak original,alebo predosli majitel maskoval nejake smoklenie oleja.Za odpovede dakujem
- -Motorka pekne chytila,vyletela na 2000,klesla na 1500 a po case akoby zacala neprevidelne odpalovat az zhasla.- -
Manželčina F650 GS to dělá taky, musí se prostě chvíli pro udržení volnoběhu lehce pomáhat plynem.
teplá volnoběh po nastartování drží.
Čím to je nevím, všechno co se týká údržby jsem proved, nevím Dělá to odjakživa.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Mara napsal:
- -Motorka pekne chytila,vyletela na 2000,klesla na 1500 a po case akoby zacala neprevidelne odpalovat az zhasla.- -
Manželčina F650 GS to dělá taky, musí se prostě chvíli pro udržení volnoběhu lehce pomáhat plynem.
teplá volnoběh po nastartování drží.
Čím to je nevím, všechno co se týká údržby jsem proved, nevím Dělá to odjakživa.
Mě to dělá taky. Pokud toto někdo řešil,tak rád se dozvím čím to je
Zkusil bych nakalibrotvat RJ (nevim, jestli je to ten spravnej termin).
- Odpojit na vice nez 15 min. RJ a opet pripojit.
- Po zapnuti zapalovani otocit plyn do max polohy, chvli pockat a vratit zpet.
- Nastartovat bez plynu a nechat blafat na volnobeh az do spusteni ventilatoru chlazeni. (do uplneho ohrati)
Hotovo
Spea - Tom vcera som odpojil bateriu kvoli dobitiu.Je to asi to iste ako ked odpojim RJ.Takze skusim tento postup.Fakt je ze baterka bola dost vystavena,takze dufam ze to bolo ono.Chcem to spravit tak ako pisal zahorak cez 12V zasuvku kvoli pohodliu Len mi nejde do hlavy,ci ta zasuvka bude aj nejak inak pouzitelna,ked aj bez jej pouzivania sa bateria casom vytiahne.Napr zapnute GPS a niekde v Rumunsku mi to stiahne bateriu tak to asi velmi prijemne nebude.Moj nazor je ze ani hned zapnute svetla pri startovani tej baterii ktovie ako nepomahaju
takze dnes som vytiahol motorku na skusku s cerstvo nabitou bateriou.Chytila hned,chvilu som pockal nak sa zahreje,pohynam sa a pri opätovnom vytlaceny spojky motor skapina.Toto sa opakuje az po dobu kym sa motorka pekne nezohriala.Potom uz sla tak ako si to predstavujem.Az na jednu anomaliu a to vzdy vyzsie otacky motora pri jazde (cca 2000 pri vytlaceny spojky pocas jazdy) a ako nahle zastanem klesnu pekne na tych 1400-1500.Spozoroval to aj niekto druhy? lebo nic podobne som tu nenasiel opisane
Ahoj, poprosím vás o radu...manželka má 650 a naštartuje jedine keď svieti kontrolka neutrálu...pri zaradenom kvalte a vymačknutej spojke sa štartovať nedá, je to tak správne? Díky
1200 GSA